Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 75 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh ul. Ruská v obci Čelechovice na Hané
Rochovanský, Jan ; Smítal, Petr (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout varianty pro rekonstrukci ulice Ruská nacházející se v centru obce Čelechovice na Hané. Jedná se o obousměrnou místní komunikaci s označením III/44929. Největší problém shledávám především na křižovatkách ul. Ruské se silnicí III/44930 na jednom konci ulice a silnicí II/449 na konci druhém. Jedná se o křižovatky s rozsáhlou plochou a špatně řešeným nakolmením, které nenutí řidiče při příjezdu na křižovatku zpomalit. V ulici Ruská dále chybí ucelené chodníkové plochy, a tudíž se musí chodci pohybovat po okraji komunikace pro motorová vozidla. Tato bakalářská práce by proto měla přinést možné varianty řešení, pomocí kterých bude možné nejen tyto nedostatky odstranit.
Variantní řešení křižovatky u obce Přestanov
Nitková, Jana ; Urban, Petr (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování projektové dokumentace okružní křižovatky v rámci studie. Řešená křižovatka se nachází v obci Přestanov, kde se protínají komunikace I/13 a komunikace II/253. Přestavba průsečné křižovatky na křižovatku okružní má zajistit bezpečný a plynulý průjezd vozidel z vedlejší komunikace II/253. Práce dokládá navržení 3 variant. Pro zpracování je vybrána spirálová okružní křižovatka, ta je dále technicky zpracována s doloženou technickou zprávou a výkresovou dokumentací. Práce též obsahuje inženýrský průzkum a kapacitní posouzení jednotlivých variant.
Studie Dukelského náměstí v Přelouči
Mittermayerová, Anita ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je rekonstrukce prostoru Dukelského náměstí a jeho okolí před nádražím ČD v Přelouči. Jedná se o úpravu chodníků a komunikací, návrh parkovacích stání a parkoviště. Řešení bylo zpracované v několika variantách na základě provedeného sčítání dopravy.
Přednádražní prostor v Moravské Třebové
Kelča, Petr ; Novák, Martin (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Náplň bakalářské práce je celková reorganizace stávajícího přednádražního prostoru vlakového nádraží v Moravské Třebové. Práce obsahuje úpravu komunikací pro automobilovou dopravu, pěší včetně bezbariérových úprav, zřízení parkovacích stání a přesun autobusové zastávky.
Přestavba křižovatky „Semilaso“ v Brně Králově Poli
Kopuletá, Jitka ; Šamánková, Zdeňka (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je přestavba křižovatky "Semilasso" v Brně Králově Poli. Jedná se o světelně řízenou, průsečnou křižovatku ulic Palackého třída, Kosmova a Riegrova, která tvoří významný přestupní uzel mezi linkami MHD. Zastavují zde dvě tramvajové, jedna trolejbusová a devět autobusových linek. Návrh sjednocuje tramvajové zastávky, usměrňuje pohyb chodců a snižuje intenzitu automobilové dopravy směřující do centra města.
Řešení pěší dopravy přes třídu Generála Píky v Brně
Ježek, Jan ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je variantní návrh úrovňového přecházení chodců přes ulici třída Generála Píky v Brně. Ve stávajícím stavu je ulice vedena ve čtyřpruhovém uspořádání a přecházení je řešeno podchodem, který však není využíván.
Řešení přestupního uzlu na Konečného nám. v Brně po zprovoznění trasy SJKD
Rosík, Jan ; Veselý, Josef (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Moje diplomová práce se zabývá studií umístění zastávky Severo – Jižního kolejového diametru, která by měla být pod úrovní terénu Konečného náměstí, významného přestupního uzlu. Vzhledem k pozici zastávky navrhnout nejvhodnější umístění výstupů a výtahů z podzemí do ulic Nerudova, Kotlářská a Veveří. Po vybudování podzemní stanice bude přestup chodců mezi linkami bezpečnější a pro lidi dojíždějící do centra Brna nebo za prací se významně zkrátí dojížděcí čas. Tato diplomová práce také řeší rozšíření tramvajových ostrůvků, přemístění trolejbusové zastávky z Kotlářské ulice, pohyb chodců v oblasti a optimalizaci dopravních jízdních pruhů.
Studie polohy přestupního terminálu v Ivančicích
Chlíbek, David ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Mým úkolem v rámci bakalářské práce je prověření polohy přestupního terminálu IDS v Ivančicích. S tímto úkolem je spojeno navržení nového železničního nástupiště a nového autobusového nádraží v blízkosti železničního přejezdu se silnicí II/152 ve staničení km 5,535 000 nedaleko současné železniční stanice . Předpokládám ukončení osobní vlakové dopravy ve stanici Ivančice na nově vybudovaném terminálu. Trať do Oslavan bude pokračovat pouze jako vlečka. Má práce spočívá ve zpracování 3 různých variant. Je potřeba zajistit dostatečnou kapacitu terminálu pro 7 autobusových linek a jednu linku vlakovou. Je také důležité zajistit dostatečné zázemí a pohodlný přístup pro cestující. Zabývám se tedy také bezbariérovým návrhem chodníků, přechodů pro chodce a bezbariérových ramp. Ve variantě 2 řeším i problém vysoké intenzity osobní a nákladní automobilové dopravy v centru města. V mém návrhu je nastíněn návrh silničního obchvatu, který by vedl v koridoru současné železniční trati.
Okružní křižovatka Velkomoravská - bří Čapků v Hodoníně
Špačková, Eliška ; Apeltauer, Jiří (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je řešení křižovatky ulic Velkomoravská a bří Čapků ve městě Hodonín. Stávající stav je nevyhovující z dopravně-bezpečnostního hlediska. Problematický je technický stav autobusových zastávek pro hromadnou dopravu, připojení cyklistických pruhů, odbočení vlevo z ulice bří Čapků a délky přechodů.
Dopravně-urbanistické řešení Černé louky v Ostravě
Slowik, Jiří ; Holcner, Petr (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Práce si klade za cíl vytvořit dopravně urbanistickou studii, která povede k zatraktivnění celé oblasti, ať už pro stálé či migrující obyvatelstvo, převede dopravu tak, aby co nejméně kolidovala s návštěvníky centra, ale zároveň zachovala jeho dobrou dostupnost a podpoří rozvoj pěších a cyklistických tras v návaznosti na okolní území. Dopravně-urbanistické řešení bude pracovat s územním plánem a studií města Ostravy a zároveň zohlední výsledky architektonicko-urbanistických soutěží a studií na danou lokalitu. Důraz bude kladen na vytvoření ekonomicky rozumného řešení s návazností na budoucí vývoj lokality, etapizaci výstavby a rychlou realizaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 75 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.