Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studium a profese českého animátora v podmínkách tržní ekonomiky
Kotlářová, Hana ; BUBENÍČEK, Jan (vedoucí práce) ; PAVLÁTOVÁ, Michaela (oponent)
Cílem diplomové práce "Studium a profese českého animátora v podmínkách tržní ekonomiky" je zodpovědět všechny základní, praktické otázky, které si klade student animace či začínající tvůrce s ohledem na svou budoucí kariéru. Dále by měla sloužit jako informační pojítko mezi školou a praxí, informovat o současné situaci na české animované scéně a o praktických dovednostech, které je nutné pro úspěšný start v oboru animace budovat. Snahou autorky bylo předat nezkreslené, užitečné a realistické informace, a proto může text na některé čtenáře působit překvapivě, upřímně až skepticky. Čtenářovou reakcí by mělo být vytvoření vlastních, na faktech postavených východisek pro práci v oboru animace, a proto je pochopení celé, nepřikrášlené situace fundamentální. Široce pojaté téma obsahuje informace jak o filmové či umělecké animaci, tak o reklamní, zakázkové nebo internetové tvorbě, o fungování animačního studia, animačního průmyslu a ekonomických aspektech tvorby. Dále shrnuje poslání a účel škol a studia včetně "desatera studenta", zaměřeného na praktické zkušenosti, které by měl student na škole získat. Obsah práce byl z většiny vytvořen metodou dotazů a rozhovorů s předními tvůrci, producenty a pedagogy, fungujícími na české (i zahraniční) scéně. Přestože studie nepřináší hloubkovou analýzu a jasná řešení konkrétních, specifických problémů, představuje velice praktický úvod do animované tvorby v praxi, díky které by studenti měli získat základní přehled a témata dále individuálně rozvíjet.
Hledání podoby Filmového družstva, verze 2.0
Reichová, Tereza ; Felcman, Jakub (vedoucí práce) ; KUBICA, Petr (oponent)
Tato diplomová práce s honosným pracovním názvem Filmové družstvo, verze 2.0. je výstupem mých dva roky trvajících rešerší vedených za účelem založení družstevního subjektu. Vycházím z obecně kladného vnímání současného družstevnictví ve světě, ale svůj výzkum aplikuji na specifickou situaci v České republice. Ta má za sebou sice barvitou družstevnickou historii během období tzv. první republiky, ale současný přístup k družstevnickému modelu je celkově negativní, především kvuli neblahé roli kolektivizace v druhé polovině dvacátého století. Právě z tohoto důvodu se zaměřuji na české případy, historické i současné. Historie filmového družstevnictví u nás ale zatím neexistuje, byli bychom jejími průkopníky a tak ve své práci hledám modely minulé i současné z jiných odvětví, které by pro to filmové mohly být podnětné. Svou práci končím inspirací z alternativních modelů uvažování nad světem, kde finance nejsou hnacím modelem, ale pomocníkem k lepšímu světu.
Koncepce programu pro profesionály
Kotrlová, Jitka ; ŠVECOVÁ, Marta (vedoucí práce) ; Badač, Peter (oponent)
Diplomová práce se zabývá festivaly a industry aktivitami podporujícími vzdělávání filmových profesionálů v České republice. Mapuje důležité industry platformy a věnuje se příkladu filmového festivalu Finále Plzeň a platformě Industry Days, která vznikla v roce 2012. Zabývá se koncepcí programu Industry Days a jejícho postavení v českém prostředí. Ve své poslední části nastiňuje budoucí směřování vzdělávacích programů pro profesionály.
Filmový průmysl a práce s publikem
Pojarová, Karolína ; KOPECKÝ, Čestmír (vedoucí práce) ; Horák, Petr (oponent)
Studie stavící na vlastním průzkumu a kulturních teoriích věnující se tématu zapojení aktérů filmového průmyslu v oblasti práce s publikem. Práce se orientuje na filmové profesionály a jejím cílem je představit potenciál filmové a audiovizuální výchovy a její užitek pro sektor filmového průmyslu. Příklady dobré praxe jsou ve studii zmíněny za účelem inspirovat prostředí českého filmového průmyslu. V neposlední řadě je navrženo několik modelů, jak by čeští filmoví producenti a distributoři mohli oblasti práce s publikem přispět.
KYI SOE TUN v myanmarských kinech napříč transformací
Hsu, Khin Khin ; JANEČEK, Vít (vedoucí práce) ; BENDOVÁ, Helena (oponent)
Moje práce je o úspěšným režisérovi U Kyi Soe Tun, který je pořád respektováním režisérem ve filmovém oboru.Moje bakalářská práce bude o stavu oboru barmského filmu, který se postupně zhoršoval, když se dostal do rukou vlády, a nikdy se nezlepšila kvalita ve filmech, než se Barma stala demokratickou zemí od 2010. Touto práci bych vás chtěla seznámit s životy režisérů/ filmařů a jejich znalostmi o tvorbě filmu pro lidi.
Módy a modely komunikace v českém filmu po roce 2000
Kašparovský, Roman ; BERNARD, Jan (vedoucí práce) ; DANIELIS, Aleš (oponent)
Disertační práce se zaměřuje na stěžejní módy a modely komunikace, které se
Produkce v indickém filmovém průmyslu
Trojánek, Tadeáš ; Hůlovec, Martin (vedoucí práce) ; Kašparovský, Roman (oponent)
Diplomova prace predstavuje fungovani indickeho filmoveho prumyslu a zameruje se na rozdily a specifika oproti ceskemu prostredi. Pres zakladni sociodemograficky a historicky uvod se dostavame ke specifikum vyroby filmu a dale se diplomova prace zameruje na zpusoby financniho zajisteni filmu a jeho naslednou distribuci. Cilem diplomove prace je detailne predstavit styl indickeho nataceni pro ceske servisni spolecnosti, a to na zaklade osobní zkusenosti autora, ctyrmesiciniho studijniho pobytu v Bombaji a osobnich schuzek s indickymi a ceskymi profesionaly.
Odhad daňového výnosu vyvolaného programem podpory filmového průmyslu
Holcová, Lucie ; Slintáková, Barbora (vedoucí práce) ; Kozubíková, Pavlína (oponent)
Cílem této bakalářské práce je odhadnout výnos z vybraných daní, místních poplatků a nájemného vyvolaný filmovou pobídkou a plynoucí do veřejných rozpočtů v České republice. V práci je popsán vztah českého státu a filmového průmyslu před a po roce 1989 a systém filmových pobídek. Dále je představena možnost odhadu a nakonec samotný odhad, který je zpracován pro aktuálně natáčený film Mezihra v Praze, jehož producentům je alokována filmová pobídka ve výši 37 961 408 Kč. Výsledkem odhadu jsou výnosy ve výši 28 129 795 Kč.
Zvuková postprodukce v oblasti reklamy a filmu, případová studie firmy Studio Beep s.r.o.
Struhařová, Michaela ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Tématem diplomové práce je popis zvukové postprodukce v oblasti reklamy a filmu a případová studie společnosti Studio Beep s.r.o. Prvním cílem práce je co nejsrozumitelněji popsat teorii zvuku a zvukové postprodukce v oblasti reklamy a filmu a ukázat jednotlivá specifika provázející výrobu zvukové složky daných oborů. Teoretická část obsahuje základní přehled o historii zvuku, zvukové dramaturgii a obecných principech zvukové postprodukce. Druhým cílem je praktické popsání problematiky na konkrétních reklamních projektech a filmu, které byly realizovány ve společnosti Studio Beep s.r.o.. Praktickým popisem docílíme úplného pochopení tématu a doplnění teoretické části.
Eschatologie filmového pásu
Týmal, František ; ČIHÁK, Martin (vedoucí práce) ; BREGANT, Michal (oponent)
Filmový průmysl prochází několik posledních let technologickou proměnou, která činí z klasického filmového pásu vysloužilé médium. Diplomová práce Eschatologie filmového pásu se snaží definovat základní rozdíly mezi fotochemickou a elektronickou tradicí pohyblivého obrazu a celou transformaci trhu kriticky zhodnotit. Poukazuje na řadu paradoxních situací, jež jsou způsobeny tlakem na urychlené zavedení digitálních technologií a klasický film obhajuje jako svébytný tvůrčí nástroj, který má nyní šanci etablablovat se v uměleckém prostředí. Ve svých úvahách autor popisuje možnosti nového uplatnění filmového pásu a předstsvuje výzkumný projekt Kinoaparát.cz, zaměřený na osvětu v oblastiumění, techniky a technologie klasického filmu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.