Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie podniku cestovního ruchu
TOŠNAROVÁ, Kateřina
Pro svou diplomovou práci jsem zvolila téma Marketingová strategie podniku cestovního ruchu. Jako podnik cestovního ruchu jsem zvolila cestovní kancelář Firotour. FIRO-tour je renomovaná česká cestovní kancelář, která působí na českém trhu 16 let. Je to třetí největší cestovní kancelář s celostátní působností a kompletním portfoliem produktů zohledňující rozsah cílových destinací, typy zájezdů a cenové kategorie. Cílem mé práce bylo vypracovat marketingovou studii pro podnik v oblasti cestovního ruchu jako podklad pro strategický marketing. Prvním krokem k vypracování této diplomové práce bylo studium odborné literatury pro orientaci v části literární přehled. Pro naplnění cíle byly uskutečněny řízené rozhovory se zaměstnanci cestovní kanceláře pro osvojení problematiky CK, seznámení se s provozem a nabídkou CK. Následně byl vyhotoven dotazník, který sloužil pro dotazníkové šetření. Výsledky z dotazníkového šetření posloužily pro analýzu poskytovaných služeb a pro návrh nových služeb.
Marketingová strategie vybrané obchodní firmy
To, Bich Ngoc ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Nguyen, Thai Ngoc (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou strategií obchodní firmy Saparia, která provozuje Obchodní centrum Sapa v Praze. Cíle této práce jsou dva, a to komplexní charakteristika obchodního centra a analýza marketingové strategie společnosti se závěrečným návrhem nové marketingové strategie. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá teoretickým východiskem, definicí marketingové strategie. Druhá kapitola podává komplexní charakteristiku obchodního centra jakožto objektu marketingové strategie. Jednotlivé podkapitoly popisují společnost Saparia, umístění obchodního centra, historii, areál, nabídku obchodního centra a jeho funkce. Třetí kapitola se věnuje analýze marketingového prostředí. Tato strategická analýza zahrnuje typologii zákazníka a prodejce obchodního centra, konkurenční situaci, monitoring médií a analýzu současné marketingové strategie společnosti. SWOT analýza sumarizuje výsledky dílčích analýz, zároveň představuje východisko pro formulování návrhu nové marketingové strategie, což je předmětem poslední čtvrté kapitoly.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.