Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Redakční systém
Pohl, Lukáš ; Goldefus, Filip (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit webovou aplikaci (redakční systém), která slouží ke zlepšení firemní komunikace, sdílení a předávání informací prostřednictvím firemního intranetu. Největší důraz je kladen na samotné uživatelské rozhraní, které by mělo být jednoduché, logické a snadno pochopitelné pro běžného uživatele. Je také vyžadována funkčnost ve třech nejpoužívanějších prohlížečích (Internet Explorer, Firefox, Opera). Použité technologie jsou PHP(OOP), JavaScript, AJAX, HTML, MySQL a webový server Apache2, který běží pod operačním systémem Fedora Core.
Aplikace pro správu překladů pro redakční systémy
Štefaník, Pavel ; Omran, Yara (oponent) ; Krajsa, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením aplikace pro správu překladů pro redakční systémy. Aplikace bude pomáhat vedoucímu překladateli distribuovat požadavky na překlad překladatelům a následně korektorům. Vedoucí překladatelé mohou přímo v aplikaci importovat články z redakčního systému WordPress a po překladu ho exportovat. Redaktoři mohou v přímo v aplikaci články psát. Za schvalování účtů a jim přidělených práv budou zodpovědní uživatelé s účtem administrátora.
Online Marketing Trends
Horecká, Ivana ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá trendami v internetovom marketingu. Hlavným cieľom tejto práce je definovať najnovšie trendy v internetovom marketingu, vytvoriť webovú stránku, na ktorú budú tieto trendy aplikované, a analyzovať ich efektívnosť. Teoretická časť práce prináša dôkladný opis najnovších trendov v oblasti internetového marketingu. Takisto bližšie predstavuje trendy vo vývoji webových stránok. Trendy v internetovom marketingu, ktoré boli vybrané v teoretickej časti práce, sú následne aplikované na novo vytvorenú webovú stránku. Všetky kroky potrebné na vytvorenie webovej stránky a na aplikáciu najnovších trendov sú opísané v praktickej časti práce. Webová stránka je vytvorená počas písania diplomovej práce. Sú na ňu aplikované len tie marketingové trendy, ktoré sú k dispozícii zadarmo. Efektívnosť týchto trendov je následne monitorovaná a analyzovaná. Odporúčania, ktoré sú zistené na základe tejto analýzy, sú určené na konci praktickej časti práce. Táto práca môže slúžiť ako príručka pre tých, ktorí chcú vytvoriť svoje vlastné stránky s najnovšími trendami v internetovom marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.