Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
School motivation of the Gypsy learners
Krotká, Lenka ; Hadj Moussová, Zuzana (vedoucí práce) ; Trnka, Jan (oponent)
Cílem závěrečné práce bylo analyzovat a potvrdit či vyvrátit krátkodobou orientaci Romů a prostřednictvím uskutečněného výzkumu poskytnout obraz školní motivace romských žáků. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. Obsahuje 2 obrázky, 1 mapu, 2 tabulky, 30 grafů a 3 přílohy. První kapitola je věnovaná objasnění teoretických základů motivace. V další části se charakterizuje perspektivní orientace, její teoretické východiska, charakteristiky a komponenty. Třetí kapitola pojednává o Romském etniku a podává základní obraz o jeho historii, romské rodině, vývoji vzdělávání, jako i o současném stavu vzdělanosti. Závěrečná výzkumná část se věnuje prezentaci výsledků výzkumu a interpretaci získaných údajů. Poukazuje na jednoznačnou krátkodobou orientaci v některých otázkách a zároveň projevy perspektivní orientace části respondentů v jiných. Vyvrací hypotézu o nezájmu romských žáků studovat na vysoké škole.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.