|
Marketing a rozšířená realita
Zelený, Martin ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je identifikovat využívání rozšířené reality v současné marketingové praxi a očekávání marketérů ohledně její budoucnosti. Toto bude docíleno provedením kvantitativního a kvalitativního výzkumu mezi existujícími kreativními a reklamními agenturami. Druhotným cílem je představení konceptu rozšířené reality z teoretického hlediska a popis možného využití založený na známých příkladech. Nástroji pro praktickou část jsou online dotazník a osobní pohovory.
|
| |
| |
| |
| |
| |
|
Muži vs.ženy v ČR - srovnávací analýza s využitím vybraných statistických dat
Suchánková, Petra ; Zelený, Martin (vedoucí práce) ; Mazouch, Petr (oponent)
Cílem práce je zjistit, jaká je struktura zaměstnanosti v České republice v roce 2008 a její vývoj od roku 1993 do roku 2008. A zda v zemi existuje diskriminace v odměňování mužů a žen. V úvodní kapitole je popsáno několik základních pojmů týkající se zaměstnanosti a jiných genderových pojmů. Dále jsou zde popsány typy sběru dat (šetření) a klasifikace, podle kterých se získaná data třídí. V druhé, analytické části, je hlavní pozornost zaměřena na zjištění struktury zaměstnanosti, jejího vývoje za posledních patnáct let, a vlivu, který může mít na platové rozdíly. V závěru je zhodnocena situace diskriminace za Českou republiku.
|
|
Mezinárodní srovnání sociálních indikátorů ČR v období po vstupu do EU (2005-2008)
Novotná, Lenka ; Zelený, Martin (vedoucí práce) ; Jeřábková, Věra (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na mezinárodní srovnání vybraných sociálních indikátorů v letech 2005 - 2008. Pozornost je věnována otevřené metodě koordinace, laekenským indikátorům -- jejich metodice a zdroji dat a postupům, kterými se monitoruje sociální situace v rámci EU. Hlavní část práce srovnává vybrané laekenské indikátory mezinárodně a v čase. Jedná se o tyto indikátory: hranici chudoby, míru chudoby před a po transferech, koeficient příjmové nerovnosti, Gini koeficient a míru dlouhodobé nezaměstnanosti. Krátce je v textu zmíněna i nová ekonomická strategie do roku 2020. Práce dále popisuje ekonomický a sociální kontext vstupu České republiky do Evropské unie, sociální situaci České republiky po vstupu do Evropské unie. Také je zmíněn vstup České republiky do Evropské unie a sociální politika Evropské unie.
|
|
Vícekriteriální hodnocení životní úrovně domácností, indexy materiální deprivace
Schenková, Tereza ; Zelený, Martin (vedoucí práce) ; Dvornáková, Táňa (oponent)
Diplomová práce na téma "Vícekriteriální hodnocení životní úrovně domácností, indexy materiální deprivace" srovnává dva koncepty měření chudoby a sociálního vyloučení. Prvním z nich je absolutní koncept, ze kterého vychází měření materiální deprivace, druhým je relativní koncept, který je v současné době v Evropské unii reprezentován indikátorem "míra ohrožení chudobou". Oba koncepty jsou nejprve teoreticky popsány a vysvětleny, poté jsou použity na datech z roku 2008 za Českou republiku. Podle výsledků šetření o příjmech a životních podmínkách je vypočítán indikátor "míra ohrožení chudobou". Na různých skupinách osob české populace je provedena analýza materiální deprivace a jsou vypočteny indexy materiální deprivace. V závěrečné části je provedeno srovnání členských zemí Evropské unie podle těchto dvou konceptů.
|
|
Marketing na internetu
Zelený, Martin ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Mužík, Pavel (oponent)
V bakalářské práci je uvedeno teoretické pojetí internetu a marketingu, zdůrazněna potřeba marketingového mixu spolu s jeho specifiky v internetovém prostředí. Dále je představeno, jakými nástroji může internet podpořit společnosti při zpracovávání trhu a kterých marketingových prostředků na internetu při tom použít. V závěrečné kapitole jsou znázorněny socio-demografické údaje českých uživatelů internetu spolu s mediálním rozdělením trhu jak z hlediska všech médií, tak v rámci segmentu internetu.
|