|
The legal regulation of consumer protection, specifically the regulation of liability for product defects
Popeláková, Klára ; Kotoučová, Jiřina (advisor) ; Štěpánek, Petr (referee)
This bachelor's thesis deals with the question of consumer protection, specifically with the regulation of liability for product defects, eventually with liability for damage caused by the product defect. The reader will learn especially how to act when a product defect appears, then in what term he has to apply his rights or by whom and under which conditions. This topic is made clear not only by using quotations of the law but also by showing on examples and experiences. The list of most common fraud practices of sellers is also mentioned. In this thesis, you can also find some information about consumer organizations -- what is their goal or how to contact them. At the end I analyzed how well the consumers know their rights. I created a form where people could choose from more answers the right one. In my survey took part more than one hundred people.
|
| |
| |
| |
| |
| |
|
Vliv merchandisingu na kupní rozhodování spotřebitele
Víznerová, Patricie ; Koudelka, Jan (advisor) ; Doležalová, Jarmila (referee)
Nakupování se stalo běžnou součástí našich životů. Vše, co se děje v naší hlavě před tím, než vezmeme vybraný produkt z regálu, se dá přirovnat k černé schránce. Spotřebitele ovlivňují při nákupu fyzické, psychické, kulturní a sociální aspekty. Maloobchodník se snaží zákazníkovi nákup co nejvíce usnadnit a zpříjemnit. Aktivity, které zatraktivňují nákupní prostředí, se nazývají merchandising. Merchandising, který je přínosem pro zákazníka, maloobchodníka i výrobce resp. merchandisingovou agenturu, je cílem této práce.
|
|
Direct selling of Provident Financial - comparison with competition and proposal of stimulation
Opekarová, Jitka ; Jakubíková, Dagmar (advisor) ; Libra, Gustav (referee)
Cílem diplomové práce je porovnání systému řízení přímého prodeje s přímými i nepřímými konkurenty. Práce je členěna do teoretické a praktické části. Teoretická část pojednává o problematice přímého prodeje v ČR i ve světě, poodhaluje fenomén multi-level marketingu a pyramidových her. Analyzuje zadlužování českých domácností a zmiňuje se o benchmarkingu. Praktická část se zabývá popisem řízení systému přímého prodeje společnosti Provident Financial a oslovených konkurentů. Stěžejní část práce tvoří hodnocení těchto systémů metodou polaritního a konkurenčního profilu. Z hodnocení vyplývají návrhý a doporučení pro společnost Provident Financial.
|
|
Determinants of Soccer Broadcasting Fees
Chvojka, Petr ; Novotný, Jiří (advisor) ; Hnilica, Jiří (referee) ; Hobza, Vladimír (referee)
Sportovní přenosová práva jsou dnes jedním z klíčových zdrojů financí profesionálního sportu, z čehož vychází potřeba identifikace faktorů, které mají vliv na jejich cenu. Analyzovat celé sportovní prostředí by nebylo z důvodu příliš širokého teoretického záběru možné. Práce se proto zabývá pouze takovými případy, které reprezentují centralizovaný prodej televizních práv v prostředí domácí fotbalové ligové soutěže.
|
| |