Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 129 záznamů.  začátekpředchozí128 - 129  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití marketingových nástrojů se zaměřením na komunikační mix ve firmě Měšťanský pivovar Strakonice, a.s.
Kalianková, Ivana Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Moravec, Václav (oponent)
Tato práce se zabývá využitím marketingových nástrojů ve společnosti Měšťanský pivovar Strakonice, a.s. Zvláštní důraz je přitom kladen na komunikační mix. Hodnocení využití marketingových nástrojů je provedeno pomocí vlastního dotazníkového šetření a následného zhodnocení získaných dat. Úroveň marketingové komunikace v pivovaru je hodnocena pomocí SWOT analýzy. Na základě toho jsou poté navržena opatření, které by vedly ke zlepšení stávající situace v pivovaru a posílení jeho konkurenční pozice.
Analýza rodinného pivovaru Chodovar spol. s r. o.
Štěpánková, Jitka ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Jágriková, Ivana (oponent)
Diplomová práce se zabývá rodinným podnikáním a finanční analýzou v oblasti pivovarnictví. V části o rodinném podnikání práce popisuje přednosti a meze rodinného podnikání, jak jsou tyto podniky úspěšné, věnuje se tématu Corporate Vs. Family Governance a managementu nástupnictví. Následuje finanční analýza teoreticky a prakticky, obsahuje analýzu absolutních, rozdílových a poměrových ukazatelů, soustavy poměrových ukazatelů a souhrnné indexy a predikační modely. Pro celkový obraz je práce doplněna o historii pivovarnictví a současný stav pivovarnického průmyslu v ČR i v Evropě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 129 záznamů.   začátekpředchozí128 - 129  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.