|
Internet and Social Networks as a Tool for The Contemporary Marketing Campaigns
Křenek, Lukáš ; Šimberová, Iveta (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Záměrem této práce je analyzovat nové praktiky používané při plánování marketingových kampaní. Zřetel je dán zejména na použití internetu a sociálních sítí, které zaznamenávají v posledních letech značný růst počtu uživatelů. Navíc například oproti televizním kampaním, náklady na ně jsou podstatně nižší. Jak si na tom tedy stojí internetové kampaně a je vůbec internetová kampaň úspěšná? Tato otázka je jedním z hlavních témat, kterými se bude práce zabývat. Další částí bude analýza význačných a originálních kampaní, které přispěli k dalšímu vývoji užívání nových médií.
|
|
Strategy for Launching Product "A" in the Czech and Slovak Marketplaces
Kolek, Martin ; Kryglová, Ivana (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Cílem této práce je vypracovat strategii vstupu produktu "A" farmaceutické společnosti "F" na český a slovenský trh. V této práci je tato strategie analyzována a hodnocena pomocí metody NPV (Net Present Value) a dalších metod. Na základě tohoto hodnocení je strategie vybrána. První kapitola zahrnuje teoretická východiska jednotlivých metod použitých pro účely této práce. Je zde zejména osvětlena metoda NPV a metody vhodné pro analýzu relevantních trhů, společnosti "F" produktu "A". Ve druhé kapitole je provedena analýza trhu České a Slovenské republiky a také analýza společnosti "F" a produktu "A". Tyto analýzy zahrnují jak vnitřní tak vnější potenciál společnosti i produktu. V závěrečné kapitole je vypracována navrhovaná strategie vstupu pro produkt 'A', jež je poté ekonomicky hodnoceny pomocí modelu NPV a dalších modelů.
|
| |
|
Marketing Strategy for Medical Devices Market
Coufalová, Hana ; Berg,, Ladislava van den (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Tato diplomová práce je zaměřena na vývoj marketingové strategie pro zavedení produktů na vysoce konkurečním trhu zdravotnických prostředků. Konkrétně se zaměřuje na zavedení ablačního katetru a mapovacího zařízení pro léčbu srdečních chorob, které vyrábí americká společnost St. Jude Medical. Práce popisuje zavedení na trh, aby bylo možné najít kritické body a optimalizovat celý tento proces.
|
|
Business Plan for Starting a Home Care Agency
Buďová, Radka ; Rašticová, Martina (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
This thesis deals with essential steps that are necessary to start-up home care agency. The goal is to determine whether it is nowadays a lucrative business to provide health and social care in this way. In terms of specificity of health care, the thesis includes both a detailed analysis of current state of the health care market and the theoretical knowledge of legislative and legal regulations associated with the establishment of home care agency.
|
| |
|
Global Marketing in Internet Services
Číp, Vojtěch ; Pospěch, Ladislav (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Abstract (annotation): Subject of this thesis is to analyze the marketing strategy of corporations working in the internet environment. Next issue is to make a confrontation between Czech and foreign companies and predict the future trends and development in this marketing area. Last but not the least task is to design a business plan which may find the niche on the Czech market and could be successful at global market too.
|
|
The Marketing Strategy of Nugget Company
Nehyba, Tomáš ; Kusý, Petr (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Předmětem této práce je analýza marketingové strategie firmy Nugget a možný návrh marketingové strategie pro následující období. V teoretické části budou popsány teoretické aspekty pro získání potřebných dat. V praktické čáti bude analyzována stávající strategie pomocí analýz SWOT, Pest a marketingového mixu. Na základě získaných poznatků a výsledků budou navrženy možnosti rozvoje marketingové strategie pro budoucí období.
|
|
Customer Satisfaction Analysis And Proposal For Its Improvement
Fojtíková, Kristina ; Hluštík, Radovan (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
The goal of this diploma thesis is to analyze customer´s satisfaction of bowling centers in Uherske Hradiste and for one of them propose the measures for its improvement. The teoretical part if focused on possibilities of marketing research whose results will be analyzed in practical part. On the basis of obtained informations there will be propose suggestions and measures which will lead to general increase of customer´s satisfaction with provided services and to increasing company´s earnings.
|
| |