Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 121 záznamů.  začátekpředchozí118 - 121  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Naplňování komunitního plánu sociálních služeb ve vybraném městě
Dundáčková, Hana ; Sedláková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Práce je zaměřena na zhodnocení I. Komunitního plánu sociálních služeb ve městě Havlíčkův Brod na období let 2005-2007. Diskutována jsou jednotlivá stanovená opatření, míra jejich naplnění a následné dopady na rozvoj sociálních služeb ve městě. Nejprve je plán hodnocen podle cílových oblastí a nakonec je na celou záležitost pohlíženo jako na integrovaný celek. Dále se práce zabývá jedním nenaplněným opatřením a pomocí dotazníku aktualizuje informace analytické části komunitního plánu. Součástí práce jsou návrhy činností, které mohly vést k efektivnějšímu naplňování plánu.
Naplňování komunitního plánu sociálních služeb ve vybraném městě
Palivcová, Jitka ; Sedláková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Nový, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá hodnocením naplňování Komunitního plánu sociálních služeb města Příbram. Nejprve jsou popsána základní východiska, týkající se komunitního plánování sociálních služeb. Následuje zmapování současného stavu Komunitního plánování sociálních služeb města Příbram podle jednotlivých naplánovaných aktivit. Naplňování Komunitního plánu sociálních služeb města Příbram je zhodnoceno nejprve pro každou prioritní oblast zvlášť a v závěru jako celek. Součástí práce jsou návrhy jak situaci zlepšit.
Marketingové aktivity ve sportu
Janoušková, Veronika ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Průšová, Martina (oponent)
Bakalářská práce představuje marketingové nástroje, které se využívají ve sportu. V teoretické části je představen marketing, marketingový mix a dále je aplikován teoreticky do sportovního odvětví. V praktické části je aplikován marketingový mix na český fotbalový klub Bohemians 1905, a.s. Je popsán celý marketingový mix této sportovní organizace. Marketingový mix je následně zhodnocen a jsou dána doporučení. Je popsán nabídkový list klubu, jehož prostřednictvím se klub prezentuje před potencionálními partnery. Také se zaměřuje práce na prodej reklamy, a na to jak souvisí úspěšnost klubu s růstem zisku za prodej reklamy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 121 záznamů.   začátekpředchozí118 - 121  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.