Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 133 záznamů.  začátekpředchozí114 - 123další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza zvoleného podniku a návrh budoucího rozvoje
KVASNICA, Petr
Diplomová práce, nazvaná ?Analýza zvoleného podniku a návrh budoucího rozvoje?, se zabývá teorií a praxí strategie řízení podniku. V teoretické části je charakterizován obecný postup provádění analýzy strategie a řízení podniku, z nějž vychází tvorba strategického plánu. V praktické části je analyzován konkrétní dlouhodobě existující střední podnik, je provedena komplexní analýza vnějšího prostředí, tedy jeho okolí, a vnitřního prostředí, tedy jeho vnitřních zdrojů a schopností. Na základě skutečností plynoucích z analýzy podniku je realizována SWOT analýza, na jejímž základě dochází k porovnání stávající strategie a plánů podniku s navrhovaným řešením.
Marketing strategy of the company Quintessentially
Yershova, Anastassiya ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza tržního prostředí v České republice v oblasti concierge service. Navíc hlavní myšlenkou tématu je rozvíjet implementační strategie na českém trhu prostřednictvím společnosti Quintessentially, světovým lídrem v Luxury Concierge Service. V této práci se kloubí teoretické a praktické analýzy. Téma této práce je nakažlivé a aktuální, jelikož trh v České republice má dobrý potenciál a výborné podmínky pro rozvoj a růst nového odvětví.
Podnikatelské strategie pro čínský trh - příklad společnosti Coca-Cola, HBC
Kyselová, Karolina ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelskou strategií na čínském trhu, která je přiblížena konkrétním příkladem podnikatelské strategie společnosti Coca-Cola. Vzhledem k šíři tématu není obsahem celková podnikatelská strategie zmíněné společnosti, ale společenská odpovědnost, která je třetím pilířem zmíněné strategie. Cílem práce je porovnat díky hodnotám a nastavení společenské odpovědnosti společnosti Coca-Cola aktuální situaci na čínském trhu a postoj tamní vlády k hlavním problémům této oblasti. První kapitola je věnovaná ekonomickému růstu a současnému hospodářskému vývoji Číny, který je poznamenán celosvětovou finanční krizí. V souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti Coca-Cola je třeba zmínit úmluvy a závazky, které pro zemi vyplývají ze členství v organizaci ILO. Této problematice se věnuje druhá kapitola. Poslední kapitola přibližuje podnikatelskou strategii společnosti (základní pilíře včetně strategie "4A") se zaměřením na zajištění dlouhodobě udržitelného růstu. Tyto informace slouží nejenom pro přiblížení podnikatelské strategie společnosti, ale i pro možné srovnání přístupu vlády se skutečným stavem v zemi.
Analýza vnitřního prostředí vybraného podniku
GARDOŠ, Marian
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současné situace vybraného podniku prostřednictvím vybraných analýz vnitřního prostředí. Na základě zjištěných poznatků navržení optimální strategie pro daný podnik ke zlepšení jeho silných stránek a odstranění slabých stránek. Vnitřní prostředí podniku bylo hodnoceno pomocí analýzy zdrojů a kompetencí v jednotlivých funkcionálních oblastech. Na základě uspořádání a činností daného podniku jsou v analýze hodnoceny tyto funkc. oblasti: finance, marketing a lidské zdroje. Metodou SWOT jsem stanovil hlavní silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení. Ty se staly základem pro výběr vhodné podnikové strategie.
Manažerské simulátory pro podporu strategického rozhodování v malých a středních firmách
Beer, Daniela ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Adamec, Stanislav (oponent) ; Lacko, Branislav (oponent)
Malé firmy mohou na jedné straně flexibilněji reagovat na současnou ekonomickou krizi, na straně druhé na ně má velký vliv nepředvídatelnost a neustálá změna externích faktorů. Z tohoto hlediska může současná ekonomická krize přispět k rozvoji nejrůznějších manažerských simulací umožňující lepší podporu v rozhodování firmy. Toto nové přenastavení podmínek a pravidel bezesporu znamená i vytvoření nových příležitostí. Aby se malá firma mohla rychle rozhodovat, mělo by být její rozhodování podpořeno vhodným systémem na podporu rozhodování, například manažerskými simulátory na bázi systémové dynamiky, které jsou analyzovány v disertační práci, jejímž hlavním cílem je právě analýza možnosti využití manažerských simulátorů pro podporu strategického rozhodování v prostředí malých firem. Na úvod je provedena rešerše současného stavu problematiky, vymezení malého a středního podnikání a strategie firmy. V dalších částech se práce věnuje analýze využitelnosti manažerských simulátorů, která je ovlivněna dvěma hlavními faktory neúspěchu malých firem -- podkapitalizace a komplexita dnešního podnikatelského prostředí. Na těchto faktorech neúspěchu je testována využitelnost manažerských simulátorů pomocí konkrétních modelových případů sestavených v programu na podporu rozhodování. Součástí sestavení modelových případů je vymezení celkové struktury firmy z hlediska zdrojů, externích a interních vlivů, včetně faktorů "měkké povahy" a vytvoření modelu firmy, který slouží jako základ manažerského simulátoru. V rámci řešení dané problematiky je provedeno dotazníkové šetření týkající se praktického využití manažerských simulátorů v oblasti malých firem v ČR, jehož cílem bylo zjistit, zda-li jsou simulátory tohoto typu v malých firmách používány. Za hlavní vědecké přínosy a vlastní příspěvek práce lze považovat vytvoření modelových případů odrážející hlavní faktory neúspěchu malých firem a jejich možné řešení na modelových případech, které byly samostatně vytvořeny v programu pro tvorbu simulací a toto řešení bylo prakticky testováno v malé firmě, analýzu využitelnosti manažerských simulátorů v rámci ekonomicky zdatných malých firem pomocí dotazníkového šetření a na závěr formulace doporučení pro větší využitelnost manažerských simulátorů v praxi malých firem.
Analýza obchodní strategie firmy Invia
Chytilová, Kristýna ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Holeček, Jan (oponent)
Práce Analýza obchodní strategie firmy Invia je rozdělena na dvě části. První část je zaměřena na principy trhu cestovního ruchu. Popisuje subjekty, které na tomto trhu vystupují a specifika služeb a produktů cestovního ruchu. Zvláštní pozornost je věnována prodeji zájezdů přes Internet. Druhá část práce analyzuje obchodní strategii cestovní agentury Invia., největšího prodejce zájezdů online v České republice. Nejdříve je popsána firma základní charakteristikou, poté jsou rozpracovány jednotlivé části obchodní strategie, včetně SWOT analýzy.
Analýza a strategie firmy GAMA Fobos na českém trhu a možnosti spolupráce se zahraničím
Jiruchová, Hana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Skalický, Mojmír (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a definování strategie firmy podnikající na gastronomickém trhu, který disponuje mnoha specifiky. První kapitola je věnována základním informacím o analyzované firmě, v jakém oboru podniká, jakou má historii, cíle, atd. Druhá kapitola se zabývá situační analýzou podniku. Tato část je rozdělena na interní a externí analýzu. Výsledky zkoumání jsou prezentovány pomocí SWOT analýzy. Ve třetí kapitole se podíváme jaké existují strategie podniku a jakou strategii dosud uplatňovala firma GAMA Fobos s.r.o. Cílem této části je stanovení budoucí strategie podniku na domácím trhu. Čtvrtá kapitola popisuje možnosti vstupu na zahraniční trh a jejím cílem je stanovení strategie firmy na zahraničním trhu.
Strategie podniku
Polcarová, Martina ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je zpracovat strategickou analýzu společnosti Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod a. s. Provést externí a interní analýzu a na základě těchto analýz zpracovat strategii budoucího vývoje podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 133 záznamů.   začátekpředchozí114 - 123další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.