|
Vnímání ceny zákazníkem vybraných retailingových řetězců ve vztahu k jejich image
Šmukařová, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce je rozdělena do pěti kapitol. Teoretická část práce obsahuje kapitoly Cena, Image, Chování spotřebitele a Současné trendy v retailu, praktická část práce zahrnuje kapitolu Výzkum v hypermarketu Globus. Teoretická část práce vystihuje hlavní teoretické poznatky z oblasti problematiky tvorby a vnímání cen, vysvětluje pojem image a zabývá se způsoby jeho analýzy, popisuje faktory, které ovlivňují chování spotřebitele a vystihuje hlavní současné trendy v retailu zejména v České republice. Praktická část obsahuje výsledky cenového výzkumu a zhodnocení image hypermarketu Globus.
|
| |
|
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku STAVISERVIS spol. s r.o.
Říhová, Kristýna ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Charakteristika podniku a jeho postavení na trhu, SWOT analýza podniku, popis a analýza fungování nástrojů marketingového mixu a návrh na opatření ke zlepšení současné situace. Práce je rozdělená do šesti kapitol. V první kapitole se nachází základní informace o společnosti, další čtyři tvoří nástroje marketingového mixu ? produkt, cena, distribuce a komunikační mix. Poslední šestá kapitola obsahuje SWOT analýzu společnosti.
|
| |
| |
| |
|
Zajištění pojišťoven: účetnictví a specifika
Suchánková, Jitka ; Kovaříková, Jiřina (vedoucí práce) ; Tesařová, Monika (oponent)
Problematika zajištění pojišťoven a účtování o zajištění, jak po stránce teoretické, tak na řadě praktických příkladů. Klasifikace zajištění podle forem a jednotlivých typů. Zajistný program a cena zajištění, účtování poplatků v zajištění. Účetnictví pojišťoven, odlišnosti od jiných podnikatelských subjektů, mezinárodní harmonizace účetnictví, účetní metody v zajištění, účtovaní o zajištění z pohledu pojišťovny a zajišťovny.
|
| |
| |
|
Výzkum spotřebitelkého vnímání cen se zaměřením na cenové prahy
Procházková, Lenka ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Práce zkoumá vnímání cen, jejich přijatelnost pro spotřebitele, vnímanou cenu ? cenové úrovně, akceptovatelné ceny, jakou cenovou úroveň spotřebitel preferuje, cenové relace ? podmíněné komparace ceny ? odhad ceny ostatních výrobků na základě stanovené ceny jednoho produktu. Nejlepší značku u spotřebitele, podle čeho se spotřebitelé rozhodují při nákupu a rozdílnosti ve vnímání cen u jednotlivých skupin spotřebitelů.
|