Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spotřební chování na trhu s renovovanými cartridgemi
PÍTROVÁ, Lenka
Hlavním cílem bakalářské práce bylo provést analýzu spotřebního chování na trhu s renovovanými cartridgemi a zhodnocení současného využívání marketingových nástrojů ve vybraném subjektu. Na základě těchto analýz poté zpracování doporučení na jejich zlepšení. Pro sepsání své práce jsem využila studium odborné literatury a sběr primárních dat. Primární data jsem získala provedením dotazníkového šetření. Údaje získané dotazníkovým šetřením jsem zpracovala do grafů a tabulek, aby byly výsledky přehledné. Grafy jsem slovně ohodnotila. Druhou částí této práce byla analýza současného využívání marketingových nástrojů ve společnosti ARMOR, s. r. o. a poté navrhnout doporučení na jejich zlepšení.
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníka ve vybraném městě
Čechová, Markéta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Tato práce se zabývá nákupními podmínkami ve městě Louny a analýzou chování spotřebitelů nakupujících potravinářské zboží v lounských maloobchodních prodejnách. V teoretické části jsou popsány principy řešení maloobchodní sítě, obchodní vybavenost měst a charakterizovány jednotlivé typy maloobchodních jednotek. Dále se práce zabývá vlivy působící na nákupní chování a shrnuje současný trend chování spotřebitele v České republice. Praktická část práce se zaměřuje na popsání maloobchodních jednotek v Lounech a vyhodnocení výzkumu týkajícího se chování lounských spotřebitelů. Výsledky výzkumu jsou v závěru práce srovnány s celorepublikovými trendy nákupního chování.
Vnímání značky Hard Rock Cafe českými vysokoškolskými studenty
Polák, Ivan ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Vítek, Václav (oponent)
Cílem této práce je zmonitorovat vnímání značky Hard Rock Cafe mezi vysokoškolskými studenty v České republice. Hard Rock Cafe Praha je kombinací restaurace, baru a rockového klubu a je provozovaný mezinárodní společností Hard Rock International. Cílem tohoto výzkumu je identifikovat možnosti růstu počtu místních zákazníků. Zkoumaný segment je podskupina budoucích potenciálních zákazníků. Práce prezentuje postup a výsledky výzkumu značky Hard Rock na vybraném zákaznickém segmentu. Dále je podpořena teorií z oblasti marketingu služeb, značky a metodologie marketingového výzkumu. Praktická část se skládá ze dvou fází výzkumu: kvalitativního a kvantitativního. Analýza obou částí a jejich implikace na formulované hypotézy vede k závěrům v oblasti vnímání značky Hard Rock na zvoleném segmentu. Tyto východiska jsou doplněny o doporučení pro oblast budoucích marketingových komunikací zaměřených na místní zákazníky.
Spotřební chování na trhu s finančními produkty
TŘEŠTÍK, Miroslav
Výstupem této diplomové práce jsou váhy jednotlivých parametrů platebních metod, které jsou využity k interpretaci spotřebitelských doporučení a závěru. Spotřebitelský výzkum odhalil, že spotřebiteli nejpoužívanější platební metodou při nákupech v internetových obchodech je dobírka, ačkoliv se nejeví jako nejvhodnější. Místo dobírky lze spotřebitelům doporučit platbu kartou, která má pouze jedinou slabinu a tou je bezpečnost. Tuto slabinu lze ovšem potlačit nákupem u důvěryhodných obchodníků případně kombinací 3 bankami zdarma nabízených produktů. Výsledky diplomové práce by mohly být využity spotřebiteli v orientaci mezi platebními systémy používanými při nákupech v internetových obchodech, ale i samotnými provozovateli těchto obchodů, kterým výsledky přiblíží uvažování současných i potenciálních zákazníků a pomohou tak nabídnou zákazníkům nejvýhodnější platební metody.
Spotřební chování na trhu s tiskovými náplněmi
SULEKOVÁ, Klára
Cílem diplomové práce bylo zjistit chování spotřebitelů při nakupování tiskových náplní do tiskáren a následně jim vybrat za pomoci vícekriteriálního rozhodování vhodné produkty, které bych jim mohla doporučit. Po vyhodnocení výzkumu jsem zjistila, že respondenti nejčastěji vlastní inkoustové multifunkční zařízení. Mezi nejpoužívanější značky tiskáren patří Hewlett Packard, Canon a Epson. Podíl méně významných značek ale za poslední 3 roky klesl. Respondenti nejčastěji nakupují originální náplně v kamenných obchodech a častěji kupují černou tiskovou náplň než barevnou. Hlavním důvodem výběru tiskové náplně je cena, kvalita a dostupnost. Získané informace mi pomohly vybrat vhodné tiskové náplně pro spotřebitele. Zjistila jsem, že na trhu jsou cartridge více dostupné ve srovnání s tonery. Při hodnocení měřitelných atributů (cena, kvalita a šetrnost k životnímu prostředí) jsem vypočítala, že ve většině případů se spotřebitelům vyplatí nákup renovovaných náplní, a to hlavně u zkoumaných cartridgí HP a Canon a u tonerů HP a Epson. U zkoumané cartridge značky Epson jsem zjistila, že z důvodu jejího {\clq}qzačipování`` je její renovace zcela nemožná a proto bych doporučila zakoupit kompatibilní náplň. Neoriginální náplň bych též navrhla zakoupit u toneru Canon.
Testování spotřebních produktů na základě preferencí spotřebitelů
VALDMANOVÁ, Markéta
K dosažení cíle mé diplomové práce jsem použila dotazníkové šetření. Na základě výzkumu jsem chtěla zjistit chování spotřebitelů na trhu při užívání daného produktu a určit důležitost atributů digitálního fotoaparátu pro spotřebitele. Dále mým úkolem bylo stanovit váhy jednotlivých atributů pro vícekriteriální rozhodování. Za pomoci vybrané techniky vícekriteriálního rozhodování porovnat nabízené produkty a na základě zjištěných vah doporučit vhodné produkty pro spotřebitele. Po vyhodnocení výzkumu jsem dospěla k těmto výsledkům. Většina respondentů vlastní digitální fotoaparát a to nejčastěji značky PANASONIC, CANON a OLYMPUS. Největší procento respondentů využívá fotoaparát k záznamu osobně významných okamžiků a to shodně nejčastěji několikrát týdně nebo několikrát měsíčně. Hlavní důvod k výběru nového fotoaparátu je funkce a cena a nejčastěji jsou ochotni utratit mezi 3 001,- - 9 000,- Kč. Preferují černou a stříbrnou barvu digitálního fotoaparátu. Jelikož jsem předpokládala, že budou jisté odlišnosti mezi preferencemi parametrů mezi pohlavím a zkušeností uživatelů, rozdělila jsem si respondenty na jednotlivé segmenty, u nichž jsem dále prováděla výzkum. Pokud bych měla zhodnotit respondenty nejpreferovanější parametry, jsou zde určitě odlišnosti mezi pohlavím a zkušeností uživatelů. Na základě zjištěných největších hodnot vah se dá obecně říci, že všechny segmenty uživatelů preferují parametry šum (citlivost), rychlost fotoaparátu, výdrž baterie rozlišení v megapixelech a optický zoom. Jasně nedůležitým parametrem je možnost tisku přímo z fotoaparátu, který je u všech segmentů na posledním místě v důležitosti. Na základě vícekriteriálního rozhodování a zjištěných vah jsem porovnala 25 digitálních fotoaparátů. Vhodných produktů, které mohu více či méně doporučit jednotlivým segmentů je celkem 7 a to: Canon PowerShot SX1 IS, Panasonic Lumix DMC-FX500, Canon EOS 40D, Canon Ixus 870 IS, Casio EX-V7, Canon EOS 50D, Nikon D300.
Analýza kupního chování turistů v Českém Krumlově
TALÍŘOVÁ, Stanislava
Cílem mé diplomové práce bylo zanalyzovat proces kupního rozhodování turistů v regionu Český Krumlov. Na základě jejich preferencí navrhnout opatření pro maloobchodní jednotku Renata zkoumanou v druhé části diplomové práce. Sběr primárních dat byl proveden metodou dotazníkového šetření, které bylo rozděleno do dvou částí. První dotazníkové šetření analyzovalo kupní chování vzorku turistů Českého Krumlova a druhé analyzovalo kupní chování vzorku zákazníků maloobchodní jednotky Renata v Českém Krumlově.
Spotřební chování na trhu s masnými výrobky
PROKOPOVÁ, Lenka
Hlavním cílem mé diplomové práce bylo provést analýzu spotřebního a nákupního chování na trhu s masem a masnými výrobky. Na základě této analýzy pak doporučit spotřebitelům výrobky s ohledem na různá stravovací doporučení. Pro sepsání své práce jsem využila studium odborné literatury a sběr sekundárních dat. Sekundární data jsem získala provedením dotazníkového šetření. Z dotazníkového šetření vyplynulo, jaké je v České republice spotřební a nákupní chování na trhu s masem a masnými výrobky. Údaje získané dotazníkovým šetřením jsem zpracovala do grafů, aby byly výsledky přehledné. Grafy jsem slovně ohodnotila. V další části práce jsem se zabývala tím, zda se spotřebitelé řídí stravovacími doporučeními, která se týkají konzumace masa a masných výrobků. S těmito doporučeními jsem porovnala výsledky výzkumu a vytvořila jsem konkrétní stravovací doporučení.
Přímý prodej bioprodukce ve vybrané lokalitě
ŽIŽKOVÁ, Adéla
Předmětem mé diplomové práce je přímý prodej bioprodukce. Hlavním cílem mé diplomové práce bylo zjistit zájem spotřebitelů o prodej bioprodukce, respektive o přímý prodej bioprodukce. Dalším cílem bylo analyzovat současný stav přímého prodeje bioprodukce v Jihočeském kraji. První cíl diplomové práce jsem splnila na základě spotřebitelského výzkumu uskutečněného online pomocí dotazníku vytvořeného v aplikaci Google Docs. Z výzkumu vyplynulo, že přímého nákupu využívají více ženy. Nejčastějším důvodem žen, proč nevyužívají přímý nákup, je malá informovanost. Nejvíc mužů přímého nákupu nevyužívá pro nedostatek času a pro malou informovanost. Zájem o přímý prodej mají spíše ženy než-li muži. Nejvýznamnější důvod žen, proč by využili přímého nákupu je, že si myslí, že biopotraviny přímo od výrobce budou čerstvější, dalším důvodem je důvěra, že bioprodukt bude opravdu bio, důvěra ve výrobce (farmu). Nejvíc mužů by mělo zájem o přímý prodej také kvůli čerstvosti bioproduktů. Pohodlnost je hlavním důvodem mužů, proč by přímého nákupu nevyužili. Ženy jako důvod nezájmu o tento druh nákupu uváděly nejvíce nedostatek času. Druhý výzkum byl zaměřen na Jihočeské ekofarmy. Celkem bylo osloveno 64 biofarem, z nichž se průzkumu zúčastnilo 50 farem. U biofarem zabývajících se chovem dobytka je ze 32 % je odbyt zajištěn prodejem masa, nebo živých zvířat přímo na farmě, nebo ve vlastní prodejně. U ostatních komodit pěstovaných na ekofarmách v Jihočeském kraji, mají přímý prodej své bioprodukce pouze dvě firmy, které produkují mléko. U komodit ovoce, obiloviny, luskoviny a brambory ani jedna z firem, které pěstují tyto komodity, nemá přímý prodej své produkce.
Testování spotřebních produktů na základě preferencí spotřebitelů
SOCHEROVÁ, Klára
Stanovení preferencí atributů mobilních telefonů jsem provedla na základě spotřebitelského výzkumu uskutečněného online pomocí dotazníku vytvořeného v aplikaci Google Docs. Díky dotazníku jsem od respondentů získala hodnocení důležitosti na 19 funkčních parametrů a pomocí tohoto hodnocení jsem spočetla váhy pro jednotlivé parametry a různé segmenty spotřebitelů. Rozdíly v důležitosti atributů pro vybrané segmenty jsem zaznamenala především mezi věkovými kategoriemi a pohlavím. Generace teenagerů preferuje Bluetooth či velkou paměťovou kapacitu mobilního telefonu a to i v podobě paměťových karet. Dotázaní dříve narození muži přikládají největší důležitost stejným atributům jako teenageři, ale pro ženy stejné kategorie je rozhodující především vizuální stránku telefonu zastoupená velikostí displeje, rozměry či hmotností. Mezi jednotlivými parametry neuspěla funkce TV, kterou všechny segmenty a i respondenti celkově umístili až na poslední místa pomyslného žebříčku důležitosti Doporučené telefony jsem stanovila na základě vypočtených vah atributů, bodového hodnocení experta a cenách vybraných mobilních telefonů. Do pětice doporučených produktů uvádím telefony značek "NOKIA 6300", "SONY ERICSSON W910i", "NOKIA 3110", "SONY ERICSSON W760i" a "SAMSUNG SGH i8510".

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.