|
Technologická etapa spodní stavby - Obchodní centrum Ostrava
Toman, Jan ; Štěrba, Martin (oponent) ; Henková, Svatava (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je technologie provedení spodní hrubé stavby nákupního centra v Ostravě. Tato práce obsahuje technickou zprávu, technologický předpis, zařízení staveniště, návrh strojní sestavy, časové plánování, rozpočet, kontrolní a zkušební plán, bezpečnost práce a ochranu životního prostředí.
|
|
Analýza využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace značky
Hamaďáková, Markéta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Toman, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací luxusní značky v prostředí sociálních sítí. Práce reaguje na dynamický růst významu sociálních sítí, který s sebou přináší v posledních letech mnoho změn a nových možností v rámci marketingové komunikace značky směrem k zákazníkům. Cílem je tyto teoretické poznatky o marketingu luxusní značky na sociálních sítích, jako jsou Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter a Youtube, prezentované v první části práce, využít pro analýzu a zhodnocení současných aktivit na sociálních platformách luxusní české sklářské firmy LASVIT. Na základě výsledků analýzy jsou v závěrečné části diplomové práce formulována doporučení a konkrétní návrhy na rozšíření marketingových aktivit společnosti LASVIT na sociálních sítích.
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |