Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 170 záznamů.  začátekpředchozí57 - 66dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ježíšek
Fišer, David ; Sobotka, Jiří (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Moje soukromá sbírka – „tetraptych“
Nikitina, Pavla ; Skalický, Martin (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zvětšením a převedením textury detailů abstraktních maleb v sochařské monochromní reliéfy. Jako podklad pro práci mi posloužila má sbírka 3D skenů detailů abstraktních maleb ze světově známých muzeí. Výsledkem jsou čtyři sochařské reliéfy vytvořené robotickým obráběním do polyuretanových bloků na základě 3D skenů.
Do sebe
Šerý, Vítězslav ; Lastomírsky, Ján (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Figurální socha, výraz
1 m3
Kamenskich, Jiří ; Korbička, Pavel (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Antropocén, archeologie,
VYUŽITÍ 3D TECHNOLOGIÍ VE VEŘEJNÉM PROSTORU
Šebánek, Jan ; Medek, Tomáš (oponent) ; Kristek,, Jan (oponent) ; Sobotka, Jiří (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Cílem této disertační práce je definovat dopad technologie Rapid Prototyping z hlediska tvůrčího potenciálu, které používání této technologie představuje zejména pro sochařství a architekturu. Rapid Prototyping je nadřazeným pojem zahrnující celou řadu technologíí - 3D scan, převádějící již reálné prostorové objekty do paměti počítače, parametrické modelování, které vytváří prostorové objekty na základě formotvorných algoritmů, fotogrammetrie metoda sestavující trojrozměrný objekt z fotografií, technologie 3D tisku zhmotňující po jednotlivých vrstvách objekty převedené z paměti počítače. Při zpracování teoretické práce budou prozkoumány a popsány základní možnosti realizování trojrozměrných objektů pomocí 3D technologií. V druhém kroku dojde ke zmapování různých metod přístupu umělců pracujícími s 3D technologiemi. V závěru jsem se pokusil o zhodnocení přínosu těchto technologií do oblasti sochařství a architektury z hlediska tradičních přístupů. Tato práce se snaží popsat možné důsledky a potenciál tohoto progresivního oboru na tak klasické umělecké disciplíny jako je sochařství a architektura, jak z hlediska přínosu, tak i z hlediska eventuálního negativního dopadu s ohledem na stále větší dostupnost této technologie.
Dědeček
Auerová, Veronika ; Sobotka, Jiří (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci zpodobňuji svého dědu, prostřednictvím sochy v životní velikosti. Hlavní důraz kladu na povrchové zpracování sochy, kdy za pomocí fotografií imituji proces texturování, který obvykle probíhá ve virtuálním prostředí. Já ho však dosahuji ručně tím, že pořízené fotografie sama stříhám a lepím. Výsledná socha tak působí velmi živě, až naturalisticky.
Smrštění
Kliment, Jakub ; Šlegl, Josef (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
V této práci, se věnuji tvarům vznikajícím za pomocí deformace. Pomocí této deformace technického prvku, (kterým jsou v tomto případě vyřazené sudy od laminátu) vzniknou tvary a křivky, které mi dávají podklad pro další práci s objektem. Tak přetvářím objekt zdánlivě technický na objekt organický. Následným vrstvením barelů jeden na druhý a přemostěním přechodů mezi sudy, vzniká kompaktní tvarová kompozice vertikálního charakteru s organickým charakterem. Vizí tohoto sloupu by měla být inspirace přírodou či vegetací. Sloup by měl vyjadřovat stálý posun a růst. Tvary, získané deformací jsou příbuzné tvarům, kterých si můžeme povšimnout v přírodě jako takové.
ge137989
Kamenskich, Jiří ; Ambrůz, Jan (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na zkoumání a analyzování mého rodného kraje a jeho nejbližšího okolí. Současně navazuje na sérii mých předchozích prací, které se tímto tématem zabývají. Hlavním cílem je posouvat mé osobního poznání a cítění zdejší krajiny. Nejvíce mě zajímalo to, co je pod povrchem místní hory Keprník, záměrem byl vytvořit objekt, jehož realizace probíhá v přímém kontaktu s tímto místem. Jako vhodnou hmotu pro tento objekt jsem zvolil kalafunu, což je pro mě materiál, který má po zaschnutí schopnost zachovat svoji transparentnost, a současně dokáže spojit jednotlivé prvky určité půdy, ze které tak přijímá esenci i tvar. Celý proces byl zdokumentován videozáznamem, který je součástí prezentace objektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 170 záznamů.   začátekpředchozí57 - 66dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.