Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 424 záznamů.  začátekpředchozí309 - 318dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Stranické preference a volební model v únoru 2016
Červenka, Jan
V šetření realizovaném v únoru 2016 CVVM tradičně zjišťovalo podporu politických stran ve veřejnosti a ochotu zúčastnit se parlamentních voleb. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model.
Stranické preference a volební model v lednu 2016
Červenka, Jan
V šetření realizovaném v lednu 2016 CVVM tradičně zjišťovalo podporu politických stran ve veřejnosti a ochotu zúčastnit se parlamentních voleb. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model.Stranické preference vypovídají o sympatiích k politickým stranám v souboru všech občanů s volebním oprávněním, tj. i těch, kteří k volbám nepůjdou nebo nevědí, kohoby volili.Volební model naznačuje předpokládané výsledky voleb do Poslanecké sněmovny PČR v období konání výzkumu. Volební model vychází ze stranických preferencí, ale zahrnuje pouze dotázané, kteří se voleb chtějí zúčastnit a kteří uvedli nějakou stranu – v zásadě jde tedy o preference bez nerozhodnutých a nevoličů.
Analýza předvolební kampaně vybraných stran ve volbách do zastupitelstva Magistrátu hlavního města Prahy v roce 2014
Fuksová, Anna ; Vymětal, Petr (vedoucí práce) ; Husák, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou předvolebních kampaní třech vybraných stran; TOP 09, ODS a hnutí ANO. Cílem práce je zjistit, jaké byly rozdíly ve volebních kampaních z hlediska politického marketingu a použitých nástrojů vybraných stran ve volbách do Magistrátu hlavního města Prahy v roce 2014. Práce také sumarizuje možné relevantní faktory, jako jsou politické kauzy a nálada společnosti reflektovaná sociologickými průzkumy, které mohly ovlivnit výsledek voleb. Práce je strukturována do tří kapitol. Nejprve je v práci teoreticky ukotven pojem politický marketing, popsán systém voleb do zastupitelstva a popsány jednotlivé marketingové nástroje. Ve druhé kapitole jsou analyzovány předvolební kampaně jednotlivých stran. V poslední části práce je kladen důraz na analýzu kampaní a vlivy politického marketingu na výsledek voleb.
Postavení a strategie opozice v Parlamentu České republiky
Křičková, Kateřina ; Němec, Jan (vedoucí práce) ; Kuta, Martin (oponent)
Práce se zabývá analýzou postavení a strategie opozice v parlamentu. Pozornost je věnována zejména opozici v Poslanecké sněmovně Parlamentu České republiky, ale práce nabízí také mezinárodní srovnání s ostatními zeměmi Visegrádské skupiny (Maďarsko, Polsko a Slovensko). Práce se zaměřuje na otázku, jaké faktory mají vliv na chování opozice a jak se liší strategie opozice v parlamentu. Práce se zabývá chováním poslanců opozičních stran s nízkým koaličním potenciálem a analyzuje možnosti a nástroje, které mohou využívat opoziční poslanci ve vztahu k vládě.
Stranické preference a volební model v prosinci 2015
Kunštát, Daniel
V šetření realizovaném v lednu CVVM tradičně zjišťovalo podporu politických stran ve veřejnosti a ochotu zúčastnit se parlamentních voleb. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model.Stranické preference vypovídají o sympatiích k politickým stranám v souboru všech občanů s volebním oprávněním, tj. i těch, kteří k volbám nepůjdou nebo nevědí, kohoby volili.Volební model naznačuje předpokládané výsledky voleb do Poslanecké sněmovny PČR v období konání výzkumu. Volební model vychází ze stranických preferencí, ale zahrnuje pouze dotázané, kteří se voleb chtějí zúčastnit a kteří uvedli nějakou stranu – v zásadě jde tedy o preference bez nerozhodnutých a nevoličů.
Stranické preference a volební model v listopadu 2015
Kunštát, Daniel
V šetření realizovaném v listopadu CVVM tradičně zjišťovalo podporu politických stran ve veřejnosti a ochotu zúčastnit se parlamentních voleb. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model. Stranické preference vypovídají o sympatiích k politickým stranám v souboru všech občanů s volebním oprávněním, tj. i těch, kteří k volbám nepůjdou nebo nevědí, kohoby volili. Volební model naznačuje předpokládané výsledky voleb do Poslanecké sněmovny PČR v období konání výzkumu. Volební model vychází ze stranických preferencí, ale zahrnuje pouze dotázané, kteří se voleb chtějí zúčastnit a kteří uvedli nějakou stranu – v zásadě jde tedy o preference bez nerozhodnutých a nevoličů.
Stranické preference a volební model v říjnu 2015
Kunštát, Daniel
V šetření realizovaném v říjnu CVVM tradičně zjišťovalo podporu politických stran ve veřejnosti a ochotu zúčastnit se parlamentních voleb. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model.
Názory veřejnosti na důvody vstupu do politické strany – září 2015
Čadová, Naděžda
Součástí zářijového výzkumu CVVM bylo i téma stranických identifikací a politické participace. V rámci tohoto bloku jsme se mimo jiné zajímali o názory veřejnosti na to, proč lidé vstupují do politických stran a účastní se jejich aktivit  a jaké důvody pro případný vstup do politické strany občané považují za správné.
Postoje k politickým stranám – září 2015
Čadová, Naděžda
V září 2015 byly v rámci pravidelného šetření CVVM Naše společnost zkoumány názory občanů na politické strany a jejich roli ve společnosti a v politickém procesu.  Respondenti vyjadřovali míru svého souhlasu či nesouhlasu s 10 výroky týkajícími se politických stran a jejich činnosti.
Stranické preference a volební model v září 2015
Kunštát, Daniel
V šetření realizovaném v září CVVM tradičně zjišťovalo podporu politických stran ve veřejnosti a ochotu zúčastnit se parlamentních voleb. V tiskové zprávě jsou publikovány dva odlišné typy informací: stranické preference a volební model. Stranické preference vypovídají o sympatiích k politickým stranám v souboru všech občanů s volebním oprávněním, tj. i těch, kteří k volbám nepůjdou nebo nevědí, koho by volili.Volební model naznačuje předpokládané výsledky voleb do Poslanecké sněmovny PČR v období konání výzkumu. Volební model vychází ze stranických preferencí, ale zahrnuje pouze dotázané, kteří se voleb chtějí zúčastnit a kteří uvedli nějakou stranu – v zásadě jde tedy o preference bez nerozhodnutých a nevoličů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 424 záznamů.   začátekpředchozí309 - 318dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.