Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozkladné mediální technologie - teorie a aplikace na české mediální prostředí
Kyjonková, Petra ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Gibarti, Jana (oponent)
Rigorózní práce "Rozkladné mediální technologie - teorie a aplikace na české mediální prostředí" pojednává o konceptu rozkladných technologií, který vychází z ekonomického modelu kreativní destrukce otce zakladatele teorie inovací Josepha Aloise Schumpetera. Ačkoli Schumpeter popisoval nepříznivé vlivy inovací na stávající struktury trhu už na počátku 20. století, mediální studia je objevila až v modelu jiného ekonoma Claytona Christensena z roku 1995. Na konci minulého století, s počátkem rozvoje internetu, tedy vznikaly na základě obchodního modelu mediálních firem první studie zkoumající rozkladný dopad nových komunikačních kanálů na ty staré. Tato rigorózní práce pak přenáší tyto úvahy do českého mediálního prostředí, které je ovšem dosud silně poznamenáno transformací započatou před dvaceti lety. Ukazuje, jaký má přeměna vliv na inovační proces a proč je nutné zkoumat ji v postkomunistických zemích odděleně. Práce poté analyzuje dopad internetu jako nového média na trh periodického tisku. Speciálně pak diskutuje soužití internetového a tištěného vydání Lidových novin, které v mnohém odhaluje slabiny a možnosti českých seriózních deníků a jejich internetových vydání jako celku. Z důkladného rozboru vztahů obou mediálních technologií pak vyplývají i základní prognózy dalšího rozvoje médií se speciálním...
Využití kvalitativního a kvantitativního výzkumu pro tvorbu následné marketingové strategie u tištěných medií
Hofmannová, Vlasta ; Jungová, Eliška (vedoucí práce) ; Gibarti, Jana (oponent)
Diplomová práce na téma "Využití výsledků kvalitativních a kvantitativních výzkumů pro následnou marketingovou strategii tištěných médií" pojednává o využití výsledků výzkumů pro tvorbu nové marketingové strategie v praxi. Obsahem této práce je analýza procesu tvorby této strategie pro ekonomický týdeníku EURO, která vznikala na základě doporučení realizovaného kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Popisuje metodu oční kamery v kombinaci s metodou hloubkových rozhovorů a s metodou CAWI (kvantitativní). Dokumentuje v několika etapách dosažené praktické výsledky nové marketingové strategie pro týdeník EURO.
Rozkladné mediální technologie - teorie a aplikace na české mediální prostředí
Kyjonková, Petra ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Gibarti, Jana (oponent)
Rigorózní práce "Rozkladné mediální technologie - teorie a aplikace na české mediální prostředí" pojednává o konceptu rozkladných technologií, který vychází z ekonomického modelu kreativní destrukce otce zakladatele teorie inovací Josepha Aloise Schumpetera. Ačkoli Schumpeter popisoval nepříznivé vlivy inovací na stávající struktury trhu už na počátku 20. století, mediální studia je objevila až v modelu jiného ekonoma Claytona Christensena z roku 1995. Na konci minulého století, s počátkem rozvoje internetu, tedy vznikaly na základě obchodního modelu mediálních firem první studie zkoumající rozkladný dopad nových komunikačních kanálů na ty staré. Tato rigorózní práce pak přenáší tyto úvahy do českého mediálního prostředí, které je ovšem dosud silně poznamenáno transformací započatou před dvaceti lety. Ukazuje, jaký má přeměna vliv na inovační proces a proč je nutné zkoumat ji v postkomunistických zemích odděleně. Práce poté analyzuje dopad internetu jako nového média na trh periodického tisku. Speciálně pak diskutuje soužití internetového a tištěného vydání Lidových novin, které v mnohém odhaluje slabiny a možnosti českých seriózních deníků a jejich internetových vydání jako celku. Z důkladného rozboru vztahů obou mediálních technologií pak vyplývají i základní prognózy dalšího rozvoje médií se speciálním...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.