Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
School motivation of the Gypsy learners
Krotká, Lenka ; Hadj Moussová, Zuzana (vedoucí práce) ; Trnka, Jan (oponent)
Cílem závěrečné práce bylo analyzovat a potvrdit či vyvrátit krátkodobou orientaci Romů a prostřednictvím uskutečněného výzkumu poskytnout obraz školní motivace romských žáků. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. Obsahuje 2 obrázky, 1 mapu, 2 tabulky, 30 grafů a 3 přílohy. První kapitola je věnovaná objasnění teoretických základů motivace. V další části se charakterizuje perspektivní orientace, její teoretické východiska, charakteristiky a komponenty. Třetí kapitola pojednává o Romském etniku a podává základní obraz o jeho historii, romské rodině, vývoji vzdělávání, jako i o současném stavu vzdělanosti. Závěrečná výzkumná část se věnuje prezentaci výsledků výzkumu a interpretaci získaných údajů. Poukazuje na jednoznačnou krátkodobou orientaci v některých otázkách a zároveň projevy perspektivní orientace části respondentů v jiných. Vyvrací hypotézu o nezájmu romských žáků studovat na vysoké škole.
POKUSY Z MAKROMOLEKULÁRNÍ CHEMIE
KAJLIKOVÁ, Kateřina
Pokusy z makromolekulární chemie jsou sedmou částí videodatabáze chemických pokusů. Tento oddíl pokusů je především určen pro střední školy. Celkem je prezentováno třináct pokusů (na internetu od března 2011). Součástí didaktického zpracování jsou videozáznamy, návody a principy úloh. Možnosti využití ve výuce naznačují otázky a úkoly.
Motivace studentů ke studiu oboru {\clqq}Ochrana veřejného zdraví``
ŠVECOVÁ, Pavla
Tématem této bakalářské práce byla motivace studentů ke studiu oboru Ochrana veřejného zdraví, která má poskytnout studentům vzdělání zaměřené na problematiku ochrany a podpory zdraví obyvatel nebo jejich skupin a též na vytváření a udržení zdravých přírodních, životních a pracovních podmínek. Hlavním cílem bylo stanovit celkovou škálu a úroveň motivací ze strany zájemců o studium oboru Ochrana veřejného zdraví a porovnat ji s jejich naplňováním v průběhu studia. Posléze pak výsledky výzkumu interpretovat v kontextu s reálnými zájmy a možnostmi uplatnění studentů v praxi. Pro sběr dat jsem zvolila výzkumnou techniku dotazníkového šetření. Osloveno bylo všech 70 současných studentů 1., 2. a 3. ročníku bakalářského studia Zdravotně sociální fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích oboru Ochrana veřejného zdraví. Výsledný výzkumný soubor, se kterým jsem pracovala, byl tvořen 61 respondentem. Návratnost činila 87,1 %. První hypotéza zněla: Motivace k volbě studia oboru Ochrana veřejného zdraví je ze strany zájemců ve většině spojována s předběžnou znalostí významu a poslání oboru. Tato byla spolupracujícími respondenty potvrzena. Byla potvrzena také druhá hypotéza: Úroveň motivace studujících obor Ochrany veřejného zdraví je v průběhu vlastního studia v rozhodující míře vázána na reálné možnosti profesního uplatnění v praxi. Studenti 3. ročníku, kteří mají již větší praktické zkušenosti, jsou mnohem více skeptičtí v možnosti nalézt praktické uplatnění v oblasti ochrany veřejného zdraví. Přesto většina respondentů odpověděla ano (26,2 %) a spíše ano (55,8 %) na otázku, zda si myslí,že by je profese v tomto oboru uspokojovala.
Efektní chemické pokusy pro ZŠ
ŠINDELÁŘOVÁ, Lenka
{\clqq}Efektní pokusy II`` jsou třetí částí internetové video-databáze chemických pokusů. Tento oddíl navazuje na {\clqq}Efektní pokusy I`` a je především určen pro základní školy. Celkem je prezentováno sedmnáct pokusů (na internetu od prosince 2006). Součástí didaktického zpracování jsou video-záznamy, návody a principy úloh. Možnosti využítí ve výuce naznačují otázky a úkoly. http://home.zf.jcu.cz/public/departments/kch/didaktika/didaktika.htm
Preparační praktikum z anorganické chemie
FRANTOVÁ, Jana
{\clqq}Preparační cvičení z anorganické chemie`` je čtvrtou částí internetové video-databáze chemických pokusů. Tento oddíl je určen především pro SŠ a VŠ studenty. Celkem je prezentováno patnáct pokusů (na internetu od prosince 2006). Součástí didaktického zpracování jsou video-záznamy, návody a principy úloh. Možnosti využítí ve výuce naznačují otázky a úkoly. http://home.zf.jcu.cz/public/departments/kch/didaktika/didaktika.htm
Efektní pokusy
POLANSKÁ, Jana
{\clqq}Efektní pokusy I`` jsou druhou částí internetové video-databáze chemických pokusů. Tento oddíl je především určen pro střední školy. Celkem je prezentováno sedmnáct pokusů (na internetu od srpna 2005). Součástí didaktického zpracování jsou video-záznamy, návody a principy úloh. Možnosti využítí ve výuce naznačují otázky a úkoly. http://home.zf.jcu.cz/public/departments/kch/didaktika/didaktika.htm

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.