Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie firmy Hyundai
Jíchová, Kristýna ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Bobák, Andrej (oponent)
Diplomová práce na téma Marketingová strategie Hyundai se zabývá rozborem marketingové strategie této společnosti a jejích konkurenčních výhod. Práce je rozdělena do dvou částí, kde první, teoretická, je zaměřena na vysvětlení pojmu marketing, používaných strategiích na mezinárodních trzích, dále pak na marketingový mix a jeho možnosti adaptace a na dostupná média a jejich vhodnosti pro různé potřeby firem. Také se věnuje formám výzkumu trhu, analýzám a PR. Druhá část je praktická a zabývá se automobilkou Hyundai. Je v ní analyzována strategie Hyundaie, její konkurenční výhody a média, která společnost používá, vztahy s veřejností a využití sportovních aktivit v rámci sponzoringu a propagace firmy. Dále je pak její součástí i analýza konkurenčního prostředí v České republice a postavení zkoumané společnosti. Na závěr jsou uvedeny dva výzkumy trhu, jeden agenturní o postavení značek a druhý provedený autorkou, který je zaměřen na majitele vozů Hyundai a jejich spokojenost, stejně tak jako na parametry, jež vlastníky vedly k nákupu vozu.
Infrastruktura podniků ubytovacích a stravovacích služeb v oblasti Blatensko
JÍCHOVÁ, Kristýna
Bakalářská práce se zabývá analýzou infrastruktury podniků ubytovacích a stravovacích služeb v oblasti Blatenska a definuje možnost dalšího rozvoje zkoumaných podniků na základě průzkumu zákaznických potřeb, vyjádření podnikatelů a dalších subjektů věnujících se zkoumaným službám a rozvoji vybraného území.
Obchodní spolupráce mezi Českou republikou a Keňou s přihlédnutím ke kulturním odlišnostem
Jíchová, Kristýna ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Lošťáková, Hana (oponent)
Cílem práce je vytvořit obraz vztahů ČR s Keňou. Je rozdělena do 4 kapitol, první představuje Keňu, zabývá se její historií a politickou situací, druhá kapitola pojednává o současném ekonomickém vztahu země a jejím zahraničním obchodu. Ve třetí kapitole jsou nastíněny vztahy s ČR, zatímco v poslední kapitole jsou uvedeny největší kulturní rozdíly, které mají vliv na obchodní jednání. Obě země jsou porovnány na základě kulturních dimenzí Geerta Hofstedeho.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.