Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 345 záznamů.  začátekpředchozí309 - 318dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hotel
Jará, Andrea ; Zamazal, Radomír (oponent) ; Donaťáková, Dagmar (vedoucí práce)
Jedná se o stavbu hotelu. Objekt je umístěn na rozsáhlém pozemku nacházejícím se u brněnské přehrady. Pozemek je zastavěn mnoha dalšími budovami, které úzce souvisí s provozem hotelu. V tomto projektu je řešena pouze budova hotelu. Stavba je navržena jako čtyřpodlažní s jedním podzemním a třemi nadzemními patry. Do objektu vedou dva hlavní vstupy. Dvě nadzemní patra jsou obytná s celkovým počtem 24 pokojů. První nadzemní patro je zázemí recepce a kavárny. V suterén se nachází relaxační centrum a místnost pro technické zařízení budov. Střecha plochá DUO. Objekt navržen z keramických tvárnic Porotherm.
Marketingová strategie wellness zařízení
Navrátilová, Eva ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na rozbor marketingové strategie konkrétního wellness zařízení. Jejím cílem je právě provedení analýzy, na jejímž základě budou poskytnuta doporučení. Teoretická část je věnována třem hlavním částem - zdravotnímu cestovnímu ruchu a jeho segmentu wellness, marketingu a charakteristice lokality. Praktická část potom začíná představením analyzovaného zařízení a jeho vnějšího prostředí, mj. za použití PEST analýzy. Značná pozornost je věnována marketingovému mixu. Získané poznatky jsou shrnuty ve SWOT analýze. Jedna subkapitola je rovněž věnována inovaci produktu, během které došlo v průběhu tvorby práce. V závěru diplomové práce jsou uvedeny návrhy na příští období a celkové zhodnocení. V práci jsou použity metody analýzy a komparace.
Termální lázeňské podniky ČR: efektivita hospodaření a současné vývojové trendy
Krautstengelová, Lucie ; Kondrashov, Alexey (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Tato bakalářská práce se v první části zabývá termálním lázeňstvím a současnými lázeňskými trendy, jelikož je lázeňství jedním z neustále se rozvíjejících odvětví cestovního ruchu. Cílem je zjistit výkonnost lázeňských podniků a výskyt současných moderních trendů v oblasti lázeňství. Ve druhé části této práce je zpracována finanční analýza, pomocí které je zhodnocena efektivita hospodaření tří zkoumaných lázeňských společností, a sice společnosti Lázně Teplice v Čechách a.s., která vlastní Lázně Teplice, společnosti Thermal -- F a.s., která je majitelem lázeňského hotelu Thermal v Karlových Varech a společnosti Bohemia -- lázně a.s., která poskytuje lázeňskou péči v Karlových Varech.
Tvorba zájezdu podle druhu(formy) cestovního ruchu
Tomšů, Gabriela ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Cílem práce bylo vytvořit netradiční zájezd v rámci příjezdového cestovního ruchu na základě poptávky zahraniční cestovní kanceláře, který obsahuje poznání především Jižní Moravy a pobytovou část s wellness programem v Priessnitzových lázních v Jeseníku. Jižní Morava je velmi atraktivní region, taktéž zmíněné lázně. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první jsou charakterizovány základní pojmy, ve druhé je zpracován a popsát konkrétní zájezd. Závěr shrnuje celou práci a k práci jsou přiloženy mapy, obrázky a tabulka, které doplňují danou problematiku.
Lázeňství ve Spojených státech amerických
Šnircová, Lucie ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Cílem diplomové práce je charakterizovat a komparativně analyzovat lázeňství ve Spojených státech amerických vzhledem k evropským zemím. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou představeny definice a charakteristiky základních pojmů týkajících se lázeňství. Dále je zde přiblížen význam lázeňství v cestovním ruchu a ve zdravotní péči. Zvláštní pozornost je věnována oblasti wellness, která představuje jednu z nejvýznamnějších složek lázeňství v USA. V praktické části jsou charakterizovány Spojené státy americké nejprve z pohledu základních a ekonomických údajů a posléze v rámci jednotlivých forem cestovního ruchu. Stěžejní část této práce představuje kapitola věnovaná charakteristice lázeňství v USA, kde je stručně představen historický vývoj lázeňství, dále organizační rámec a významné lázeňské asociace. Následná analýza lázeňství včetně oblasti wellness vymezuje na základě statistických údajů současný stav lázeňství a jeho postavení ve Spojených státech vůči ostatním zemím. Na závěr práce jsou představena vybraná lázeňská místa z pohledu významnosti výskytu přírodních léčivých zdrojů a dále také z hlediska turistického významu.
Marketingová strategie wellness centra Infinit Maximus
Přikrylová, Michaela
PŘIKRYLOVÁ, M. Marketingové strategie wellness centra Infinit Maximus. Bakalář-ská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu marketingového a komu-nikačního mixu wellness centra INFINIT MAXIMUS a návrhem nové marketingové a propagační strategie přispívající k jeho zefektivnění. Teoretická část je zaměřena na shrnutí teoretických poznatků týkajících se této problematiky včetně důležitých pojmů marketingu. Praktická část práce se věnuje analýze současného stavu a na základě marketingového výzkumu a ankety je zpracován návrh nové marketingové strategie sestávající jak ze současných nástrojů, tak také z několika nástrojů nových. Návrhy a doporučení jsou zařazeny do časového harmonogramu a ekonomicky zhodnoceny.
Negativní vliv médií na životní styl z pohledu sociální pedagogiky
REZKOVÁ, Tereza
Dnes, kdy média a životní styl, respektive zdravý životní styl jsou velkými fenomény doby, hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat si právě tyto pojmy. Tato práce je pro naplnění cíle rozdělena na dvě části, a to část teoretickou a část praktickou. První, teoretická část je koncipována do tří větších kapitol. První kapitola vymezuje základní pojmy týkající se médií, vymezuje jejich charakteristiku, zabývá se jejich funkcemi, druhy médií, zaměřuje se také na jejich vznik a vývoj a podstatná část kapitoly nám také předkládá možné vlivy a účinky médií na naši společnost. Navazující kapitola pojednává o životním stylu naší společnosti. A vzhledem k tomu, že se jedná o velmi aktuální téma, předkládá nám zásady zdravého životního stylu. Samozřejmě nabízí také náhled do oblasti wellness, které je široce protnuto se zdravým životním stylem a v budoucnu bude do životů jednotlivců i celé naší společnosti prostupovat čím dál tím více. Třetí kapitola se pak zaměří na negativní vlivy médií na životní styl jak z obecného hlediska, tak následně i z hlediska sociální pedagogiky. Praktická část bakalářské práce je založena na výzkumném šetření, které bylo prováděno prostřednictvím anonymního dotazníku a jehož hlavním cílem bylo zjistit, do jaké míry se lidé nechají ovlivňovat médii, zda je média ovlivňují i v oblasti zdravého životního stylu, a zdali je v dnešní době pro lidi důležitý zdravý životní styl.
Možnosti rozvoje stávajícího produktu podniku EA hotelový resort S.E.N.
BABKOVÁ, Petra
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout možnosti dalšího rozvoje produktu podniku EA hotelový resort SEN v Senohrabech, sídlícího nedaleko Prahy, na základě průzkumu současné nabídky podniku a následného srovnání s produkty ostatních ubytovacích zařízení v dané oblasti. Úvodní část je zaměřena na vymezení pojmů nutných k pochopení a lepší orientaci v dané práci. V praktické části bylo využito dotazníkové šetření, a také řízený rozhovor s ředitelem podniku. Na základě získaných informací a poznatků z tohoto šetření, a z průzkumu aktuálních trendů, bylo navrženo několik řešení.
Návrh marketingovej komunikácie wellness centra v Hoteli Podhradie
Žuchová, Simona
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace wellness centra v Hotelu Podhradie, což je i hlavním cílem této práce. K vytvoření návrhu byla provedena analýza současného stavu a prostředí firmy, včetně konkurence a SWOT analýzy. Díky výsledkům dotazníkového šetření byla zvolena segmentace potenciálních zákazníků a doporučené adekvátní nástroje na propagaci nových služeb. V rámci praktické části byl dále navržen vzhled jednotlivých propagačních materiálů a následně vyčíslená finanční nákladovost.
Lázeňství a wellness v nabídce cestovních kanceláří
PRŮŠOVÁ, Mirka
Cílem práce bylo zhodnocení současného stavu nabídky cestovních kanceláří v oblasti lázeňských a wellness služeb v jižních Čechách. Dalším cílem byla komparace služeb tuzemských a německých zařízení a vytvoření inovačního balíčku, který byl pojmenován "Jarní osvěžení pro ženy".

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 345 záznamů.   začátekpředchozí309 - 318dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.