Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Připravenost začínajícího učitele na práci s integrovaným žákem
Kolářová, Jarmila ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Tomková, Anna (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou práce s integrovaným žákem. Je určena zejména pro začínající učitele. Vysvětluje důležité pojmy týkající se integrace postižených žáků do základní školy. Popisuje vývoj, historické přístupy a objasňuje základní legislativní zakotvení. Zaměřuje se mimo jiné též na sestavování individuálního vzdělávacího plánu, slovní hodnocení a spoluprácí s odbornými pracovišti. Součástí práce je průzkum v oblasti připravenosti studentů Učitelství pro 1 .stupeň ZŠ na pedagogické fakultě orientovaný na subjektivní názor na připravenost a dovednost učit integrovaného žáka ve své třídě.
Připravenost začínajícího učitele na práci s integrovaným žákem
Kolářová, Jarmila ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Tomková, Anna (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou práce s integrovaným žákem. Je určena zejména pro začínající učitele. Vysvětluje důležité pojmy týkající se integrace postižených žáků do základní školy. Popisuje vývoj, historické přístupy a objasňuje základní legislativní zakotvení. Zaměřuje se mimo jiné též na sestavování individuálního vzdělávacího plánu, slovní hodnocení a spoluprácí s odbornými pracovišti. Součástí práce je průzkum v oblasti připravenosti studentů Učitelství pro 1 .stupeň ZŠ na pedagogické fakultě orientovaný na subjektivní názor na připravenost a dovednost učit integrovaného žáka ve své třídě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.