| |
|
Mechanické shrabovací česle
Žemlička, Martin ; Malach, František (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem konstrukce hrablových mechanických shrabovacích česlí a skládá se z několika hlavních částí. První část diplomové práce zpracovává přehled současné nabídky strojně stíraných česlí. V druhé části jsou řešeny základní parametry a výpočty pro návrh konstrukce mechanických česlí. Ve třetí je proveden rozbor konstrukce s pomocí modeláře SolidWorks a je vysvětlena funkce jednotlivých částí česlí. Poslední část diplomové práce je zaměřena na pevnostní kontrolu klasickými výpočtovými metodami a také Metodou konečných prvků (MKP) s použitím programu I-DEAS.
|
|
Mechanické shrabovací česle
Žemlička, Martin ; Malach, František (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem konstrukce hrablových mechanických shrabovacích česlí a skládá se z několika hlavních částí. První část diplomové práce zpracovává přehled současné nabídky strojně stíraných česlí. V druhé části jsou řešeny základní parametry a výpočty pro návrh konstrukce mechanických česlí. Ve třetí je proveden rozbor konstrukce s pomocí modeláře SolidWorks a je vysvětlena funkce jednotlivých částí česlí. Poslední část diplomové práce je zaměřena na pevnostní kontrolu klasickými výpočtovými metodami a také Metodou konečných prvků (MKP) s použitím programu I-DEAS.
|
| |
|
Reklama, měření účinnosti reklamy
Žemlička, Martin ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hospodský, Richard (oponent)
Práce se zabývá reklamou jako každodenním fenoménem kolem nás. První část je teoretická, věnuje se základním způsobům přesvědčování spotřebitele pomocí reklamních sdělení a také zasazuje reklamu do širšího kontextu segmentace trhu, budování značky a moderních přístupů ke spotřebiteli. Druhá část je praktická, byl proveden reálný průzkum trhu, hodnocení reklam na produkty Coca Cola a Kofola. Na těchto datech byly ukázány základní analytické metody, přílohou práce je prezentace výsledků v programu Power Point.
|