Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výchova a vzdělávání dětí s poruchami chování v mateřské škole
Mrázková, Monika ; Sedláčková, Daniela (vedoucí práce) ; Švandová, Martina (oponent)
Bakalářská práce Výchova a vzdělávání dětí s poruchami chování v mateřské škole si dává za cíl zmapovat poruchy chování u dětí předškolního věku a vybrat vhodné metody pro práci s těmito dětmi v prostředí mateřské školy. Bakalářská práce se bude zabývat problematikou výchovy a vzděláváním dětí s poruchami chování v mateřské škole. Práce bude rozdělena do dvou základních částí. V teoretické části bude kromě analýzy odborné literatury, vymezení pojmů a charakteristiky vývoje dítěte předškolního věku, především rozbor nejčastějších poruch chování předškolních dětí, jejich etiologie, možná prevence a diagnostika. Praktická část se bude zabývat výzkumem informovanosti rodičů a pedagogických pracovníků o dané problematice. Cílem práce je také zjistit přístup rodičů ke komunikaci s pedagogickými pracovníky.
Anémie pro praxi sestry na intenzivní péči
Dubická, Zuzana ; Brixiová, Simona (vedoucí práce) ; Hrabánková-Navrátilová, Darja (oponent)
v ČJ: Tématem předložené práce je problematika anémií. Teoretická část diplomové práce se zabývá přehledem nejznámějších typů anémií, jejich etiologii, diagnostikou, příznaky, léčbou. V praktické části je sledována informovanost o této problematice nelékařských zdravotnických pracovníků, pracujících bez odborného dohledu na odděleních intenzivní péče. Informace od vybraných respondentů budou získány, metodou strukturovaných dotazníků. Výstupem práce je edukační materiál, kterého lze použít k ucelení znalostí o této problematice v rámci adaptačního procesu. Výsledky výzkumného šetření, budou zpracovány do tabulek s grafy a shrnuty v diskuzi a závěru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.