Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza nákupního chování spotřebitele
Vrabcová, Eva ; Lochman, Marek (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou chování zákazníků při nákupu uzeniny v supermarketu Albert a specializované prodejně Procházka. V práci jsou zkoumány faktory, které spotřebitele ovlivňují při nákupu, nalezneme zde také matici důležitost - spokojenost. Zjištěné výsledky jsou podloženy informacemi z provedeného výzkumu, který probíhal pomocí osobního dotazování. Po posouzení výsledků jsou formulovány návrhy doporučení, jak pro supermarket, tak i pro specializovanou prodejnu. První část práce obsahuje teoretická východiska práce. V druhé části zpracuji dotazníkové šetření a vyhodnotím získaná data. V poslední části navrhnu vlastní řešení.
Vypravěči Josefa Škvoreckého
Vrabcová, Eva ; Špirit, Michael (vedoucí práce) ; Merhaut, Luboš (oponent)
Práce analyzuje povídky Josefa Škvoreckého z roku 1948, Cestu k ateliérům a Diváka v únorové noci. Kromě základního zařazení do rámce autorova díla jsou vybrané texty podrobeny detailnímu rozboru kompozičních a jazykových prostředků. Hlavní pozornost je věnována subjektu ich-vypravěče splývajícího s hlavní postavou, funkcím, které ve výstavbě textu plní, a postupům, které volí. Pozornost je věnována též prvkům a principům, které se objevují v pozdějším Škvoreckého díle. Klíčová slova Josef Škvorecký, povídky, vypravěč, vypravěčské postupy, 1948
Analýza nákupního chování spotřebitele
Vrabcová, Eva ; Lochman, Marek (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou chování zákazníků při nákupu uzeniny v supermarketu Albert a specializované prodejně Procházka. V práci jsou zkoumány faktory, které spotřebitele ovlivňují při nákupu, nalezneme zde také matici důležitost - spokojenost. Zjištěné výsledky jsou podloženy informacemi z provedeného výzkumu, který probíhal pomocí osobního dotazování. Po posouzení výsledků jsou formulovány návrhy doporučení, jak pro supermarket, tak i pro specializovanou prodejnu. První část práce obsahuje teoretická východiska práce. V druhé části zpracuji dotazníkové šetření a vyhodnotím získaná data. V poslední části navrhnu vlastní řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.