Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Marketingová strategie nově vznikajícího sportovního zařízení na Karlovarsku
Šímová, Věra ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro nové sportovní zařízení na Karlovarsku. V rámci analýzy nabídky a poptávky po službách sportovních zařízeních a následného srovnání a zjištění mezery na trhu nabídky je vybráno sportovní zařízení, které poptávajícím na Karlovarsku chybí. Nově vznikající podnik má rozšířit technickou infrastrukturu cestovního ruchu, zpříjemnit život domácím obyvatelům a přilákat více turistů do oblasti. Cílem diplomové práce je určit takovéto zařízení a vytvořit pro něj marketingovou strategii.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.