Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.06 vteřin. 
Návrh mostu o jednom poli
Barič, Dominik ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem trámové mostní konstrukce přes řeku Svitavu mezi obcemi Blansko a Brno. Most převádí silnici II. Třídy kategorie S9,5/90. Pro návrh jsou zpracovány 3 studie. Studie A byla vybrána k podrobnému zpracování. Jedná se o dodatečně předpjatou deskotrámovou konstrukci. Výpočet zatížení je proveden programem Scia Engineer 17.1. Návrh a posouzení je zpracováno ručně. Zatížení větrem, sněhem a horizontálními silami od dopravy bylo zanedbáno.
Železobetonová mostní deska
Liška, Jaroslav ; Panáček, Josef (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh nového železobetonového mostu o jednom poli přes vodoteč. Most slouží k převedení silnice II. tř., kategorie S 7,5/50 a stezky pro chodce. Cílem práce je návrh tří variant přemostění, jenž nejvhodnější varianta je vybrána a podrobně zpracována. Vybraná nosná konstrukce je řešená jako lichoběžníková deska s plným průřezem o rozpětím 11,350 m. Vnitřní síly od působícího zatížení byly vypočteny pomocí softwaru Scia Engineer 17.1 a porovnáno s ručním výpočtem. Nosná konstrukce je posouzena na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti. Dimenze a posouzení nosné konstrukce je provedeno podle platných Eurokódů.
Deskový most v obci Velké Pavlovice
Gřunděl, Michal ; Hofírek, Radovan (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nového mostu dle ČSN EN 1992-1-1. Most slouží k převedení místní komunikace přes řeku Trmánka. Most je řešený jako deskový lichoběžníkového tvaru s plným průřezem, staticky je most vyřešený jako prostě uložený s délkou přemostění 12,1m. Kategorie komunikace je S 7,5. Zatížení a posouzení na MSÚ a MSP je vyřešen dle daných norem.
Concrete structures with FRP reinforcement
Valent, Matej ; Januš, Ondřej (oponent) ; Girgle, František (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the usage of FRP reinforcement in concrete structure designs. The designed structure is a sedimentation reservoir that consists of two prefabricated segments. The construction is classified into the XC4 exposure category. The theoretical part of the thesis provides an overview and explains particular types of FRP reinforcement, their properties, and mechanical durability. We describe GFRP reinforcement and its design for bending and shear, consecutively providing different approaches in a plan for a short-term or long-term carrying capacity. The experimental part of the thesis contains two alternatives. The first application involves B500B reinforcement in both prefabricated segments, while the second part, it is using Schöck ComBAR® reinforcement instead. Moreover, both possibilities and their design take into consideration the ultimate limit state. Subsequently, the obtained results are compared. The experimental part of the thesis includes calculations as well as drawings documentation.
Navrhování a hodnocení hlavních konstrukčních typů vozovek pozemních komunikací
Nenál, Marek ; Meluzin, Petr (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá navrhováním a posuzováním vozovek za pomoci výpočetních programů Rosy a Laymed. V teoretické části jsou popsány základní parametry vstupující do výpočtu. Praktická část potom srovnává jednotlivé výpočetní programy na konkrétních měřených úsecích.
Deskový most přes řeku Krupou
Hlavoň, Michal ; Panáček, Josef (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nového mostu dle ČSN EN 1992-1-1. Most slouží k převedení místní komunikace přes řeku Krupou. Most je řešený jako deskový lichoběžníkového tvaru s plným průřezem. Staticky je most vyřešený jako podporově uložený s délkou přemostění 12,2m. Kategorie komunikace je S 7,5. Zatížení a posouzení na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti je vyřešen dle daných norem.
Concrete structures with FRP reinforcement
Valent, Matej ; Januš, Ondřej (oponent) ; Girgle, František (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the usage of FRP reinforcement in concrete structure designs. The designed structure is a sedimentation reservoir that consists of two prefabricated segments. The construction is classified into the XC4 exposure category. The theoretical part of the thesis provides an overview and explains particular types of FRP reinforcement, their properties, and mechanical durability. We describe GFRP reinforcement and its design for bending and shear, consecutively providing different approaches in a plan for a short-term or long-term carrying capacity. The experimental part of the thesis contains two alternatives. The first application involves B500B reinforcement in both prefabricated segments, while the second part, it is using Schöck ComBAR® reinforcement instead. Moreover, both possibilities and their design take into consideration the ultimate limit state. Subsequently, the obtained results are compared. The experimental part of the thesis includes calculations as well as drawings documentation.
Dálniční most přes Trať SŽDC
Mičánek, Ondřej ; Rušar, Jaromír (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je návrh a posouzení nosné konstrukce mostu. Byly vypracovány tři varianty přemostění, z nichž k podrobnému rozpracování byla vybrána varianta předpjaté deskotrámové konstrukce o sedmi polích. Konstrukce je betonována na výsuvné skruži v několika fázích. Konstrukce je posouzena na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti. Důraz je kladen i na posouzení konstrukce v jednotlivých fázích výstavby. Pro výpočet účinků zatížení a analýzu fázované výstavby byl použit software Scia Engineer 19.1. Návrh a posouzení je provedeno dle platných evropských norem.
Železobetonová mostní deska
Liška, Jaroslav ; Panáček, Josef (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh nového železobetonového mostu o jednom poli přes vodoteč. Most slouží k převedení silnice II. tř., kategorie S 7,5/50 a stezky pro chodce. Cílem práce je návrh tří variant přemostění, jenž nejvhodnější varianta je vybrána a podrobně zpracována. Vybraná nosná konstrukce je řešená jako lichoběžníková deska s plným průřezem o rozpětím 11,350 m. Vnitřní síly od působícího zatížení byly vypočteny pomocí softwaru Scia Engineer 17.1 a porovnáno s ručním výpočtem. Nosná konstrukce je posouzena na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti. Dimenze a posouzení nosné konstrukce je provedeno podle platných Eurokódů.
Návrh mostu o jednom poli
Barič, Dominik ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem trámové mostní konstrukce přes řeku Svitavu mezi obcemi Blansko a Brno. Most převádí silnici II. Třídy kategorie S9,5/90. Pro návrh jsou zpracovány 3 studie. Studie A byla vybrána k podrobnému zpracování. Jedná se o dodatečně předpjatou deskotrámovou konstrukci. Výpočet zatížení je proveden programem Scia Engineer 17.1. Návrh a posouzení je zpracováno ručně. Zatížení větrem, sněhem a horizontálními silami od dopravy bylo zanedbáno.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.