Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 197 záznamů.  začátekpředchozí178 - 187další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kvalita služeb v pojišťovacím sektoru a možnosti jejich zlepšování ve společnosti Allianz pojišťovna, a.s.
Šrámková, Martina ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Tématem bakalářské práce je problematika kvality služeb a jejím cílem bylo na základě analýzy kvality pojišťovacích služeb na českém trhu navrhnout možnosti jejich zlepšení v konkrétní pojišťovně. Pro splnění cíle bylo využito dotazníkového šetření mezi klienty českých pojišťoven, z jehož výsledků jsou v závěru navrhnuta doporučení pro zdokonalení kvality služeb v Allianz pojišťovně, a.s.
Péče o uživatele drog - kvalita služeb
HOLEMÁŘ, Marek
HOLEMÁŘ, M. Péče o uživatele drog {--} kvalita služeb. České Budějovice 2008. Bakalářská práce. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Teologická fakulta. Katedra praktické teologie. Vedoucí práce J. Mišovič. Práce se zabývá kvalitou péče o uživatele drog v zařízeních prevence a léčby drogových závislostí v České republice. Teoretická část charakterizuje problém drog ve společnosti, význam služeb pro uživatele drog, princip hodnocení kvality těchto služeb a jeho vývoj v České republice a rolí uživatelů služeb při hodnocení kvality těchto služeb. Praktická část popisuje postup vytvoření nástroje hodnocení kvality služeb z pohledu uživatelů a jeho praktické odzkoušení na modelovém zařízení. Jako modelové zařízení bylo využito Centrum U Větrníku v Jihlavě - kontaktní a poradenské centrum pro uživatele drog a jako nástroj hodnocení kvality byl použit standardizovaný rozhovor s uživateli služby. Jako hodnotící kritéria kvality byly použity Standardy pro zařízení a programy poskytující odborné služby problémovým uživatelům a závislým na návykových látkách. Tento způsob zjišťování spokojenosti uživatelů se v praxi osvědčil a lze ho doporučit i ostatním poskytovatelům služeb.
Kvalita služeb, řízení lidských zdrojů a podniková kultura v cestovním ruchu
DUSPIVOVÁ, Marie
Tato práce je o řízení lidských zdrojů a podnikové kultuře v restauraci Zlatý jelen v Horažďovicích. Cílem této práce byla specifikace vybraných aspektů řízení lidských zdrojů a podnikové kultury, ovlivňující úroveň poskytovaných služeb a jejich analýza ve specifických podmínkách malého podniku. Pro bližší zkoumání této problematiky byly využity dva strukturované dotazníky a test barevně sémantického diferenciálu (TBSD). V závěru práce bylo navrženo několik opatření do budoucnosti. Doufám, že mé návrhy pomohou zlepšit kvalitu nabízených služeb, standard řízení lidských zdrojů a podnikové kultury v této restauraci.
Kvalita služeb a řízení lidských zdrojů
DUSPIVOVÁ, Marie
Lidské zdroje hrají důležitou roli v rozvoji úspěšné činnosti firmy. Základní činnost řízení lidských zdrojů je zajistit takovou strukturu lidských zdrojů, která zajistí úspěšný rozvoj. Cíl této práce byl specifikace vybraných aspektů řízení lidských zdrojů, ovlivňujících úroveň poskytovaných služeb a jejich analýza ve specifických podmínkách malého podniku. Tato práce je o kvalitě služeb a řízení lidských zdrojů v restauraci Zlatý jelen v Horažďovicích. Analýze předcházel úvodní rozhovor s vedoucím pracovníkem restaurace. Byl seznámen s tématem mé práce a souhlasil s tím, že se tato práce bude zabývat jeho podnikem. Vedoucí uvedl několik problémů, které souvisí s kvalitou služeb a řízením lidských zdrojů. Pro užší zkoumání daného tématu byly použity dva strukturované dotazníky. První byl určený hostům restaurace. Druhý dotazník byl určený zaměstnancům restaurace a všechny jsem mohla použít pro jejich další vyhodnocení. Díky dotazníkům bylo možné najít důvody výše uvedených problémů. Na otázky určené zaměstnancům byl dotázán i vedoucí restaurace a zároveň s ním byl veden řízený rozhovor. Cíl tohoto rozhovoru byl najít důvod rozporů mezi odpověďmi zaměstnanců a vedoucího pracovníka. Po vyhodnocení dotazníků byly stanoveny možné příčiny nedostatků. Poté byly navrženy čtyři návrhy a opatření do budoucnosti. Doufám, že návrhy pomohou vylepšit kvalitu služeb a úroveň řízení lidských zdrojů v této restauraci.
Možnosti zlepšování kvality služeb fitcenter.
Marečková, Edita ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Hlavním cílem práce je navrhnout možná řešení pro zlepšení kvality služeb ve vybraném fitcentru. Práce obsahuje teoretický základ z oblasti managementu kvality služeb, výčet požadavků na kvalitu služeb z pohledu zákazníka, charakteristiku fitcenter včetně historie fitness a popisu nabízených služeb ve fitcentru. Praktická část je zaměřena na konkrétní fitcentrum, ve kterém byl proveden průzkum spokojenosti zákazníků, ze kterého je vycházeno při tvorbě návrhů řešení pro zlepšení kvality služeb a spokojenosti klientů fitcentra.
Korelace mezi zapojením zaměstnanců a kvalitou služeb, Case Study,Order Management,Zákaznická Logistika
El, Dolores ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Lloyd, Tony Ulvede (oponent)
Cílem předkládaného výzkumu je identifikovat ty z oblastí,které výrazně ovlivňují silnou pozitivní korelaci mezi zapojením zaměstnanců a kvalitou služeb v konkrétním případě týkajícím se zlepšení obchodních procesů týmu v řízení objednávek v nadnárodní společnosti.Významné oblasti jsou identifikovány na základě korelační analýzy odpovědí na online průzkumu.Výsledky jsou použity pro další měření,analýzy,zlepšování a řízení určitých klíčových oblastí.Hlavní závěry mají za cíl sloužit jako vědecky platný akční plán pro skupinu pověřenou zlepšením podnikových procesů v týmu a řízení objednávek.Jsou uvedena doporučení jak zvýšit " First Time Right " výkonnostní metriku týmu správou objednávek se zaměřením na určitou část modelu DMAIC v metodice Six Sigma pro zlepšování podnikových procesů. Konečné závěry: Vzhledem k odpovědím respondentů v online průzkumu je dokázaná významná silná a pozitivní korelace mezi zapojením zaměstnanců a faktory v rámci kvality služeb.To,jak členové týmu vnímají styl vedení,pozitivně koreluje s jejich vnímáním kvality služeb.
Mystery shopping
Vašíčková, Denisa ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Žilková, Alena (oponent)
Cílem práce je podat přehled o možnostech využití metody marketingového výzkumu Mystery shopping při testování kvality služeb poskytovaných zákazníkům. Výstupy výzkumu mají za úkol poskytnout firmě informace o slabých a silných stránkách jejího organizačního procesu při styku se zákazníkem. Na základě těchto zjištění má firma možnost přijmout taková opatření, které povedou ke zkvalitnění jejích služeb.
Centrum pro demyelinizační onemocnění Praha 2 versus Ambulance demyelinizačních onemocnění České Budějovice (Roztroušená skleróza - součást mého života)
LINHARTOVÁ, Kateřina
Moje bakalářská práce se zabývá problematikou roztroušené sklerózy. Jedná se o demyelinizační onemocnění, které postihuje zánětlivými ložisky centrální nervovou soustavu. Způsobuje poruchy nervového vedení a destrukci nervových vláken, což ve svém důsledku může znamenat i poškození funkce a následnou invaliditu. Geneze roztroušené sklerózy není dosud známa. Na vzniku onemocnění se podílí řada faktorů. Nemoc postihuje jedince mladšího a středního věku, častěji ženy. Roztroušená skleróza je v současnosti onemocnění, které lze diagnostikovat již na jeho klinickém počátku a zahájit tak co nejdříve adekvátní terapii. Přesto, že dosud neexistuje kauzální léčba, představují moderní léčebné metody významný krok vpřed a zvyšují procento nemocných, u nichž nemusí dojít k poškození centrální nervové soustavy a trvalé invalidizaci.Komplexní péči o pacienty s roztroušenou sklerózou zajišťují tzv. MS Centra (Multiple sclerosis Centra) po celé České republice. Rozsah jejich činnosti je široký: od diagnostiky onemocnění, přes farmakologickou léčbu, péči psychologa, sociálně {--} právní poradenství a rehabilitaci až po vědecko {--} výzkumnou a vzdělávací činnost.Ve své práci jsem se zaměřila na konkrétní dvě tato zařízení {--} Centrum pro demyelinizační onemocnění v Praze 2 a Ambulanci demyelinizačních onemocnění v Českých Budějovicích. Vytyčila jsem si následující cíle: Prvním cílem bylo zmapovat poskytování služeb v daných dvou zařízeních. Jako druhý cíl práce jsem stanovila zjistit kvalitu těchto služeb, mezi které patří: kontroly pacientů na lécích první volby a na IVIG (intravenózní imunoglobuliny), klinické kontroly sledovaných pacientů, vyšetření nových pacientů, podávání infúzní terapie, služby psychologa a sociálního pracovníka, rehabilitace. Ke splnění daných dvou cílů jsem zvolila kvalitativní výzkum. Výběrový vzorek tvořilo pět klientů Ambulance demyelinizačních onemocnění v Českých Budějovicích a sedm klientů z Centra pro demyelinizační onemocnění v Praze 2. Soubor byl vybrán náhodným systematickým výběrem. Pro shromáždění potřebných dat jsem použila metodu dotazování, techniku polostandardizovaného rozhovoru. Rozhovory jsem prováděla s personálem obou zařízení a s klienty.Bakalářskou prací bych chtěla přispět k vyšší informovanosti veřejnosti o problematice roztroušené sklerózy, o službách, které jsou poskytovány a o možnostech léčby. Tato práce by mohla být také vodítkem pro zkvalitnění služeb, poskytovaných pacientům s roztroušenou sklerózou. Získané závěry a vytvořené hypotézy mohou posloužit jako podklad pro další kvantitativní zkoumání této problematiky.
Podporované zaměstnávání pro znevýhodněné skupiny osob na trhu práce v Jindřichově Hradci
MRÁZOVÁ, Ivana
Tématem mé práce je podporované zaměstnávání pro znevýhodněné skupiny osob. Cílem práce bylo zhodnocení kvality služeb podporovaného zaměstnávání poskytované o.s. MESADA v Jindřichově Hradci a návrh sociotechnických doporučení na jejich zlepšení. V teoretické části je popsána historie podporovaného zaměstnávání, vymezeny znevýhodněné skupiny osob, definovány znaky, standardy a celý proces podporovaného zaměstnávání. V poslední části jsou zmíněny projekty o.s.MESADA. Praktická část je věnována výzkumu. Při vytváření závěrů jsem vycházela z kvantitativního výzkumu, který probíhal formou dotazníkového šetření u uživatelů služby podporovaného zaměstnávání v o.s.MESADA Jindřichův Hradec v době od listopadu 2007 do konce února 2008. Dále byla použita metoda analýzy dokumentů. Statistická data jsem získala z údajů ČSÚ a statistických údajů MPSV. Stanovené hypotézy, zda uživatele považují službu za kvalitní a zda tato služba odpovídá jejich potřebám, byly potvrzeny. Výsledky výzkumu a návrh sociotechnických opatření na jejich zlepšení by mohly posloužit ke zkvalitnění služby podporovaného zaměstnávání nejen v o.s.MESADA Jindřichův Hradec, ale i v jejích dalších pobočkách v jihočeském kraji.
Quality of the catering services
Tatár, Dávid ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Tato práce porovnává kvalitu poskytovaných služeb ve dvou konkrétních restauracích v hotelových zařízeních v České republice a Velké Británii a pomocí znaků kvality navrhuje její možné zlepšení. Práce prostřednictvím hlavně Ishikawoho diagramu analyzuje nedostatky v hmotné či nehmotné složce poskytovaných služeb a dává prostor na zdokonalení. Použitý totožný dotazník v práci hodnotí spokojenost zákazníků se službami v obou restauracích a pomoci jejich výsledků navrhuje eliminaci nedostatků a možné zlepšení kvality.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 197 záznamů.   začátekpředchozí178 - 187další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.