Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 164 záznamů.  začátekpředchozí106 - 115dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Účetnictví jako důkaz
Smolíková, Tereza ; Pelák, Jiří (vedoucí práce) ; Molín, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou účetnictví jako důkazu, konkrétněji potom jako důkazního prostředku při dokazování skutečností tvrzených daňovým subjektem. Nejprve jsou v práci popsány, pro dané téma relevantní, účetní a daňové pojmy. Následuje rozebrání práv a povinností správce daně a daňového subjektu v daňovém řízení. Předposlední kapitola je věnována problematice důkazního břemene a jeho přenosu. V závěru práce jsou zmíněny důkazní prostředky, které je možné využít při dokazování v daňovém řízení.
Právní úprava evidence zemědělských podnikatelů
Radová, Jaroslava ; Světlíková, Daniela (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
Cílem diplomové práce Právní úprava evidence zemědělských podnikatelů je zhodnotit platnou právní úpravu, která se týká podmínek podnikání v zemědělství, vycházející ze zákona č. 252/1997 Sb., o zemědělství, ve znění pozdějších předpisů a souvisejících právních předpisů. Teoretická část se zaměřuje na výklad pojmů z oblasti zemědělského podnikání vymezených obecnou právní úpravou, tak i zákonem o zemědělství. Dále se zabývá podmínkami pro vstup do podnikání, jejich srovnáním s právní úpravou živnostenského podnikání a správní agendou evidence zemědělských podnikatelů. V návaznosti na nástroje Společné zemědělské politiky Evropské unie shrnuje podmínky poskytnutí podpor zemědělcům. Praktická část popisuje vliv elektronizace státní správy na výkon agendy evidence zemědělských podnikatelů a analyzuje aplikační praxi živnostenského úřadu s touto agendou. Sledované správní úkony jsou doplněny o rozhovory s pracovníky živnostenského úřadu a Státního zemědělského intervenčního fondu. Pro porovnání poznatků ze správního úřadu s podnikatelským prostředím jsou provedeny rozhovory se zemědělskými podnikateli. V rámci statistického zpracování dat je analyzována časová řada údajů o počtu zemědělských podnikatelů. Na základě vyhodnocení zjištěných poznatků se navrhují opatření, která sníží administrativní zátěž zemědělských podnikatelů.
Evidence obyvatel podle zákona 133/2000 Sb. se zaměřením na místo trvalého pobytu a problematika „úředních adres“ při výkonu státní správy a občanskoprávních řízeních
Krausová, Veronika ; Kadlecová, Eva (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na způsob evidence obyvatel v České republice dle zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel, a na instituty s evidencí obyvatel spojeny. Hlavním cílem této diplomové práce je vysvětlit problematiku evidence obyvatel, její zákonnou úpravu a historii evidence obyvatel v českých zemích. Dalším cílem je objasnit pojmy úřední adresa, ohlašovna úřadu, proč a na základě čeho je tento institut občanům umožněn. Práce se také zaměří na problémy, které jsou s institutem úřední adresy spojeny v souvislosti s doručováním v občanskoprávním či správním řízení. V praktické části práce budou vyhodnoceny dotazníky zaslané úřadům obcí s rozšířenou působností v Ústeckém a Středočeském kraji a také v hlavním městě Praze. V závěru práce jsou uvedeny návrhy možných změn v souvislosti s předloženým návrhem novely zákona o evidenci obyvatel.
UI Specifikace aplikace pro evidenci směn
Franc, David ; Pavlíček, Josef (vedoucí práce) ; Nielsen, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce má hlavní cíl vytvořit UI specifikaci vlastního návrhu pro aplikaci na evidenci a plánování směn, jak pro manažera, tak pro zaměstnance. První část této práce se zabývá teorií ohledně tvorby uživatelského prostředí a samotné UI Specifikace. Dále jsou zde popsané zkušenosti studentů ohledně evidence a plánování směr v různých zaměstnáních. Druhá část již obsahuje tvorbu samotné UI specifikace, kde je nejprve rozebrána motivace, cíl a persony. Poté jsou zde rozebrány jednotlivé návrhy, u kterých se vždy nachází use case a scénář. Nakonec je zde popsáno testování daného řešení a zhodnocení. Třetí částí je závěrečné zhodnocení celé práce.
Ekonomické dopady reorganizace spisové a archívní služby MO ČR
Sojková, Romana ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Šímová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou, zhodnocením výsledků a řešením problému řízení a rozvoje spisové a archivní služby v rezortu Ministerstva obrany (dále jen rezort MO) v podmínkách kontinuální reorganizace této služby a postupné implementace elektronických systémů podporujících tyto procesy v oblasti spisové a archivní služby v závislosti na elektronizaci státní správy České republiky. Shrnuje jednotlivé etapy historie a navazujícího vývoje spisové služby v rezortu MO, a v souladu s aktuální realizací opatření vázaných na zavádění elektronizace a automatizace jednotlivých etap životního cyklu dokumentu porovnává ekonomické aspekty a dopady do realizovaných činností. Shrnuje legislativu spisové služby se zaměřením na zvláštnosti evidence jednotlivých kategorií dokumentů v rezortu MO včetně předávání dokumentů do správního archivu rezortu MO. V další části shrnuje vývoj archivní služby, vytvoření soustavy archivů a výkon veřejné správy na úseku archivnictví a výkonu spisové služby v České republice, organizaci a postavení spolu s uvedením činností zajišťovaných archivem rezortu MO, jeho složením, působností a aktuálními změnami směřujícími k elektronizaci archivu. Závěrem hodnotí ekonomické dopady a řešení problémů řízení a rozvoje spisové a archivní služby v rezortu MO porovnáním dostupných ekonomických ukazatelů původního a aktuálního způsobu zajištění životního cyklu dokumentu v jeho jednotlivých etapách a poukazuje na klady i zápory aktuálních procesů nastavených platnou legislativou.
Evidence zásob ve fázi pořízení a ve fázi výdeje do spotřeby v účetnictví vybraného hospodářského subjektu
ČÍŽEK, Martin
Tato bakalářská práce je zaměřena na evidenci zásob ve fázi pořízení a ve fázi výdeje do spotřeby v účetnictví vybraného hospodářského subjektu. Bakalářská práce se rozděluje na teoretickou a praktickou část. Zásoby jsou důležitou položkou u výrobních podniků. Teoretická část popisuje členění zásob na jednotlivé skupiny, způsoby ocenění zásob při pořízení a při výdeji do spotřeby, způsoby účtování zásob, účtování zásob vlastní výroby, účetní případy na konci účetního období, účtování slev na pořízené zásoby a také řízení zásob. Cílem této bakalářské práce je na základě teoretických znalostí provést praktickou aplikaci metod oceňování zásob. Praktická část nejprve popisuje společnost, která byla vybrána pro bakalářskou práci. Touto společností je HELUZ cihlářský průmysl v. o. s.. Praktická část přináší porovnání metod oceňování zásob během výdeje do spotřeby na účetních záznamech obdržených od společnosti. Použité metody oceňování zásob jsou: metoda váženého aritmetického průměru, metoda FIFO a metoda LIFO. Dle hodnocení vyšla na prvním místě metoda FIFO, druhá je metoda váženého aritmetického průměru a poslední metoda LIFO. Na základě hodnocení mohu doporučit podniku metodu FIFO jako nejlepší.
Vzácné dřeviny zámeckých zahrad
Halašková, Petra
Tato bakalářská práce se zabývá vzácnými dřevinami zámeckých zahrad ve Zlínském kraji. Definuje a vymezuje základní pojmy související s vzácnými dřevinami. Poskytuje charakteristiku vybraného správního území i charakteristiku vybraných objektů zeleně. Dále řeší odpovídající a platnou státní legislativu ve smyslu možné ochrany, pěstební péče či podpory směřující ke zlepšení současného stavu těchto prvků a objektů. Snaží se vyzdvihnout specifika a problémy jednotlivých objektů a vybraných vzácných dřevin. Bakalářská práce je zaměřena i na hodnocení a evidenci vzácných dřevin. Na území je vybráno 21 zámeckých objektů zeleně a v nich provedeno terénní šetření. U celkem 55 vzácných dřevin jsou zaznamenány jejich parametry a zhodnocen jejich stav. Z výsledků práce vyplývá, že v zámeckých zahradách Zlínského kraje se vyskytuje spousta vzácných dřevin a je potřeba o ně dostatečně pečovat.
Návrh webového informačního systému
Svoboda, Ondřej ; Koutný, Miroslav (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením a návrhem webových stránek, na kterých bude současně navrhnut i webový informační systém (dále jen IS). Ten bude mít formu kalendáře a firmě dopomůže k lepšímu plánování času, organizování prací, vedení zaměstnanců i ke zpětné kontrole informací. V IS budou moduly pro evidenci zaměstnanců, zákazníků, objednávek, nabízených služeb, nákladů a jednotlivých prací. Návrh IS bude takový, aby v budoucnu bylo možno přidávat rozšiřující moduly.
Informační systém pro evidenci parkovacích karet
Hefka, Martin ; Jochim, Vladimír (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Obsahem této práce je zaměření se na informační systém pro evidenci parkovacích karet pro město Uherský Brod. Práce obsahuje celkové zhodnocení stávajícího informačního systému (dále jen IS) a současné situace IT technologií na městském úřadě. Stěžejní částí práce je navržení a následné vytvoření rozšiřujícího modulu IS. Po dokončení této práce je také možná implementace nově navrženého systému do stávajícího IS městského úřadu.
Návrh evidence docházky s využitím RFID čipů
Borkovcová, Jitka ; Dvořák, Silvestr (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studiem moderní technologie RFID čipů a její aplikací ve firmě Sanborn a.s. Hlavním cílem je využití této technologie k evidenci docházky zaměstnanců jako náhrada čárových kódů, která povede ke zvýšení bezpečnosti a efektivnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 164 záznamů.   začátekpředchozí106 - 115dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.