|
Spokojenost zákazníků
Poláčková, Petra ; Ing. Jitka Veselá, Ph.D (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků v maloobchodní sféře. Teoretická část práce shrnuje literární rešerši pojmů, jejichž znalost je potřebná pro zpracování části praktické. V té je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí podniku, po které následuje vlastní průzkum spokojenosti zákazníků technikou dotazníkového šetření. Poslední část obsahuje analýzu výsledků průzkumu a návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků včetně vyčíslení finančních, časových a personálních zdrojů a analýzy rizika.
|
| |
| |
|
Spokojenost zákazníků
Poláčková, Petra ; Ing. Jitka Veselá, Ph.D (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků v maloobchodní sféře. Teoretická část práce shrnuje literární rešerši pojmů, jejichž znalost je potřebná pro zpracování části praktické. V té je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí podniku, po které následuje vlastní průzkum spokojenosti zákazníků technikou dotazníkového šetření. Poslední část obsahuje analýzu výsledků průzkumu a návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků včetně vyčíslení finančních, časových a personálních zdrojů a analýzy rizika.
|
| |