Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu
Koutná, Kateřina ; Čechová, Pavla (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zlepšení komunikačního mixu vybraného podnikatele Marka Argana, který podniká v oblasti prodeje thajského zboží a zároveň nabízí služby v podobě lekcí jógy a masáží. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část se zabývá teoretickými poznatky, které jsou východiskem pro další části práce. Druhá část popisuje činnost zvoleného podniku a analýzu současného marketingového a komunikačního mixu. V poslední části je navržen nový komunikační mix, který bude v podniku aplikován.
Marketingový plán značky Horsefeathers
Šmíd, Michal ; Koudela, Tomáš (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingového plánu značky Horsefeathers. Teoretická část se zabývá jednotlivými kroky týkajícími se marketingového plánování, tyto poznatky vycházejí z odborné literatury. V praktické části práce zkoumá aktuální situaci ve firmě a zpracovává analýzy. Na závěr předkládá návrh na vylepšení marketingového plánu firmy na základě získaných teoretických poznatků.
Hodnocení výkonnosti podniku
Navrátilová, Petra ; Trnka, Pavel (oponent) ; Režňáková, Mária (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na finanční analýzu a zhodnocení výkonnosti společnosti Siemens, s. r. o., odštěpný závod Industrial Turbomachinery v letech 2010 – 2013. V praktické části je provedena analýza hospodaření společnosti a finanční analýza a porovnání ukazatelů se dvěma konkurenčními společnostmi. Cílem práce je návrh a doporučení k udržení výkonnosti společnosti.
Podnikatelský záměr-založení prodejny
Fischerová, Lada ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem na založení nového malého podniku speciálních piv s možností degustace. Cílem práce je na základě provedených analýz, plánu a zhodnocení rizik navrhnout podnikatelský plán sloužící jako nástroj pro rozhodování o budoucí realizaci.
Návrh na zlepšení marketingového mixu
Krátká, Martina ; Řičánková, Iveta (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení stávajícího stavu marketingového mixu podniku Vinařství U Kapličky a návrhy na jeho zlepšení. Cílem této práce je zvýšení tržeb podniku. Práce je rozdělena do čtyř částí. Teoretická část se zaměřuje na teoretická východiska, která souvisí s problematikou marketingového mixu. Analytická část porovnává získané poznatky z teoretické části s aktuální situací v podniku. Návrhová část zahrnuje konkrétní návrhy na zlepšení oblastí, které byly na základě analytické části shledány jako problematické. Poslední část se věnuje ekonomickému zhodnocení a přínosům navržených opatření.
Podnikatelský záměr-rozšíření prodejní sítě
Dvorský, Jakub ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracovat podnikatelský záměr pro firmu Vodoplast, která by chtěla v blízké době otevřít svoji maloobchodní prodejnu instalatérského materiálu a sanitární techniky v městě Zábřeh. Práce by se měla stát důležitým zdrojem informací vedoucích k úspěšné realizaci.
Podnikatelský plán - zábavně sportovní areál se zaměřením na koně
Zámečníková, Petra ; Zámečníková, Anna (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje podnikatelský plán na rozšíření stávajícího podniku. V teoretické části je popsán způsob, jakým by měl být podnikatelský plán sestavován a všechny jeho součásti. Praktická část je pak věnována analýze možností dalšího růstu ranče. Je popsán stávající stav podnikání i to, jak se projeví navrhované změny. Část práce je pak věnována detailnímu představení aktivit a marketingovému plánu. Kromě všech obvyklých analýz je obsažena i detailní analýza cashflow. Dále práce obsahuje přehled očekávaných příjmů a nákladů.
Podnikatelský plán pro rozvoj malé firmy
Bastlová, Pavlína ; Koudelka, Ivan (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
V této diplomové práci je zpracován podnikatelský plán pro rozvoj malé firmy. Práce analyzuje současný stav podniku, jeho možnosti a problémy. Především na základě analýzy trhu, konkurence a finanční analýzy předkládám návrh možných změn, které podnik bude moci využít. Tato diplomová práce bude sloužit majiteli podniku jako dokument pro uskutečnění navrhovaných změn.
Marketingové aktivity vybraného malého podniku
KOUTENSKÁ, Věra
Cílem diplomové práce je zhodnocení současné situace firmy VOLF kancelářské potřeby, s r.o., působící na trhu školních a kancelářských potřeb, z pohledu marketingových aktivit. K hodnocení marketingových aktivit je využito nástrojů marketingového mixu. V závěru práce jsou shrnuty zjištěné výsledky a na jejich základě vytvořeny konkrétní návrhy vedoucí ke zlepšení současné situace. Mezi použité metody, vedoucí k naplnění cíle práce, náleží: analýza marketingových aktivit, zhodnocení marketingového mixu, analýza stávajících zákazníků, analýza konkurence, analýza dodavatelů a řízené rozhovory.
Analýza maloobchodního trhu segmentu zdravé výživy v Hradci Králové
Vašková, Michaela ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Němečková, Iveta (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu trhu se zdravou výživou v Hradci Králové. Práce je rozdělena na tři části. V první kapitole je charakterizován trh s biopotravinami v České Republice z hlediska producentů, distributorů a spotřebitelů s odhadem budoucího vývoje. Další část je věnována situační analýze v Hradci Králové s cílem zmapovat stávající trh segmentu zdravé výživy a pomocí kvantitativního výzkumu charakterizovat typického zákazníka specializované prodejny se zdravou výživou a jeho nákupní chování. Závěrečná kapitola se zabývá analýzou konkurence s cílem zvolit vhodnou konkurenční strategii pro vybranou prodejní jednotku. Konkurence je analyzována pomocí Kotlerovy analýzy konkurence a Porterova modelu pěti sil.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.