Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 128 záznamů.  začátekpředchozí95 - 104dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Distribuované optimalizační programy
Dvořák, Pavel ; Popela, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá teoretickým rozborem distribuovaných optimalizačních programů (dále už jen DOP), praktickým návrhem a programovou realizací vzorového řešiče DOP a ověřením jejich funkčnosti a použitelnosti.
Detekce mimiky obličeje
Kozák, Roman ; Krček, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a tvorbou aplikace pro rozpoznávání výrazů obličeje. V úvodu práce je popsána problematika zpracování obrazu, především algoritmy, které jsou použity v dalších částech. Dále je věnována pozornost metodám detekce obličeje, zejména detektoru Viola-Jones. Poté následuje stručný popis základních obličejových výrazů, které budou aplikací rozpoznávány. Poslední dvě části se věnují samotnému návrhu a realizaci aplikace a zhodnocení výsledků.
Zpětný překladač jazyka Java
Žamberský, Zdeněk ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvořením zpětného překladače pro jazyk Java. Cílem zpětného překladače je co nejlépe rekonstruovat zdrojový kód jazyka Java z class souborů. V práci je nejdříve rozebírán jazyk Java jako takový, kompilace Javy a struktura souborů class (zkompilovaná podoba Javy). Je také přiblíženo fungování virtuálního stroje Javy a jeho instrukční sada. Poté se přejde k problematice zpětného překladu a popisu algoritmů navržených a použitých pro realizaci zpětného překladače. V práci jsou uvedeny příklady dekompilovaného kódu.
Virtuální svět
Balcárek, Daniel ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je seznámit se s procesem tvorby počítačových her a herním enginem Unity3D a poté realizovat herní server, včetně aplikačního programového rozhraní a knihoven pro jeho využívání. V první části se práce věnuje historii žánrů a procesu vývoje počítačových her. Ve druhé části je popsán engine Unity3D s důrazem na Unity3D networking. Ve třetí části jsou popsány nástroje použité při realizaci práce a návrh herního serveru, včetně knihoven pro jeho využívání. Poslední kapitola popisuje nejdůležitější třídy realizované aplikace.
Virtuální svět
Hamal, Jakub ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Obsahem této práce je přiblížení problematiky procesu tvorby počítačových her a představení herního enginu Unity3D. Získané poznatky jsou poté uplatněny při vytvoření ukázkové aplikace pro PC. První část práce je věnována procesu tvorby počítačových her, ve druhé části je popsán engine Unity3D spolu s ostatním softwarem, použitým při vytváření aplikace. Poslední část práce se zabývá popisem vytvoření aplikace s využitím technik z předešlých kapitol.
Pokročilé optimalizační modely v odpadovém hospodářství
Procházka, Vít ; Roupec, Jan (oponent) ; Popela, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá optimalizací svozu odpadu pro středně velká města. Model úlohy zohledňuje požadavky vzešlé z praxe. K jejímu řešení byl navržen původní memetický algoritmus, který byl implementován v jazyce C++.
Aplikační server pro HbbTV
Loveček, Vladimír ; Roupec, Jan (oponent) ; Poliščuk, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá dodatkovými službami přenášenými společně s televizním vysíláním. První část práce tvoří rešerše evoluce těchto technologií. V druhé části je pak krok za krokem řešena vytvořená ukázková aplikace založená na nejnovější platformě HbbTV. Popisovaná aplikace demonstruje možnosti streamování audiovizuálního obsahu na obrazovku televizního přijímače.
Verzování databází
Jindra, Petr ; Šeda, Miloš (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou verzování databází. V prvních kapitolách jsou stručně popsány největší problémy, jež bude nutné vyřešit. Druhá část se týká popisu databázových systémů a úvodu do jazyka SQL. Poslední oddíl slouží jako dokumentace vývoje programu, který nastíněné problémy řeší.
Grafický editor pro OS Android
Hrazdíra, Matěj ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro editaci rastrové grafiky pracující pod operačním systémem Android. Nejprve je uveden přehled dostupného software, a to jak pro platformu Android, tak PC. Na základě tohoto přehledu jsou formulovány požadavky na vytvořený software. V následující kapitole jsou shrnuty potřebné teoretické znalosti, na základě kterých jsou jednotlivé funkce programu implementovány. Poté je představen operační systém Android se zaměřením na jeho nasazení a další specifické vlastnosti, které mají přímý vliv na vývoj aplikací pod ním pracujících. Dále je popsána navržená aplikace z pohledu koncového uživatele. Zde je popsáno uživatelské rozhraní a jednotlivé funkce programu. V poslední kapitole je popsána samotná implementace vytvořeného software – rozdělení aplikace na jednotlivé moduly a odpovědnost jednotlivých tříd aplikace. Přílohy obsahují ukázky použití aplikace.
Zpracování výstupu ze zařízení GPS formou tréninkového deníku
Zháňal, Jan ; Krček, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním výstupu ze záznamníku GPS pozice. Tento zaznamenaný soubor se poté stává hlavní součástí aplikace Tréninkový deník. V textu lze nalézt zhodnocení GPS jako celku, dále popis použitých přístrojů. Část se zabývá použitím moderního prostředí Google Maps API. Program je popsán v závěru práce a je přiložen na CD nosiči.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 128 záznamů.   začátekpředchozí95 - 104dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.