|
Outsoursing účetnictví
Kubiš, Tomáš ; Pelák, Jiří (vedoucí práce) ; Baranová, Petra (oponent)
Cílem této diplomové práce je popis procesu outsourcingu účetnictví od počátečních kroků, kdy se firmy rozhodují, zda outsourcing účetnictví využít, přes vzájemnou spolupráci s poskytovatelem outsourcingu až po případné ukončení spolupráce. V praktické části lze nalézt popis vybraných společností, které k poskytování outsourcingu účetnictví využívají informační technologie umožňující co nejefektivnější průběh této činnosti.
|
|
Využití internetového přístupu k přístrojové technice
Pešina, Tomáš ; Rozsívalová, Zdenka (oponent) ; Frk, Martin (vedoucí práce)
Obsah této práce je zaměřen na využití vzdáleného přístupu přes internetovou síť k měření na laboratorních přístrojích. Pojednává o standardech propojení měřících zařízení. Zabývá se standardem LXI, instalací potřebného vybavení jak hardwaru tak softwaru a způsoby jakými lze ovládat měřící zařízení. Studuje princip a výhody měření s využitím standardu LXI. V praktické části této práce je vytvoření materiálově zaměřených laboratorních úloh, pomocí programového prostředí VeePro, vybraných z předmětů bakalářského studijního programu.
|
|
Automatická tvorba grafického rozhraní pro vzdálený přístup
Koriťák, Jan ; Láník, Aleš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá možnosti abstrakce grafického uživatelského rozhraní a automatizace procesu jeho návrhu a tvorby za provozu aplikace. Důraz je kladen na možnost ovládání aplikace na dálku přes počítačovou síť a tedy na delegaci procesu tvorby rozhraní na vzdálený stroj obsluhovaný uživatelem. Práce analyzuje současné přístupy a metody pro generování rozhraní. V rámci práce byl navržen a implementován systém pro automatické generování uživatelského rozhraní vzdálené aplikace na základě specifikovaného datového modelu.
|
|
Webová brána pro přístup k měřicím zařízením
Zsíros, Anton ; Barabas, Maroš (oponent) ; Hanáček, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací systému pro vzdálený přístup k zařízením přes počítačovou síť. Konkrétně jde o zařízení sériového portu a vstupu zvukového zařízení. Prvním krokem práce bylo udělat průzkum na poli dostupných řešení a dané problematiky se zaměřením na aplikace, které by byli možné integrovat do výsledného systému. Pro zařízení sériového portu bylo potřeba najít řešení, které by umožňovalo přesměrovávat data z fyzického zařízení do počítačové sítě a na klientském systému vytvářet virtuální sériové porty, pomocí kterých by uživatelé přistupovali k těmto zařízením. Pro přenos audio proudů ze vstupních zvukových zařízení přes počítačovou síť byl zvolený protokol RTP, který vykazuje dobré vlastnosti na přenos dat v reálném čase. Také byli popsané možnosti jak přijatý RTP proud na klientském systému zpracovat. Výsledkem práce je komplexní systém, který integruje funkcionalitu uvedených nástrojů do jednoho celku.
|
|
Webové rozhraní pro on-line správu laboratorních úloh
Belko, Jakub ; Rozsívalová, Zdenka (oponent) ; Frk, Martin (vedoucí práce)
Předložená práce popisuje aktuální trendy a e-learningové metody využívající Internet v pedagogickém procesu na českých a zahraničních univerzitách. Hlavním cílem je vytvoření webového rozhraní pro on-line správu laboratorních úloh pojmenované „Laboratoře UETE“. Praktická činnost je zaměřena na naprogramování webové aplikace a modulů správy přístrojového vybavení, administraci laboratorních protokolů, včetně implementace obrazových výstupů IP kamer a senzoru atmosférických podmínek. Nedílnou součástí práce je vytvoření modulu pro simulaci fyzikálních veličin využívající komerčně dostupných softwarových komponent, založených na systému klient - server.
|
|
Návrh mobilní aplikace pro správu serveru
Kolář, Jakub ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Rais, Aziz (oponent)
Práce se zabývá vzdálenými servery a to konkrétně servery pro hru Minecraft. Tyto servery jsou rozděleny do skupin. Práce zkoumá možnosti vzdáleného přístupu k těmto serverům na úrovni síťových protokolů, které jsou stručně popsány, a také na úrovni samotné hry, kdy popisuje možnosti hry, které je možné ovlivňovat pomocí vzdálené správy. Následně analyzuje aplikace, které jsou k tomuto vzdálenému přístupu určené, a identifikuje problémy s nimi spojené. Na základě problémů z této analýzy vyplívajících je navrhnuta aplikace, která tyto problémy řeší. První kapitola práce obsahuje stručný popis síťových protokolů, které je možno použít ke vzdálené správě serverů pro hru Minecraft a identifikaci nejvhodnějšího protokolu. Další kapitola popisuje hru Minecraft, a to konkrétně ty její oblasti, které je možné ovlivnit pomocí vzdálené správy. V další kapitole jsou analyzovány aplikace, které je možné použít ke vzdálené správě Minecraft serverů a na základě problémů, které tato analýza identifikuje je v následující kapitole vytvořen návrh aplikace, které tyto problémy řeší. Navržená aplikace je následně realizována. Poslední část práce obsahuje uživatelskou dokumentaci vytvořené aplikace.
|
|
QI klient pro operační systém Android
Stehlík, Ondřej
Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací řešení vzdáleného přístupu do ERP systému QI. V práci jsou vysvětleny teoretické základy programování aplikací pro platformu Android, webových služeb založených na protokolu SOAP, informačního systému QI a vývojového nástroje QI Builder. Na základě požadavků je navrženo, implementováno a otestováno řešení mobilního klienta. Na závěr jsou dosažené výsledky diskutovány a navrženy možnosti dalšího vývoje.
|
| |
|
Virtuální sítě pro propojení domácností a komunit
Mirsha, Yevgen ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Kališ, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá popisem a analýzou vVirtuálních komunitních sítí, tvořených pomocí softwarových řešení, a za účelem propojení domácnosti a komunity. V práci se zkoumají případy, pro jejichž řešení kterých se takové sítě budují, základní elementy a principy fungováaní virtuálních komunitních sítí, krátce se probírají dostupná softwarová řešeníé pro domácí uživateleé softwarové řešení, a porovnávají se z tohoto seznamu vybranáé s tohoto seznamu VPN řešení, pomocí kterých, dle názoru autora prácei, by potenciální uživatel by mohl postavit virtuální komunitní síť mezi sebou a svými známými. Konkrétně se jedná o TeamViewer, Gbridge a SocialVPN.
|
| |