Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 267 záznamů.  začátekpředchozí208 - 217dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový plán Nova Banka a.d. Banja Luka
Andžič, Srdjan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Bravenec, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza marketingového plánu Nové banky A. D. Banja Luka pro rok 2010. Teoretická část práce se pojednává o jednotlivých částech marketingového plánu a tvoří základ pro vypracování praktické části práce. Praktická část práce pak začíná popisem Nové banky A.D. Banja Luka, uvádí nás do dané problematiky. Dále v práci provádím vlastní situační analýzu a na základě této analýzy pak přistupuji k marketingovému plánu banky, provádím rozbor jejich marketingových cílů a strategií. Následujícím krokem mé analýzy je hodnocení splnění jednotlivých marketingových cílů. Na závěr se pak ve stručnosti věnuju vlastním nápadům a navrhuji možné kroky, které by mohly vést ke zlepšení fungování Nové banky.
Studie proveditelnosti podnikání malé maloobchodní firmy
Drugda, Marek ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Jánský, Filip (oponent)
Diplomová práce popisuje dílčí aspekty maloobchodního podnikání malé společnosti, na které nahlíží teoretickými poznatky z podnikání velkých maloobchodních společností. Předkládá strategii podnikání prodejny oděvů v Praze s inovativním obchodním modelem, hodnotí její vnější prostředí a jeho vliv na podnikání v oboru, popisuje postupy řízení dílčích oblastí provozu a hodnotí jeho proveditelnost s využitím analýzy bodu zvratu a předpovědi peněžních toků na základě zvolených kritérií.
Vývoj maloobchodu v Rakousku a na Novém Zélandu
VILÁNKOVÁ, Lenka
Práce poskytuje přehled o vývoji maloobchodu v Rakousku a na Novém Zélandu a následné vzájemné porovnání těchto zemí. Především z hlediska vývoje a koncentrace maloobchodního trhu za posledních deset let. Práce je zaměřena na maloobchod jako celek a dále na některá jeho odvětví. Například: maloobchod s potravinami, maloobchodní prodej oděvů a obuvi či maloobchod s nábytkem a zařízením do domácnosti. Klíčovými faktory měření jsou: maloobchodní obrat, počet prodejen, počet zaměstnanců apod.
Možnosti přispění retailu k udržitelnému rozvoji a zdravému životnímu stylu populace
DOUŠOVÁ, Lucie
Diplomová práce obsahuje teoretický přehled problematiky udržitelného rozvoje, obchodních inovací a zdravého životního stylu. Praktická část začíná přehledem českých i světových retailerů a spotřebitelských organizací. Přehled je zaměřen na aktivity přispívající k udržitelnému rozvoji a podpoře zdravého životního stylu populace. Následuje návrh projektu, který se týká zřízení a provozu poradenského centra zaměřeného na vzdělávání v oblasti udržitelného rozvoje a zdravého životního stylu v Českých Budějovicích. Návrh projektu je podležen výzkumem mezi spotřebiteli.
Retailing v Bělorusku
Biazrukaja, Aksana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V diplomové práci věnuji svoji pozornost vývoji maloobchodu v Bělorusku v posledních letech a možnostem vstupu na běloruský trh zahraničních retailerů. Nejprve jsem se zabývala popisem aktuální situace v Bělorusku, a to jak ekonomické tak politické. Následně jsem pokračovala popisem maloobchodního trhu, jeho základních ukazatelů, nejpoužívanějších způsobů prodeje a druhů prodejen a marketingovou komunikací. Popsala jsem spotřebitelské chování běloruského zákazníka a možnosti vstupu na běloruský maloobchodní trh zahraničních sítí.
Logistika obchodních řetězců
Králová, Veronika ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Práce si klade za cíl posoudit stav na současném českém maloobchodním trhu s rychloobrátkovým zbožím a analyzovat logistické zázemí u předních obchodních řetězců operujících v rámci České republiky. Čtenář se seznámí s vývojem maloobchodu v posledních letech a jeho možným budoucím vývojem. Na základě nastínění problematiky maloobchodu a jeho logistiky je postaven rozbor jednotlivých společností. Následuje zamyšlení nad eventuálními možnostmi obchodních firem vedoucích k zefektivnění procesů a zlepšení jejich pozice na trhu. Výsledkem je jasná představa o fungování společností, jejich logistiky a celkového toku zboží do maloobchodní sítě.
Analýza maloobchodní sítě v Klatovech
Ježková, Veronika ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat maloobchodní síť se zaměřením na prodej potravin v městě Klatovy a zjistit, zda není počet prodejních jednotek nadbytečný. Posoudit počet stávajících prodejen vzhledem k počtu obyvatel a vzhledem k adekvátní ploše, která by byla pro Klatovy optimální. První část je zaměřena na jednotlivé pojmy a popisuje metody územní analýzy. V druhé části je nejdříve seznámení s Klatovy, jejich zajímavostmi a historií. Dále je charakteristika jednotlivých prodejen (maloobchodních jednotek zaměřených na prodej potravin) územní analýza Klatov a nakonec vyhodnocení dotazníkového šetření o nákupních zvyklostech a spokojenosti obyvatel Klatov s obchodní vybaveností.
Analýza a komparace obchodních řetězců v ČR
Drtina, Jakub ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Pěknic, Štěpán (oponent)
Problematika českého maloobchodu je stále diskutovaným tématem. V úvodu jsou představeny maloobchodní formáty, jejich historický vývoj na českém trhu, příchody a odchody společností a předpokládaný vývoj v následujících letech. Součástí teoretické části je ekonomický a psychologický pohled na specifikaci hypermarketů. Pro praktické analýzy jsou představeny zkoumané obchodní řetězce, jejich vznik, vývoj a strategie. Doplněna je i kapitola týkající se obchodních center a jejich významu pro maloobchodní trh. Praktická studie se věnuje významu obchodní značek, pozici na trhu a nalezení věrných zákazníků. Druhá část se zabývá monitoringem cenové politiky, nalezením řetězce, který má trvale nejnižší ceny na trhu. Závěrečný výzkum se orientuje na analýzu preferencí zákazníků, nalezení výhod a nevýhod obchodních řetězců, návrhů a doporučení, jak se ještě více přiblížit zákazníkovi.
Analýza marketingových aktivit vybrané obchodní firmy
Beranová, Petra ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Verner, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových aktivit vybrané obchodní firmy. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická, část se věnuje klíčovým pojmům pro tuto práci, kterými jsou maloobchod a marketing. Je zde představen maloobchod v kontextu obchodu, jednotlivé maloobchodní formáty a trendy v maloobchodu. Dále jsou popsány úkoly marketingu v obchodní společnosti, marketingový proces zahrnující marketingovou strategii, marketingový plán včetně marketingového mixu a tvorbu rozpočtu na marketing. Podrobněji jsou popsány složky komunikačního mixu. Praktická část zahrnuje představení vybrané obchodní firmy, její historii a strukturu. Následuje analýza konkurence, analýza zákazníků a SWOT analýza a cíle společnosti vyplývající ze situační analýzy. Poté jsou popsány a analyzovány jednotlivé složky marketingového mixu. Převážná pozornost je věnována komunikačním aktivitám společnosti v souvislosti s komunikační kampaní z konce roku 2010. Na konci praktické části jsou uvedena doporučení a návrhy na zlepšení vyplývající z předchozí analýzy.
Výzkum nákupního chování spotřebitele a obchodní vybavenost v Karlových Varech
Preňková, Martina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Bakalářská práce analyzuje nákupní chování spotřebitelů a obchodní vybavenost města Karlovy Vary. Popisuje maloobchodní síť prodejen, které se zaměřují na prodej potravinářského zboží. Analýza vychází z dotazníkového šetření, ve kterém je zkoumána struktura nakupujících, frekvence návštěvnosti a aspekty ovlivňující výběr hlavní prodejny. Závěr tvoří shrnutí výstupů šetření a porovnání s celorepublikovými trendy nákupního chování spotřebitelů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 267 záznamů.   začátekpředchozí208 - 217dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.