Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Zvýšení propustnosti úzkých hrdel způsobených dopravním omezením
Matuszková, Radka ; Ščerba, Marek (oponent) ; Apeltauer, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o chování dopravního proudu v místě pracovních zón. Zaměřuje se především na střídavé řazení těsně před úzkým hrdlem a tvorbu kongescí. Součástí práce je studie parametrů, definovaných v programu Aimsun, která zkoumá jejich vliv na střídavé řazení v mikrosimulaci. Správné nastavení hodnot je ověřeno na dopravním modelu sestaveném na základě videozáznamu. Práce si klade za cíl minimalizovat vlivy nutných oprav a rekonstrukcí pozemních komunikací pomocí telematických aplikací, které dynamicky ovlivňují dopravní proud změnami nejvyšší dovolené rychlosti.
Efektivní využití konvergované sítě
Nesveda, Marek ; Vychodil, Petr (oponent) ; Škorpil, Vladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problematiku konvergovaných sítí a jejich efektivního využití, se zaměřením na telematické sítě. Pro model konkrétní aplikace byla zvolena oblast dopravní telematiky. Práce sestává ze dvou okruhů simulací v programu Opnet Modeler. V první teoretické části byl vytvořen přehled protokolů používaných v konvergovaných sítích, přičemž byly podrobněji popsány směrovací protokoly. Pozornost byla rovněž věnována mechanismům zajištění kvality služby v IP. Následně byla v rámci praktické části vytvořena simulace konvergované telematické sítě v programu Opnet Modeler, byly nastaveny scénáře pro zajištění kvality služby pomocí protokolů RSVP a DSCP a byla provedena simulace. Výsledky simulací pro oba scénáře byly srovnány a přehledně zobrazeny pomocí grafů. Druhá teoretická část se věnovala mechanismům řazení do front, řízení zahlcení a předcházení zahlcení. V praktické části byla následně opět použita simulace konvergované telematické sítě, tentokrát pro porovnání front FIFO, PQ a WFQ, a to v rámci scénáře s použitím protokolu DSCP, který byl v první části vyhodnocen jako jednoznačně lepší. Výsledky simulací byly opět srovnány a přehledně zobrazeny.
Telematika: případ rozšíření sortimentu pojišťovny o monitoring vozidel
Jun, Petr ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Luc, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce se věnuje způsobu, jak optimálně implementovat monitoring vozidel včetně návazných a doplňkových funkcí do nabídky služeb pojišťovny. Práce se zaobírá telematikou jako novým oborem informačních technologií, který se zabývá přenosem digitalizovaných informací na velké vzdálenosti. Cílem je vytvoření uceleného dokumentu, který může sloužit jako manuál pro projekty, které mají za cíl implementaci telematických systémů v pojišťovnách v prostředí České republiky. Zamýšleným přínosem bakalářské práce je poskytnout členům projektového týmu (zejména projektovým manažerům) znalosti nezbytné pro výkon jejich práce. V práci jsou definovány informace klíčové pro implementaci systému v pojišťovně, při zpracování práce vycházím z dokumentace konkrétní pojišťovny působící na českém trhu a praktických zkušeností s telematickým systémem.
Telematické služby a jejich využití v pojišťovnictví
Peterková, Kateřina ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Hendrych, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá konkrétní oblastí telematických systémů - inteligentními dopravními systémy pro soukromá vozidla. Hlavním cílem je porovnání telematických služeb poskytovaných v pojišťovnictví na území ČR a ve vybraných zahraničních zemích (UK, USA, Německo a Rusko) a navrhnout rozšíření těchto služeb, které by bylo možné realizovat u konkrétní společnosti věnující se pojišťovnictví. Návrh na rozšíření služeb produktu z oblasti pojistné telematiky je vypracován formou dvou projektových záměrů. Hlavní cíl je splněn prostřednictvím několika dalších dílčích cílů, a to v části teoretické identifikováním pojmů souvisejících s touto problematikou a celkově vymezením telematiky pro účel analýzy telematických služeb. Dalším dílčím cílem je zmapování českého trhu poskytovatelů navigačních systémů a monitorování vozidel, porovnání a vyhodnocení nabízených produktů zaměřených na tuto problematiku. Přínosem práce je především zmapování trhu, jaké služby a produkty jsou nabízeny. K řešení také přispívá zvolená metodika pro porovnání skrze hodnotící kritéria. Zhodnocení této situace bude promítnuto jako doporučení pro konkrétního poskytovatele z oblasti pojišťovnictví. Analýza produktů a služeb je přínosná také pro stranu zákazníka, poskytuje přehled nabízených produktů a jejich hodnocení, což v podstatě upozorňuje, na co je vhodné se zaměřit při pořizování těchto produktů.
Mýtný systém v České republice
Beneš, Vojtěch ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Černohorský, Jan (oponent)
Cílem práce je detailní popis elektronického mýtného systému České republiky s důrazem na možný budoucí vývoj systému a rozšíření zpoplatnění silniční infrastruktury. V rámci teoretické části je popsána dopravní politika ČR, legislativní rámec upravující výkonové zpoplatnění silniční infrastruktury a popis jednotlivých mýtných systémů v zemích Evropské unie. V Praktické části je využit nákladový a výnosový model efektivity rozšíření mýtného systému k vyhodnocení optimální strategie rozšíření mýta.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.