Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 117 záznamů.  začátekpředchozí106 - 115další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výzvy řízení lidí v MEMOS Software
Zwinger, Michal ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Králová, Tereza (oponent)
Organicky rostoucí společnosti obvykle dosáhnou takového bodu, kdy řizení lidí začne být natolik náročné, že již přímo ovlivňuje další rozvoj společnosti. Tato diplomová práce ve své první části porkývá nutné základní témata pro řízení lidí, obzvláště komunikaci, pracovní motivaci, design pracovní pozice a leadership. V druhé části této práce je zaostřeno na empirický výzkum konkrétní situace uvnitř zvolené společnosti, analýzu manažerských rozhovorů a zaměstnaneckých dotazníků. Poslední část pak prezentuje sadu doporučení přizpůsobených přímo pro zkoumanou společnost za účelem pomoci zlepšit stávající situaci.
Motivace a stimulace pracovního jednání
MALČÁKOVÁ, Hana
Cílem diplomové práce bylo zhodnotit úroveň motivace a stimulace pracovního jednání v podniku na základě zpracované analýzy a navrhnout vhodná opatření na zlepšení v této oblasti. Pro zpracování diplomové práce jsem si vybrala společnost Stora Enso Timber Planá s. r. o. V první části této práce jsou shrnuty teoretické poznatky o motivaci a stimulaci pracovního jednání a dále je zde charakterizován podnik, jeho historie, velikost a počet pracovníků. Na základě dotazníkového šetření jsem provedla analýzu motivace a stimulace a provedla zhodnocení a návrhy na zlepšení. Doporučení, které bych firmě navrhla, jsou schránka na připomínky a stižnosti,zvýšení informovanosti zaměstnanců, motivující složka mzdy, používání morálních stimulů a mimopracovní sociální výhody.
Motivace pracovníků specifické výroby v malé firmě
Navrátilová, Hana ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Dvořáková, Zuzana (oponent)
Práce se zabývá motivací lidských zdrojů v malé firmě vyrábějící speciální zdravotnické prostředky. Cílem je zanalyzovat současný stav motivační struktury a spokojenosti zaměstnanců pomocí empirického výzkumu a navrhnout doporučení pro zlepšení této oblasti řízení lidských zdrojů společnosti. Teoretická část charakterizuje problematiku motivace k práci, systém hodnocení a odměňování pracovníků včetně zaměstnaneckých výhod. Praktická část práce charakterizuje tyto oblasti personální práce v dané firmě a poté analyzuje faktory motivace a spokojenosti zaměstnanců. Výsledky dotazníkového šetření jsou využity pro navržení opatření na zlepšení pracovní motivace, spokojenosti a stabilizace pracovníků této společnosti.
Motivační účinnost benefitů
Heringová, Eva ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Malínková, Věra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou zaměstnaneckých výhod a jejich působením na motivaci zaměstnanců. Teoretická část vymezuje pojem zaměstnanecké výhody, vysvětluje daňová opatření, popisuje teorie pracovní motivace a současné trendy v oblasti benefitů. Cílem navazující praktické části je analyzovat systém zaměstnaneckých výhod v konkrétní společnosti a navrhnout optimalizační opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců a snížení fluktuace ve firmě.
Analýza personálních činností ve vybrané firmě
Michalová, Klára ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Chrápková, Taťána (oponent)
Popis a analýza systému řízení pracovního výkonu ve vybrané organizaci (Kasalova pila, s.r.o.), s důrazem na hodnocení pracovního výkonu, rozvoj a vzdělávání, motivační systém a systém odměňování.
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Čenovská, Iva ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na spokojenost zaměstnanců. Cílem práce je získat aktuální přehled o stavu spokojenosti zaměstnanců ve dvou malých podnicích a zjištěné výsledky poté vzájemně porovnat podle předem určených demografických znaků. Výsledky jsou také konfrontovány s odpověďmi vedoucích pracovníků na otázky týkající se stimulačních prostředků ve firmách. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy motivace a stimulace a jsou představeny některé modely motivace pracovního jednání. Pozornost je dále věnována pracovní stimulaci a vybraným stimulačním prostředkům, které ovlivňují spokojenost zaměstnanců. Praktická část je zaměřena na interpretaci výsledků dotazníkového šetření, na porovnání výsledků mezi firmami, které je doplněno o odpovědi vedoucích pracovníků.
Analýza pracovní spokojenosti a motivace v podniku PRAGA Louny CZ a.s.
Mrázková, Lucie ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se zabývala motivací a spokojeností zaměstnanců v podniku PRAGA Louny CZ a.s. Podnik PRAGA Louny CZ a.s. se potýká s vysokou fluktuací zaměstnanců. Cílem mé práce bylo zjistit, zda zaměstnanci uvažují o odchodu z firmy, s čím jsou ve firmě nespokojení,co by mohlo jejich spokojenost zlepšit, jaké faktory působí pozitivně na jejich motivaci a nakonec navrhnout možná opatření, která by současnou situaci ve firmě zlepšit.
Analýza spokojenosti pracovníků
Cikrytová, Kateřina ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce obsahuje analýzu pracovní spokojenosti pracovníků call centra. V teoretické části je definován pojem pracovní spokojenost, popsány faktory působící na pracovní spokojenost a vztah mezi pracovní spokojeností a pracovní motivací. V aplikační části jsou zpracovány výsledky provedeného dotazníkového šetření a uvedeny návrhy možných opatření pro zvýšení pracovní spokojenosti. Respondenti byli dotazováni na spokojenost s obsahem práce, mzdovým ohodnocením, organizací práce, vztahy na pracovišti, fyzickými podmínkami práce a vzděláním a zaměstnaneckými výhodami.
Motivace a spokojenost pracovníků v organizaci
Lišková, Petra ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku spokojenosti a motivace zaměstnanců v konkrétní firmě, a s ní spojený problém vysoké fluktuace. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky z oblasti motivace a pracovní motivace, vysvětleny nejznámější teorie motivace a styly vedení a shrnuty poznatky z průzkumu Kvality pracovního života týkající se hodnotových orientací zaměstnanců v České Republice. V praktické části jsem díky dotazníkovému šetření mezi zaměstnanci zanalyzovala současnou situaci spokojenosti a motivovanosti pracovníků. Zaměstnanci byli dotazováni na důležitost jednotlivých aspektů spokojenosti s prací -- mzda, jednání nadřízených, pracovní atmosféra, přístup k informacím, jistota zaměstnání, uznání za dosažené výsledky, pracovní podmínky, náplň práce, zaměstnanecké výhody a finanční odměny. Ze získaných dat jsem shrnula závěry a doporučení pro vedení organizace.
Finanční zainteresovanost manažerů prodejen maloobchodních řetězců na výkonnosti prodejen -- analýza nástrojů manažerského účetnictví
Benešová, Zuzana ; Stránský, Jakub (vedoucí práce) ; Kvasničková, Iveta (oponent)
Autor práce: Zuzana Benešová, studentka 3. ročníku Fakulty financí a účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze Vedoucí práce: Ing. Jakub Stránský, CEMS MIM, Katedra manažerského účetnictví, Vysoká škola ekonomická v Praze Termín práce: Zadání: 28.2.2009 Sběr dat: 14.3.2009 Verze pro připomínky: 13.4.2009 Verze pro korektury: 24.4.2009 Odevzdání hotové práce: Květen 2009 Posudky: Červen 2009 Oponování: Červen 2009 1. Cíl práce V bakalářské práci se budu zabývat studiem systému hodnocení, kompetence a motivace manažerů prodejen retailingových řetězců. Především bych se chtěla zaměřit na vazbu mezi hodnocením manažera v závislosti na výsledku prodejen a jeho kompetencí tyto výsledky ovlivnit. Dále mě bude zajímat, zda jsou manažeři hodnoceni i dle dalších kritérií, než je výkonnost prodejny. Postup práce: Sběr potřebných dat. Prověření hypotéz. Objasnění problémů Návrh možného řešení problémů Hypotézy: Manažeři prodejen maloobchodních řetězců jsou finančně ohodnoceni na základě hodnotových ukazatelů. Manažeři jsou kompetentní ovlivňovat tyto ukazatele a jsou tedy finančním hodnocením motivováni k příznivějším výsledkům. Manažeři jsou hodnoceni na základě dalších kritérií, jako mohou být: čerstvost potravin, řádná prezentace produktů, krátké fronty u kas, čistota na prodejně i v zázemí, vstřícnost zaměstnanců k zákazníkům, 2. Způsob šetření Ahold Czech Republic, a.s. Rozhovor se zaměstnancem oddělení Compensations&Benefits (garant práce), získání potřebných dat a následné zpracování. Rozhovor s vybraným Distrikt Managerem. Rozhovor s vybraným Store Managerem. Účast na projektu SMS certifikace a zhodnocení výsledků. Tesco Stores ČR, a.s. Rozhovor s manažerem konkrétní prodejny, porovnání získaných dat s analýzou ve společnosti Ahold Czech Republic. 3. Literatura Cimer P. & Zadražilová D. a kol, Retail Management, Management Press, Praha 2007 Drury C., Management and cost accounting, 7th edition, 2008 Dvořáková Z. a kol, Management lidských zdrojů, C.H. Beck, Praha 2007 Fibírová J., Šoljaková L., Wagner J., Nákladové a manažerské účetnictví, Aspi, Praha 2007

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 117 záznamů.   začátekpředchozí106 - 115další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.