Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
PR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejností
Dobrovská, Jana ; Šlerka, Josef (vedoucí práce) ; Zbiejczuk, Adam (oponent)
Diplomová práce "PR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejností" se zabývá aplikací nových médií v procesu budování vztahů s veřejností pomocí nástrojů public relations. Cílem práce je vytvořit ucelený pohled na možnosti využívání nových médií a jejich vliv na změnu komunikačního paradigmatu oboru public relations. Důraz je kladen především na sociální média, která tvoří jednu z kategorií nových médií. Teoretická část práce se věnuje základním definicím a klíčovým vlastnostem oboru public relations, nových a sociálních médií a hlavním rozdílům mezi "starými" a "novými" médii. Je zmapována implementace sociálních médií do procesu budování vztahů s veřejností a jejich postavení a přínos pro obor public relations. Jako vlastní přínos diplomové práci jsem provedla výzkum. Analytická část práce řeší konkrétní případové studie zapojení sociálních médií do public relations aktivit. Případové studie a jejich analýza by měly pomoci potvrdit či vyvrátit hypotézu, že paradigma public relations se vlivem nových médií proměňuje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.