Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  začátekpředchozí82 - 91  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Koncepční návrh mostového jeřábu 50 tun
Soukup, Lumír ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Kubín, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá koncepčním návrhem mostového jeřábu pro nosnost 50 tun. Práce obsahuje volbu nosníku, pojezdových kol, kolejnice a ve výpočtové části se zabývá návrhem částí jeřábové kočky jako je buben, vodící a vyrovnávací kladky, lano, hák, pojezdová kola, ložiska pojezdových kol, kolejnice, pohon zdvihu a pojezdu kočky. Práce je doplněna výkresem sestavy a výrobním výkresem bubnu.
Stanovení silových účinků na nákladním přívěsu
Dragan, Lukáš ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Kubín, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá stanovením silových účinků na nákladním přívěsu. Přívěs je dvounápravový a jeho celková hmotnost je 18 tun. Cílem práce je analýza základních zatížení působících na přívěs nákladní silniční dopravy. Zatěžovací stavy jsou uvažovány pro stojící a jedoucí vozidlo. Práce se zabývá stanovením základních vztahů pro stojící přívěs, přívěs jedoucí konstantní rychlostí, akceleraci, brzdění, zatáčení a boční vítr. Na závěr práce jsou použity získané vztahy pro výpočet konkrétních výsledků pro zadané a zvolené parametry.
Rekonstrukce mostového jeřábu
Ježek, Tomáš ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Kubín, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na renovaci mostového jeřábu. Hlavním cílem bakalářské práce je navržení všech pohonů a navržení mechanických součástí, které bude nutno po výměně motorů taktéž zrenovovat. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V první části je zdokumentován původní stav mostového jeřábu a druhá část bakalářské práce se zabývá samotným výpočtem pohonů a návrhem jednotlivých mechanických částí.
Věžové jeřáby v současnosti
Gipka, Ondřej ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Kubín, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou věžových jeřábů v současnosti. Práce obsahuje rozdělení věžových jeřábů podle několika hlavních kritérií do skupin s ukázkou existujících modelů předních světových značek. Cílem práce je také porovnat jednotlivé modely jeřábů podle základních vlastností charakteristických pro věžové jeřáby v jednotlivých skupinách, jako je například nosnost, vyložení, zdvih, mobilita apod.
Předloha pohonu kuželového drtiče
Mikšík, Libor ; Kubín, Martin (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukcí předlohy kuželového drtiče KDC 33SP. Na úvod jsou vysvětleny základní pojmy a hlavní rozdělení drtičů. Vlastní práce obsahuje výběr optimálních variant uložení předlohového hřídele a přenos kroutícího momentu z elektromotoru na předlohu, včetně výpočtu ozubeného soukolí, předlohového hřídele a ložisek. Konečný vzhled je zdokumentován ve výkresové dokumentaci.
Metody posuzování poškození motorových vozidel
Rousek, Aleš ; Kubín, Martin (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na posouzení různých možností oprav havarovaných vozidel s ohledem na jejich opětovné navrácení do provozu. Součástí práce je obecný postup oceňování ojetých motorových vozidel a havarovaných motorových vozidel. Na příkladu jsou dále aplikovány metody různého přístupu k opravě vozidla a následně vyhodnoceny jejich výsledky. Z dostupných metod byly použity: oprava v autorizovaném servisu s originálními díly, neoriginální servis s neoriginálními díly a oprava svépomocí za použití dílů z jiných havarovaných vozidel.
Zdvihové ústrojí jeřábové kočky 28 000 kg
Nečas, Jindřich ; Kubín, Martin (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Zdvihací zařízení jsou strojní zařízení, pomocí kterých se přemisťují břemena zavěšena, či připevněna na nosných prvcích svislým, nebo vodorovným pohybem na určená místa ve vymezeném prostoru. Zdvihací zařízení se rozdělují podle způsobu práce, dopravní vzdálenosti a zásadního konstrukčního provedení do tří skupin. Tato bakalářská práce řeší návrh základních parametrů zdvihu, návrh průměru lana, lanového bubnu, vodící a vyrovnávací kladky, včetně pevnostního výpočtu lanového bubnu a středového čepu. Nedílnou součástí je také návrh poháněcího zařízení, volba převodovky s brzdou a návrh ložiska pro uložení středového čepu lanového bubnu.
Šikmý pásový dopravník pro dopravu uhlí
Kostelník, Jan ; Kubín, Martin (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce na téma Šikmý pásový dopravník pro dopravu uhlí s maximální zrnitostí 45mm bylo vypracovat technickou zprávu která bude obsahovat zejména: koncepční návrh celého zařízení, výpočet hlavních rozměrů, návrh pohonu a pevnostní kontrolu rozhodujících uzlů dle pokynů vedoucího práce. Převýšení dopravníku je 12m a půdorysná délka dopravníku 45m. Dále pak: výkres sestavení navrhovaného zařízení včetně podpěrné nosné konstrukce, podrobnou podsestavu napínacího zařízení a další podsestavy dle pokynů vedoucího bakalářské práce.
Pásový šikmý dopravník kameniva
Petrů, Jaromír ; Kubín, Martin (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Návrh pásového šikmého dopravníku pro dopravu kameniva. Práce se zabývá přehledem jednotlivých druhů dopravních zařízení a návrhovými výpočty šikmého dopravníku. Dále obsahuje v příloze výrobní výkresy vybraných součástí a sestavy i detailů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   začátekpředchozí82 - 91  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.