Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  předchozí6 - 15dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přínos Self-service Business Intelligence v retailu
Chalas, Jan ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Rosenkrancová, Martina (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá přínosy ve využití Self-service Business Intelligence (dále SSBI) nástrojů v oblasti retailu. Porovnává SSBI s tradičním pojetím, v souvislosti s aktuálními požadavky manažerů a se všeobecnými trendy v oblasti implementace a využívání podnikových informačních systémů. Popisuje zásadní odlišnoti v architektuře SSBI vůči tradičním řešením a upozorňuje na plynoucí výhody a nevýhody.
Internet věcí a jeho využití v podnikové sféře
Hausteinová, Iveta ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Diplomová práce Internet věcí a jeho využití v podnikové sféře má za cíl zmapovat využití internetu věcí v České republice, identifikovat trendy ve využívání a faktory, které ovlivňují rozhodování o tom, jakou síť a technologii využít pro konkrétní aplikaci internetu věcí v České republice. Skládá se 4 kapitol. Nejprve je technologie představena, pak je věnován prostor IoT sítím na území České republiky, které jsou porovnány. Pak jsou představeny aplikační trendy.
ERP systemy a jejich přínos pro mezinárodní obchod
Krushelnytskyy, Dmytro ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato práce se zabývá ERP systémy. Nejprve popisuje architekturu a jednotlivé komponenty ERP řešení. Jsou vysvětleny základní pojmy týkající se této problematiky. Zmíněny jsou také možné výhody a nevýhody užití a srovnání jednotlivých dodavatelů. V další části je popsán světový a český trhy ERP. Z praktického hlediska práce je zaměřena na zkoumání průběhu procesu implementace ve vybraných společnostech a vlivu ERP na jednotlivé funkční oblasti podniku. V poslední části jsou shrnuty výsledky lirární rešerše a terénního výzkumu. Dále jsou také vymezeny možnosti zlepšení kvality ERP systémů z hlediska potřeb mezinárodních firem.
Marketingové využití Instagramu v realitní kanceláři
Plocová, Kristýna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi, jakým způsobem mohou realitní kanceláře využít marketingového potenciálu sociální sítě Instagramu za účelem zvýšení prodeje nemovitostí a budování vztahů se zákazníkem. Hlavním cílem této práce je stanovení obecných doporučení a návrhů, které vycházejí ze zhodnocení aplikované marketingové strategie konkrétní realitní kanceláře prostřednictvím Instagramu.
An analysis of the marketing strategy of the corporation TheRoom on the market of escape games
Valková, Pavla ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato práce pojednává o marketingové strategii společnosti TheRoom. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategií společnosti podnikající na trhu únikových her. Taktéž zjistit jaké možnosti mají společnosti v danem zábavním odvětví oslovit nových zákazníku a následně vytvoření návrhu a doporučení na podporu marketingu a zvýšení povědomí o jich existenci mezi zahraničníma turisty. V teoretické časti práce je všeobecné vymezený marketing jeho podstata a další specifika klasického a internetového marketingu. Praktická část obsahuje vymezení podnikatelského prostředí společnosti včetně analýzy trhu a konkurence. V práci je přestavená analýza marketingové komunikace, SWOT analýza a taktéž analýza databázi klientu společnosti TheRoom. Přínosem práce je především komplexní pohled na společnost a jej marketingovou komunikaci, jako aj na celý trh únikových her, který umožňuje vytvořit si ucelený názor na současný stav a budoucí vývoj této společnosti a odvětví.
Využití cloudových technologií v podniku
Topolová, Ivana ; Kubálek, Tomáš (vedoucí práce) ; Doucek, Petr (oponent) ; Hnilica, Jiří (oponent)
Dizertační práce se zabývá rozhodováním o tom, jakým způsobem provozovat systém pro komunikaci a spolupráci ve firmě, tzv. groupware. Porovnává různé způsoby provozování groupware systémů jak pomocí cloudových služeb tak i prostřednictvím systémů, které firma provozuje vlastními silami na vlastním hardware. V práci je vytvořen rozhodovací model pro rozhodnutí o způsobu provozování groupware systému. Podstatným kritériem pro rozhodování jsou celkové náklady na vlastnictví (TCO), práce proto obsahuje postup výpočtu TCO. Vytvořený model i postup výpočtu je testován pomocí simulace a použitím v případové studii. Simulace také odpovídá na otázky ekonomické výhodnosti cloudových systémů v malých a velkých firmách.
Internetová komunikace a propagace horských středisek v Krkonoších
Konvička, Josef ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení internetových aktivit horských středisek v Krkonoších a následně podat střediskům doporučení ke zlepšení marketingové on-line komunikace, čímž lze navýšit povědomí a zájem veřejnosti k návštěvě horských středisek v Krkonoších. Díky on-line dotazníkovému šetření je následně možné zjistit aktuální zájem a návštěvnost jednotlivých horských středisek na základě odpovědí respondentů. Mezi dílčí cíle diplomové práce patří především podrobná charakteristika marketingu včetně jeho on-line podoby, aktuální formy marketingového komunikačního mixu a další.
Online propagace malého internetového obchodu
Purnochová, Jana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Diplomová práce s názvem Online propagace malého internetového obchodu se zabývá problematikou propagace internetového obchodu na internetu a vytvořením komunikačního mixu online. V první části práce stručně nastiňuje teorii online marketingu. První kapitola definuje pojem marketing, představuje jeho cíle a komunikační mix na internetu, popisuje také statistiky spojené s využíváním internetu a internetovou reklamou v České republice. Druhá kapitola práce se již zaměřuje na praktickou aplikaci vybraných forem propagace na modelový internetový obchod prodávající sportovní oblečení. Poslední kapitola se poté věnuje vyhodnocení jednotlivých částí online komunikačního mixu, porovnání placených druhů propagace s ohledem na objednávky a návštěvnost obchodu a sestavení doporučení, která by mohla být přínosná pro internetové obchody se srovnatelnou charakteristikou.
Mobilní aplikace pro obchody s oblečením a módou
Gronesová, Nikola ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem mobilní aplikace pro obchody s oblečením a módou. V potaz přitom bere, jak digitální technologie ovlivňuje spotřebitele a korporátní prostředí. Navrhovaná aplikace se jmenuje Digital Closet a její podstatou je digitalizace šatníku. Charakterizovány byly jednak samotné mobilní aplikace a nejznámější operační systémy, z nichž jeden byl vybrán pro navrhovanou aplikaci. Součástí práce byla analýza trhu s mobilními aplikacemi v módním průmyslu a dva výzkumy. První proběhl na spotřebitelském trhu a druhý v obchodech s oblečením.
Faktory úspěchu crowdfundingové kampaně v prostředí českého internetu
Pekárek, Jan ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Crowdfunding je takový způsob financování projektu, kdy jsou peníze získávány od velkého množství drobných přispěvatelů. Tato práce má za cíl identifikovat základní faktory úspěchu crowdfundingové kampaně na základě statistické analýzy projektů na portálu HitHit.cz. Dále přináší soubor doporučení, jak vytvořit úspěšnou crowdfundingovou kampaň, a charakteristiku největších amerických a českých crowdfundingových portálů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   předchozí6 - 15dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.