Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Preference zákazníků vůči jednotlivým maloobchodním jednotkám ve vybrané lokalitě
PILNÁ, Kristýna
Tato diplomová práce pojednává o příčinách rozdělení zákaznických preferencí vůči jednotlivým maloobchodním jednotkám ve městě Blatná za účelem doporučení návrhů na zlepšení pro spotřební družstvo COOP. Teoretický přehled podává základní informace o potravinářských maloobchodech v České republice, detailněji představuje formáty prodejen, postoje nakupujících k potravinářským prodejnám, jednotlivé prvky retailového mixu či jiné faktory ovlivňující zákaznické postoje vůči prodejně, které může maloobchodník ovlivnit. Praktická část se vztahuje k potravinářským řetězcům v Blatné, a je zaměřena na identifikaci oblíbeného a hlavního nákupního místa respondentů, důvodů pro rozdělení zákaznických preferencí vůči maloobchodním jednotkám, na výzkum postojů vůči maloobchodním jednotkám a hodnocení retailového mixu těchto prodejen. Praktická část se skládá ze dvou částí, a to z dotazníkového šetření zaměřeného na zákazníky blatenských prodejen, a dále z výzkumu v těchto prodejnách. Z dotazníkového šetření je následně možné definovat postoje respondentů vůči blatenským potravinářským maloobchodům a jejich nákupní chování. Průzkum v maloobchodních formátech je využit pro identifikaci a hodnocení základních prvků retailového mixu jednotlivých prodejen. Díky těmto postupům je následně možné definovat zlepšující návrhy pro prodejnu COOP Tip v Blatné.
Zákaznické chování a preference značek v obchodě se snowboardovým vybavením
Chrtková, Štěpánka ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Hlaváčová, Petra (oponent)
Název: Zákaznické chování a preference značek v obchodě se snowboardovým vybavením Cíle: Hlavním cílem práce je zjistit, podle čeho se zákazníci při nákupu zimního vybavení a oblečení rozhodují, jak jsou na tom se znalostí značek v obchodě Snowboardel a které z těchto značek patří mezi jejich nejoblíbenější. Metody: V této práci je použita metoda dotazování a metoda analýzy. Metoda dotazování byla využita ke sběru dat potřebných pro zjištění požadovaných informací. Následně byla použita metoda analýzy pro odvození vzájemných vztahů mezi zjištěnými výsledky a vysvětlení jejich příčin. Výsledky: Výzkum ukázal, že zákazníci jsou při nákupu zimního vybavení ovlivňováni především jeho kvalitativními vlastnostmi, vzhledem a cenou a nákup tohoto zboží si předem dobře rozmýšlejí. V oblasti značek jsou zákazníkům většinou nejznámější i nejoblíbenější velké světové snowboardingové značky. Klíčová slova: Zákaznické chování, značka, zimní vybavení, zákaznické preference
Analýza zákaznických preferencí ve vztahu k produktům a službám společnosti REX Controls, s.r.o.
Marková, Kateřina ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Oberhel, Martin (oponent)
Předmětem diplomové práce je analýza zákaznických preferencí ve vztahu k produktům a službám společnosti REX Controls s.r.o., jejíž hlavním zaměřením je průmyslová automatizace a regulace. Cílem práce je nalezení preferovaných atributů při pořizování řídicího systému a zjištění zákaznické spokojenosti a loajality. Atributy produktu jsou stanoveny metodou polostrukturovaných rozhovorů. Analýza zákaznických preferencí vychází ze spotřebitelského výzkumu, v rámci kterého jsou do dotazníkového šetření zapojeni dvě skupiny odborníků na automatizaci a regulaci. Vyhodnocování nasbíraných dat je prováděno pomocí statistických nástrojů. Výsledky analýzy a následně formulovaná doporučení pro společnost, která by mohla napomoci k dosažení jejích cílů, jsou diskutovány v závěrečné části práce.
Kvalita potravin z pohledu obchodníka (se zaměřením na masné výrobky)
Dvořáková, Věra ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce je rozdělena do několika kapitol. První část je zaměřena na dozorové orgány. Další kapitola této bakalářské práce se zabývá kvalitou potravin obecně. Ve třetí kapitole je posuzována kvalita potravin z pohledu obchodníka. Dále je zde uveden výsledek dotazníkového šetření ohledně preference zákazníků při rozhodování o nákupu uzenin. Následuje vyhodnocení údajů získaných z pokladního systému jako protiváha výsledků dotazníkového šetření. V další části této práce je návrh řešení problému ztrát na masných výrobcích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.