Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 71 záznamů.  začátekpředchozí52 - 61další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie Magistrátu hl. m. Prahy
Jašková, Kristýna ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikací veřejné správy. Zaměřuje se na komunikační možnosti veřejné správy a představuje je teoreticky i prakticky. V první části práce jsou definovány základní pojmy komunikace. Autorka seznamuje s nástroji komunikace a jejich využitím ve veřejné správě a zdůrazňuje význam moderních komunikačních technologií. Dále je vymezena veřejná správa a aspekty ovlivňující její komunikaci. V poslední části práce jsou teoretické poznatky aplikovány na příklad z praxe a je představena komunikační strategie Magistrátu hl. m. Prahy.
Vnitřní migrace obyvatelstva České republiky se zaměřením na Středočeský kraj
Kalášková, Martina ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kramulová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vnitřní migrací v České republice a následně ve Středočeském kraji. Nejprve je představena jako proces. Je definována z různých pohledů, očima odborníků. Dále jsou popsány její důvody, nastíněny možnosti jejího zkoumání a v neposlední řadě také důsledky, které z ní vyplývají. V další části je provedena analýza. Nejprve analýza vnitřní migrace v České republice, kde je sledován její objem a dále různé charakteristiky. Třetí část je věnována vnitřní migraci ve Středočeském kraji, který byl vybrán jako specifický. Jsou odkrývány trendy a tendence a nalezeny jejich příčiny a souvislosti.
Lokální agenda 21 a její význam v rozvoji municipalit
Janů, Petra ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Havlíčková, Daniela (oponent)
Diplomová práce se zabývá Diplomová práce se zabývá místní agendou 21 (MA21) a jejím významem pro rozvoj municipalit. Vychází z agendy 21, což je dokument přijatý OSN o udržitelném rozvoji. S rozvojem společnosti, s růstem populace a lidských potřeb se setkáváme s omezenými zdroji. Právě tento rozpor mezi nekonečnými lidskými potřebami a omezenými přírodními zdroji vedl k vytvoření Agendy 21, která byla reakcí na nepřiměřené čerpání a plýtvání zdroji, zhoršení kvality životního prostředí a tím i kvality života. MA21 je programový dokument na úrovní místní správy, který má prakticky zajistit udržitelný rozvoj a zdraví municipalit. Efektivní využívání zdrojů a s tím související koncept zdravého města, může být adekvátním řešení pro celkové zlepšení úrovně a kvality života. První část práce se zabývat teoretickou stránkou MA21, její historií, metodologií a hlavními cíly. V druhé části pak provedu praktickou aplikaci na okrese Pelhřimov, který se připojil projektem "Zdravé město". Zdravé město znamená, že daná obec dbá na dlouhodobý udržitelný rozvoj, zdraví města, kvalitu života a zohledňuje i názory občanů. Zdravé město je důležité i z hlediska zachování kvalitnějšího životního prostředí pro budoucí generace.
Moderní metody managementu ve veřejné správě
Vansa, Luboš ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (oponent)
Práce je zaměřena na moderní metody managementu veřejné správy. První, teoretická část je věnována nejprve historii veřejné správy v České republice a jednotlivým oblastem managementu veřejné správy. Druhá část je orientována na implementaci vybraných nástrojů a metod na vybraném úřadě veřejné správy v České republice.
Využití marketingu v rozvoji Středočeského kraje
Šímová, Václava ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá využíváním marketingu v rozvoji Středočeského kraje. V úvodu bude v obecném pojetí vysvětlen pojem regionální (teritoriální) marketing, jako nově se rozvíjející pojetí řízení ve veřejné správě. Pro správné pochopení práce bude stručně objasněna organizace Středočeského kraje (zastupitelstvo, rada, hejtman, krajský úřad, regionální rada). Budou zhodnoceny dokumenty vztahující se k marketingu (např. Program rozvoje kraje). Hlavní náplní práce budou jednotlivé marketingové nástroje -- komunikace (vnitřní, vnější, komunikační mix), produkt (informace, služby, akce), cena, distribuce (dostupnost) a lidé (zaměstnanci, zákazníci), a to zhodnocení jejich současného využívání, návody na eventuelní zdokonalení a nové podněty pro praxi.
Partnerství neziskového a veřejného sektoru a jeho úloha v rámci Středočeského kraje
Kymlička, Jan ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá partnerstvím neziskového a veřejného sektoru se zaměřením na oblast komunitního plánování sociálních služeb. Zabývá se otázkou, co je předpokladem úspěšného partnerství a hodnotí konkrétní přínosy partnerství jak pro zapojené aktéry, tak pro celý region. Teoretická část vymezuje nejprve základní pojmy týkající se zejména neziskového sektoru. Dále je vymezena problematika partnerství. V rámci praktické části jsou význam a přínosy partnerské spolupráce představeny na konkrétních příkladech.
Komunikace obcí a měst: aktuální problémy a východiska
Mlčkovská, Kateřina ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikací mezi veřejnou správou a veřejností. Hlavní pozornost je věnována komunikaci územních samospráv s veřejností. Územní samospráva je ta úroveň veřejné správy, která je občanům nejblíže. V tomto kontextu komunikace stává nástrojem rozvoje území, prostřednictvím kterého je zajišťována legitimita a transparentnost správních rozhodnutí. V rámci této práce jsou představeny nejprve základní pojmy týkající se komunikace a komunikace organizace (vnitřní a vnější komunikace). Dále jsou popsány komunikační nástroje, prostřednictvím kterých organizace komunikují s cílovými skupinami veřejnosti. Zvláštní pozornost je v práci věnována specifikům komunikace veřejné správy s veřejností a také účasti veřejnosti na rozhodování veřejné správy. Význam komunikace je prezentován na konkrétním příkladu zapojení veřejnosti -- při vytváření komunitního plánu sociálních služeb - na MČ Praha 13.
Financování kulturních památek v ČR - Klášter dominikánů v Plzni
Pulicarová, Daniela ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Tittlebachová, Šárka (oponent)
Práce je zaměřena na problematiku financování kulturních památek v ČR se zvláštním akcentem na církevní památky. Pozornost je věnována areálu kláštera dominikánů v Plzni, jeho využití a hospodaření. V práci je vymezen pojem kulturní památky, legislativní a institucionální rámec obecně i s přihlédnutím ke specifikům kláštera dominikánů v Plzni. Stěžejním tématem diplomové práce je kompatibilita přiměřeného využití potenciálu objektu památky se zajištěním dostatečných finančních prostředků na její správu i provoz. To je úzce propojeno s koncepcí objektu, zahrnující péči o kulturní bohatství i aktivity v památce provozované.
E-learning ve veřejné správě
Fuchs, Pavel ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (oponent)
V období post-industriální společnosti se znalosti stávají stále významnějším zdrojem bohatství. Na tento proces reaguje také veřejná správa. Součástí změn ve veřejné správě je i pojem e-learning, nebo-li vzdělávání podporované webovými technologiemi. Tato nová metoda v současné době proniká i na pole vzdělávání úředníků ve veřejné správě a proto jsem se rozhodl pro napsání své diplomové práce na téma ,,e-learning ve veřejné správě" . Cílem této práce je především analyzovat současné vzdělávání úředníků ve veřejné správě, objasnit novodobý pojmem e-learning a v neposlední řadě vyvrátit či potvrdit hypotézu, zda e-learningová podoba vzdělávání úředníků ve veřejné správě má šanci na široké rozšíření a udržení se na špici mezi formami vzdělávání.
Komunikační strategie neziskových organizací
Kluzová, Klára ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (oponent)
Teoretická část obsahuje vymezení neziskového sektoru, stručnou historii v ČR, typy neziskových organizací a možnosti financování. Dále jsou zde pojmy z oblasti marketingu - nástroje marketingového mixu, zejména marketingová komunikace a její typy. V praktické části jsou pak analýzy komunikační strategie dvou Občanských sdružení, včetně silných a slabých stránek a doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 71 záznamů.   začátekpředchozí52 - 61další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.