Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 528 záznamů.  začátekpředchozí499 - 508dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Příležitosti čínského finančního trhu
Němec, Jakub ; Šíma, Jan (oponent) ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce)
Nazev prace: Pfilezitosti cinskeho financniho trhu Cil prace: Cilem diplomove prace je charakterizovat soucasny stav cinskeho akcioveho trhu, urcit pfilezitosti a hrozby investovani na tornto trhu, nastinit smer jeho vyvoje do budoucna a stanovit vhodnou investicni strategii na cinskem akciovem trhu pro ceske investory. Metody: V teto praci jsou jako hlavni metody vyuzity popisna analyza, interview a fimdamentalni analyza, zejmena ukazatel Price / Earnings ratio. Pro analyzu soucasneho stavu cinskeho financniho trhu a ke splneni stanovenych cilu byla vyuzita jak odborna literatura a internetove zdroje, tak materialy a rozhovory s experty na problematiku cinske ekonomiky a akcioveho trhu. Vysledky: Cinsky akciovy trh se v soucasne dobe nachazi ve stadiu dlouhotrvajiciho propadu zapficineneho celosvetovou financni krizi. Tento propad umoznuje investorum nove pfilezitosti pro zhodnoceni kapitalu. V poslednich letech byly uskutecneny rozsahle reformy, ktere investicni pfilezitostijeste zvysuji. Cesti investofi mohou do cinskych akcii investovat zejmena prostfednictvim siroke nabidky podilovych fondu. Investice na tomto trhu by vsak z duvodu vysoke volatility nemela pfesahnout 10 % z celkoveho investicniho portfolia. Klicova slova: burza, akcie, burzovni index, cinsky akciovy trh
E-marketing v realitě nadnárodní firmy a sportovního klubu
Mandys, Štěpán ; Křivda, Tomáš (oponent) ; Šíma, Jan (vedoucí práce)
Souhrn: E-marketing nebo-li snaha obchodni spolecnosti informovat o vyrobcich a sluzbach, propagovat a prodavat je pomoci internetu, je pomerne novou marketingovou disciplinou, jejiz pocatky sahaji do druhe poloviny devadesatych let minuleho stoleti. Tato diplomova prace strucne mapuje vyvoj e-marketingu, jeho jednotlive soucasti a ukazuje jeho praktickou implementaci v prostfedi nadnarodni firmy a ceskeho sportovniho klubu. Cilem je porovnat jednotlive strategic obou firem, ale pfedevsim se zamyslet nad jejich pfistupem k tomuto novemu komunikacnimu kanalu jako celku, nad tim jakym zpusobem a k jakemu druhu komunikaceje vyuzivan. Summary: E-marketing also referred to as marketing of products or services over the internet is relatively new specialization in marketing beginning of which is dated back to late nineties. This thesis briefly describes development of e-marketing, it's individual parts and points out it's ways of adaptation in the field of multinational company a Czech sports club. The goal of the thesis is to compare strategies but in the first place to focus on different approaches both companies have towards this new marketing discipline and to show how e-marketing is being used in different areas of business. Klicova slova e-marketing, e-komerce, internetova reklama, Eli Lilly, ZVVZ USK Praha...
Marketingový plán multifukčního areálu Eden
Pánek, Jakub ; Truhelka, Tomáš (oponent) ; Šíma, Jan (vedoucí práce)
Nazev prace: Marketingovy plan Multifunkcniho arealu Eden Cil prace: Cilem prace je vypracovani marketingoveho planu stadionu Eden ve spolupraci se zastupci majitele stadionu spolecnosti E side property ltd., ktery by byl dale vyuzitelny v realnych podminkach fungovani stadionu. Metody: V teto praci budou pouzity analyzy SWOT, STEP a analyza konkurence. Rozhovory se zastupci spolecnosti E side budou probihat metodou hloubkoveho interview,. Vysledky: Vypracovani marketingoveho planu Multifunkcniho arealu Eden na zaklade vysledku analyz a teoretickych poznatku. Klicova slova: Marketingovy plan , STEP analyza, SWOT analyza, fotbal, Multifunkcni areal Eden
Hospodaření areálu beachových sportů na Pankráci v letech 2007- 2011
Malec, Lukáš ; Krejčiříková, Eva (oponent) ; Šíma, Jan (vedoucí práce)
Název práce: Hospodaření areálu beachových sportů Pankrác v letech 2004- 2008 Cíl práce: Zhodnotit hospodaření sportovního beachvolejbalového areálu Pankrác, zdůraznit největší problémy tohoto areálu a návrhy na zlepšení jeho prosperity. Metoda: V této práci byla použita metoda S. W. O. T. na vyhodnocení postavení sportovního areálu v konkurenčním prostředí a metoda review a syntéza, která má zhodnotit hospodaření areálu v minulosti a z těchto poznatků se pokusit naznačit její budoucí vývoj. Výsledky: Výsledky analýzy ukazují vývoj hospodaření areálu v posledních čtyřech letech, popisují postavení areálu v konkurenčním prostředí a pokouší se naznačit jeho budoucí vývoj pomocí dostupných informací. Během tohoto období (2004- 2007) nedochází k výraznému zlepšování ekonomických výsledků areálu zejména kvůli vysokým nákladům, které jsou vyvolány především vysokými počátečními investicemi, k jejichž splacení by mělo dojít až v roce 2010. Dalším problémem je samozřejmě také malé využití tzv. neatraktivních hodin, což jsou zejména dopolední hodiny. Jejich větší využití, např. spoluprácí se školami či jinými partnery by výrazně pomohlo rozvoji areálu. Klíčová slova: Beachareál, analýza, hospodaření
Marketingový koncept sportovní organizace - Českého svazu hokejbalu
Zahálka, Aleš ; Šíma, Jan (oponent) ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce)
Název: Cíle práce: Metoda: Výsledky: Klíčová slova: Marketingový koncept sportovní organizace - Českomoravský svaz hokejbalu Analýza managementu a marketingu sportovního svazu na příkladu Českomoravského svazu hokejbalu a návrh na jeho zdokonalení. Metody zvolené pro výzkum jsou popisná analýza, interview, a SWOT analýza. Navržení nové koncepce činnosti svazu, projekt implementace, závěry a doporučení. Marketingová koncepce, analýza SWOT, implementace, Českomoravský hokejbalový svaz.
Průzkum názorů obyvatel Prahy na cyklistickou infrastrukturu
Šustr, Martin ; Navrátilová, Miroslava (oponent) ; Šíma, Jan (vedoucí práce)
DIPLOMOVÉ PRÁCE Název: Názory obyvatel Prahy na cyklistickou infrastrukturu v hlavním městě. Jméno: Martin Šustr Katedra: Katedra základů kinantropologie a humanitních věd Obor: Management tělesné výchovy a sportu Vedoucí práce: Mgr. Jan Šíma Počet stran: 94 Počet příloh: 4 Rok obhajoby: 2008 Klíčová slova: Marketingový výzkum, dotazník, cyklistika, cyklostezka, Praha, Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum veřejného mínění o cyklistické dopravě v Praze. Obyvatelé hlavního města odpovídali na otázky týkající se jejich spokojenosti s nabídkou cyklostezek a cyklotras a případných komplikací bránících jim v častějším užívání jízdního kola. V druhé části práce jsou výsledky výzkumu analyzovány a pro přehlednost zaznamenány do grafů. Na závěrečných stránkách jsou pak z těchto výsledků vyvozeny závěry, definovány problémy a navrhnuta možná řešení.
Španělsko jako cílová destinace cestovního ruchu
Moškvanová, Lucie ; Šíma, Jan (oponent) ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce)
Název práce: Španělsko jako cílová destinace cestovního ruchu Cíle práce: Cílem práce je představit Španělsko jako destinaci cestovního ruchu pro české turisty, analyzovat nabídky poznávacích a pobytových zájezdů českých cestovních kanceláří a vytvořit atraktivní a konkurenceschopný návrh poznávacího zájezdu. Metody: V této diplomové práci je použita popisná analýza, komparativní analýza a analýza SWOT. Výsledky: Španělsko má velký potenciál jako destinace cestovního ruchu. Cestovní ruch se soustřeďuje především do oblastí Katalánska, Valencijského regionu a Andalusie, kam také směřuje nabídka českých cestovních kanceláří. Návrh poznávacího zájezdu spojuje jedinečnou kombinaci prohlídek pamětihodností s časem stráveným u moře. Výsledná cena je konkurenceschopná a zájezd by se tak mohl zařadit do nabídky českých cestovních kanceláří. Klíčová slova: Španělsko, cestovní ruch, cestovní kancelář, turistická letoviska, zájezd

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 528 záznamů.   začátekpředchozí499 - 508dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.