Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 111 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Klikový mechanismus dvoudobého závodního motocyklového motoru
Šmahel, Matěj ; Tobiáš, Martin (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčně výpočetním návrhem klikové hřídele dvoudobého zážehového jednoválcového motoru. V první části jsou popsány hlavní silové účinky klikového mechanismu a popis zvoleného dvoudobého motoru. Druhá část se věnuje výpočtovému modelování klikového mechanismu v prostředí Multi-Body System. Hlavním cílem je stanovení vlivu hodnoty částečného vyvážení setrvačných sil posuvných částí prvního řádu na zatížení jednotlivých částí motocyklu. Hodnoceno je zatížení hlavních ložisek klikové hřídele a míst pro uložení motoru. Stanoveno je také zrychlení vzniklé v řídítkách a místech pro uložení stupaček. V závěru jsou shrnuty výsledky a nastíněn další možný postup.
Výrobní proces v automotive
Černohous, Šimon ; Jurová, Marie (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na úpravu výrobní linky ve společnosti Panasonic Automotive Systems Czech s. r. o. s cílem zvýšení produktivity a snížení nákladů. Teoretická část práce nejdříve definuje principy a metodiky užívané v práci. Analytická část slouží k představení společnosti, ale především popisuje data, která budou dále užívaná v celé práci. Návrhová část slouží k nastínění jednotlivých změn, ke kterým bylo přistoupeno.
Monitorovací a ochranný systém baterií
Hladík, Jan ; Červinka, Dalibor (oponent) ; Knobloch, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem zařízení pro ochranu a monitorování baterií (tzv. systém BMS). Na základě rešerše jsou stanoveny požadavky na tento systém a navržena jeho koncepce. Systém umožňuje nezávislé odpojení zátěže a nabíječky od baterie pomocí tranzistorů MOS-FET, měření napětí a pasivní balancování jednotlivých článků baterie. Pro zpracování měřených dat a řízení celého zařízení je použit mikroprocesor. Byla navržena schémata zapojení, obrazce plošných spojů a způsob řízení. Následně byl vyroben funkční vzorek zařízení, který byl oživen a otestován.
Návrh klikového mechanismu leteckého vznětového motoru
Josefíková, Kateřina ; Píštěk, Václav (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh klikového mechanismu pro vznětový letecký motor. Dále pak vhodné vyvážení klikového mechanismu, pevnostní kontrola klikového hřídele a výpočet torzních kmitů. Vypracovat výkresovou dokumentaci klikového hřídele.
Vyvažování rotorů turbodmychadel
Šárovec, Marek ; Zubík, Martin (oponent) ; Knotek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je odbornou rešerší zabývající se vyvažováním rotorů u automobilových turbodmychadel. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část pojednává o historii a základních pojmech z konstrukce turbodmychadla. Druhá část hovoří o typech nevyváženosti a o tom jakým způsobem a za pomoci jakých zařízení ji odstranit. Poslední kapitola navazuje na předchozí část, protože se v ní na automobilových turbodmychadlech uplatňují poznatky z teorie vyvažovaní.
Pětiválcový řadový vznětový motor s pryžovým tlumičem
Masnica, Pavel ; Dundálek, Radim (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a uspořádání řadového pětiválcového vznětového motoru s pryžovým tlumičem se zadanými parametry, návrh uspořádání klikového mechanismu, návrh vyvážení setrvačných sil a jejich momentů, modální analýza, výpočet torzních kmitů a návrh pryžového tlumiče.
Příprava domácích úloh pro předmět Algoritmy
Felix, Martin ; Goldefus, Filip (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá AVL stromy, které spadají do kategorie binárně vyhledávacích stromů. Práce se skládá ze tří částí, jedna část má za cíl naučit studenta vkládat uzly do AVL stromu rekurzivním způsobem, druhá část rušit uzly z AVL stromu nerekurzivním způsobem a poslední část má doplnit studentovy znalosti o stromech. Studentovy výsledky se porovnávají s výsledky vzorového řešení a podle toho jsou mu následně přiděleny body.
Pětiválcový řadový vznětový motor
Parchański, Martin ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh uspořádání řadového pětiválcového vznětového motoru se zadanými parametry, návrh uspořádání klikového mechanismu, návrh vyvážení odstředivých a setrvačných momentů a výpočet torzních kmitů. Navrhovaný motor musí vycházet ze čtyřválcového vznětového motoru Zetor.
Hnací ústrojí nekonvenčního vidlicového vznětového šestiválce s pryžovým tlumičem
Bečka, Petr ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh klikového hřídele nekonvenčního vidlicového šestiválce s přesazenými čepy, jeho momentové vyvážení, modální analýza, rozbor torzního kmitání a navržení tlumiče torzních kmitů, analýza napjatosti pomocí MKP.
Pětiválcový řadový vznětový motor s viskózním tlumičem
Procházka, Miloslav ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout hnací ústrojí vznětového řadového pětiválcového motoru se zadanými parametry, vyvážit odstředivé síly a momenty, navrhnout viskózní tlumič torzních kmitů a provést výpočet vynuceného kmitání bez tlumiče a s ním. Navržené ústrojí následně podrobit pevnostní kontrole prostřednictvím MKP. Při návrhu vycházím z obdobné konstrukce čtyřválcového motoru Zetor.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 111 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.