Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 139 záznamů.  začátekpředchozí119 - 128dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingová komunikace v rámci sportu
KOCANDOVÁ, Pavlína
Diplomová práce na téma ?Marketingová komunikace v rámci sportu? měla za cíl navrhnout komunikační kampaň pro vybraný sportovní klub. Konkrétně byl vybrán sportovní klub HÁZENÁ Třeboň s.r.o. V praktické části byl analyzován současný stav využívání nástrojů marketingové komunikace klubu. Na základě výsledků z analýzy byl naplánován a ekonomicky zhodnocen event, který měl za úkol informovat veřejnost o činnosti klubu a získat nové zájemce. Event byl navrhnut tak, aby byl realizovatelný a přínosný pro sportovní klub HÁZENÁ Třeboň s.r.o.
Ekonomika sportovního klubu FC Viktoria Plzeň
Gregor, Martin ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Ščiklin, Alexandr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit ekonomickou situaci fotbalového klubu FC Viktoria Plzeň. Tento klub se v poslední době dostal mezi špičku českých fotbalových klubů a také se dostal do povědomí evropských fotbalových diváků svou účastí v Lize mistrů. Práce se skládá z části úvodní, teoretické, metodologické a praktické. V úvodu popisuji cíle této práce a motivaci k jejímu vypracování. V teoretické je popsáno obecné fungování sportovních klubů. Metodologická část obsahuje podklad pro finanční a ekonomickou analýzu. Ty jsou poté použity v praktické části, kde analyzuji klub po finanční i ekonomické stránce. Tato část se také zabývá popisem klubu, jeho vlastnickou a organizační strukturou. Dále zhodnotím, zda FC Viktoria Plzeň splňuje požadavky asociace UEFA Financial Fair Play a na konci práce se budu věnovat tématu, jak klub využívá sociální sítě.
Ekonomika sportovního klubu AC Sparta Praha
Šperl, Václav ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Komínek, Tomáš (oponent)
Základním cílem této bakalářské práce je zhodnocení ekonomické situace klubu AC Sparta Praha fotbal, a.s.. Za účelem posouzení ekonomického zdraví klubu je zpracován profil klubu, který je založen na aplikaci metod a nástrojů finanční analýzy, doplněné rozborem příjmů a nákladů. Získaná data vychází z účetních výkazů. Výsledky těchto analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze, která je základem navrhovaných doporučení v oblasti sportovní, ekonomické a sociální pro tento klub. Dále je v této bakalářské práci zkoumána poptávka po produktu klubu. Předmětem zkoumání je rozbor návštěvnosti za sledované pětileté období, které začíná rokem 2007. Jádrem zkoumání je závislost divácké návštěvnosti na atraktivitě soupeře.
Využití sociálních médií ve sportu
Burian, Petr ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Juříček, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá sociálními médii a jejich využití ve sportu. Hlavním cílem práce je v první části popsat pojem sociální média a jejich typy, a následně pak jejich využití ve sportu jednotlivci, sportovními kluby a při organizaci sportovních akcí. Ve druhé části je hlavním cílem zjistit, zda tělovýchovné jednoty a sportovní kluby ve Středočeském kraji využívají sociální média a pokud ano, tak jaké druhy sociálních médií. Toto zjištění se opírá o vlastní výzkum se zaměřením na určité faktory, které využívání sociálních médií mohou ovlivňovat. Na tyto dva hlavní cíle navazují dva vedlejší cíle. Prvním je porovnání využívání sociálních médií v USA a v ČR, druhým je vytvoření stránky na sociální síti Facebook pro TJ Sokol Vysoký Újezd.
VÝVOJ PŘÍJMŮ SPORTOVNÍCH KLUBŮ V SOUVISLOSTI S PRŮBĚHEM HOSPODÁŘSKÉHO CYKLU
Jandová, Barbora ; Ševčík, Miroslav (vedoucí práce) ; Hřebík, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit, zda pokles hospodářského cyklu dopadl také na činnost sportovních klubů či nikoli. Prozkoumat, zda prostředí sportu je natolik specifické svými vlastnostmi, že je schopno lépe uspět v nepříznivém ekonomickém období než jiná odvětví. První část se zaměří a nastíní teoretická východiska na základě teorie firmy neoklasické a behaviorální. Práce přiblíží specifika sportovních firem (klubů), diverzifikaci jejich příjmů a analyzuje jaké postavení má sport ve státním rozpočtu a jak velký vliv má sportovní odvětví na výkonnost ekonomiky. Analytická část se bude věnovat vybraným sportovním klubům, kde na základě získaných informací rozebere změny ve struktuře příjmů a výdajů během několika posledních let a vyhodnotí, jak moc jsou sportovní kluby zasaženy poklesem hospodářského cyklu či nikoli.
Účetní výkaznictví profesionálních sportovních klubů (se zaměřením na hlavní prvky nehmotných aktiv rozvahy)
Filinger, Jaroslav ; Janhuba, Miloslav (vedoucí práce) ; Müllerová, Libuše (oponent) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Disertační práce se zabývá problematikou účetního výkaznictví profesionálních sportovních klubů. Práce je rozčleněna celkem do osmi kapitol. Kromě úvodu a závěru obsahuje práce kapitolu se zaměřením na ekonomii sportu a dále pět kapitol zabývajících se specifickými oblastmi profesionálních sportovních klubů z účetní perspektivy. První kapitola akcentuje stále rostoucí význam sportu ve společnosti, který má za následek stále se zvyšující objem finančních zdrojů alokovaných do tohoto odvětví. Jednou z cest získání externího kapitálu je vstup na burzu, avšak tento vstup vede k vyššímu tlaku na kvalitu účetních výkazů ze strany externích uživatelů. Druhá kapitola se věnuje ekonomickému prostředí profesionálních sportovních klubů. Pouze důkladné seznámení se s odvětvím sportu umožňuje správnou interpretaci ekonomických jevů vyskytujících se v tomto odvětví a jejich následné účetní zachycení. Při výkladu používá autor klasické ekonomické pojmy a členění této kapitoly odpovídá struktuře standardní ekonomické literatury (trh produktů, trh výrobních faktorů, veřejný sektor a hospodářská soutěž). Třetí kapitola zdůrazňuje význam nehmotných práv v odvětví sportu a v této souvislosti uvádí hlavní koncepce vykazování nehmotných aktiv obsažené ve světově uznávaných účetních standardech (IFRS, US GAAP). Čtvrtá kapitola se detailněji zaobírá hlavní specifickou oblastí profesionálních sportovních klubů. Touto oblastí jsou ekonomické vztahy mezi hráči a kluby, které jsou zakotveny v hráčských smlouvách. Předmětem zájmu je především prvotní vykázání v závislosti na různých způsobech pořízení a také problematika dlouhodobých závazků plynoucích z hráčských smluv. Pátá kapitola objasňuje ekonomické implikace ligové koncese (především teritoriální výlučnost), které jsou klíčové pro naplnění definičních znaků (nehmotných) aktiv. Pro následné vykázání ligové koncese je klíčovým problémem otázka určitelnosti doby použitelnosti. Šestá kapitola vymezuje hlavní zdroje výnosů profesionálních sportovních klubů (podnikové segmenty) a jejich vliv na strukturu účetních výkazů. Podstatná část je věnována vykazování výnosů z prodeje vysílacích práv, které jsou často garantovány dlouhodobými kontrakty. Sedmá kapitola se zaměřuje na některé ekonomické a účetní aspekty provozování sportovního zařízení (především subvencování a dlouhodobé pronájmy sportovních zařízení). Osmá kapitola shrnuje hlavní myšlenky obsažené v této disertační práci.
Ekonomika sportovního klubu
Prorok, Josef ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Sportovní klub může být buď občanské sdružení založené za účelem podpory a rozvoje sportu, nebo obchodní společnost. Ekonomika sportovního klubu, jako veřejně prospěšné organizace, je odrazem vládní výdajové politiky a privátní ekonomiky daného sportovního klubu. Je to kombinace přerozdělení finančních prostředků ze státního rozpočtu na podporu sportu a tělovýchovy a příjmem finančních zdrojů z aktivní činnosti klubu. Sportovní klub je závislý na členské základně, podle které se státní finanční prostředky rozdělují. Členská základna má na ekonomiku sportovního klubu pozitivní vliv i z hlediska příjmů z členských příspěvků.
Ekonomika sportovního klubu FC Slovan Liberec
Kubelová, Dita ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnocení ekonomické situace fotbalového klubu FC Slovan Liberec, hrající od roku 1993 českou nejvyšší ligovou soutěž. Během teoretické části nastíním problematiku, kterou se v praktické části budu podrobněji zabývat. Vymezím základní pojmy, vztahy a vzorce, které následně aplikuji na konkrétní podnik. V praktické části se nejprve budu věnovat klasické finanční analýze, kde pomocí metod horizontální a vertikální analýzy prozkoumám aktiva a pasiva, následně se zaměřím na jednotlivé skupiny poměrových ukazatelů a získané výsledky vždy porovnám s vybranými prvoligovými kluby. V další části budu analyzovat poptávku spotřebitelů po produktu klubu - tzn. návštěvnost domácích zápasů. Prozkoumám, zda účast diváků je v nějakém vztahu s aktuální úspěšností klubu a zda den utkání ovlivňuje poptávku fanoušků po utkání. V konečné fázi bakalářské práce se pokusím navrhnout inovativní řešení, která by klubu pomohla k odstranění zjištěných problémů.
Ekonomika sportovního klubu SK Slavia Praha
Brejcha, Lukáš ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je vyhodnocení ekonomické situace sportovního klubu SK Slavia Praha, který má v naší zemi dlouholetou tradici. Práce se skládá z úvodu, teoreticko - metodologické části a praktické části. V úvodu stručně popisuji kopanou v naší zemi. Poté v teoreticko -- metodologické části uvádím stručnou historii celku, jeho vlastnickou strukturu atd., a také popisuji metody, které použiji v praktické části. Praktická část se bude skládat z finanční analýzy, ekonomické analýzy klubu, budu se zde také zabývat poptávkou po produktu klubu a její závislotí na různých faktorech, dále zhodnotím, zda má SK Slavia Praha dostatečné ekonomické zázemí dle nových standardů UEFA (UEFA Club Licensing and Financial Fair Play Regulations). A na závěr se budu snažit zhodnotit, jak ovlivnila ekonomická krize klub SK Slavia Praha.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 139 záznamů.   začátekpředchozí119 - 128dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.