Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí42 - 51dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mobilní klient restauračního informačního systému
Zelený, Martin ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou informačního systému pro podporu provozu restaurace od firmy Keloc CS s.r.o. Dalším cílem je navrhnout a implementovat jeho varianty pro mobilní platformu Android na zařízení typu tablet. Součástí analýzy modulu Restaurace je pohled na funkce IS včetně možností uživatelské customizace. Pozornost je věnována i implementaci a návrhu databáze.
Galvanické pokovení ocelových dílů
Turkovič, Matúš ; Hanusová, Petra (oponent) ; Zelený, Martin (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá problematikou galvanického, teda elektrochemického pokovovania. Teoreticky oboznamuje s chemickými a fyzikálnymi dejmi, ktoré doprevádzajú pokovovanie, tiež s druhmi nanášaných kovových povlakov ako aj s pracovným postupom ich nanášania. Bakalárska práca sa bližšie zaoberá niklovými povlakmi. Súčasťou práce je aj praktická príprava týchto povlakov na oceľové vzorky a štúdium vplyvu podmienok pri niklovaní na výsledný povlak.
Využití marketingového mixu v knižním nakladatelství
Pažúrová, Michaela ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Zelený, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketing středně velkého knižního nakladatelství Kniha Zlín. Cílem práce je analyzovat nástroje komunikačního mixu, tyto nástroje zhodnotit a navrhnout doporučení, která by komunikaci nakladatelství se zákazníky mohla vylepšit. V úvodní části je pozornost věnována vymezení marketingových pojmů a marketingového mixu se zaměřením na knižní trh, dále se pak práce věnuje specifikaci českého knižního trhu. Praktická část práce je zaměřena na nakladatelství Kniha Zlín, zahrnuje popis společnosti a analýzu komunikačních nástrojů, na kterou navazuje zhodnocení komunikačního mixu a doporučení pro jeho zefektivnění.
Marketingová komunikace České filharmonie
Zelený, Martin ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Rysová, Andrea (oponent)
Práce je v širším slova smyslu zaměřena na marketingové komunikace předního českého symfonického tělesa Česká filharmonie, p. o. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit vývoj marketingové komunikace orchestru především od počátku 21. století do současnosti. V první části představuji pojem marketingová komunikace a její umístění v marketingovém mixu. Podrobněji rozebírám jednotlivé prvky komunikačního mixu. Následně popisuji his-torii České filharmonie včetně jejích společenských aktivit, postojů a zhodnocuji používané marketingové komunikace vztažmo k historickým souvislostem. V hlavní části se blíže věnuji problematice novodobého vývoje instituce, analyzuji v současnosti používané mar-ketingové komunikace, srovnávám je s komunikací předních evropských orchestrů. Závěry plynoucí z této části ověřuji v poslední části -- dotazníkovém šetření. Práci doplňuje opis dotazníku použitého v rámci dotazníkového šetření a soubor ukázek prezentačních materiálů České filharmonie včetně ukázek variantního provedení korporátní identity.
Revitalizace areálu bývalých Baťových závodů ve Zlíně
Horníčková, Nela ; Lindner, Milan (vedoucí práce) ; Zelený, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o problematice památkové ochrany, asanaci a konzervaci industriálních nemovitých kulturních památek. V teoretické části je zevrubně popsána teorie související s probíraným tématem, která je relevantní pro pochopení příkladu v praktické části. Konkrétně je pak práce v praktické části zaměřena na nové využití továren v bývalém areálu Svitu ve Zlíně, na proměnu funkce areálu od jeho založení až po současné využití. A to s ohledem na to, aby odpovídal potřebám současných obyvatel Zlína, ale také aby byl při jeho využití, v zájmu kulturního dědictví, kladen důraz na zachování baťovského odkazu a atmosféry závodů, které k tomuto krajskému městu zajisté patří.
Stupeň diferenciace příjmů podle sociálního postavení osob ve společnosti
Brázdilová, Michaela ; Mazouch, Petr (vedoucí práce) ; Zelený, Martin (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl prozkoumat, které sociálně-ekonomické faktory nejvíce ovlivňují úroveň nerovnosti příjmů ve společnosti. Snahou je kvantifikovat příspěvky jednotlivých skupin osob k celkové příjmové nerovnosti pomocí dekompozice některých ukazatelů příjmové diferenciace. Práce je zaměřena především na skupiny osob podle jejich sociálního postavení ve společnosti a stupeň jejich vzdělání, čímž je dán do souvislosti sociální status a úroveň příjmů. Příjmové rozdělení silně ovlivňuje hodnotu míru ohrožení chudobou, a proto je v práci kladen důraz také na závislost mezi příjmovou nerovností a mírou chudoby jednotlivých skupin. Vývoj nejrůznějších ukazatelů měřících nerovnost příjmů poskytne ucelený přehled o situaci příjmové nerovnosti v České republice a také indikuje trend, který se v posledním období u rozdělení příjmů uplatňuje.
Podnikatelský plán internetové firmy
Zelený, Martin ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem internetové firmy. V první části se zaměřuje na teoretický koncept počátku podnikání s důrazem na internetový marketing. Je věnována pozornost všem teoretickým aspektům od charakteristiky podnikatele přes právní formy až po formální věc zpracování podnikatelského plánu. V praktické části je pak rozpracován konkrétní podnikatelský plán firmy zabývající se novým druhem šíření video reklamy pomocí serveru, díky němuž mohou uživatelé vyhrát jimi předem vyhranou cenu. Tento podnikatelský záměr se jeví atraktivní jak zadavatelům reklamy, tak případným uživatelům.
Možnosti měření efektivnosti systému financování a poskytování sociálních služeb
Jeřábková, Věra ; Fischer, Jakub (vedoucí práce) ; Krebs, Vojtěch (oponent) ; Zelený, Martin (oponent)
Významný problém fungování veřejného sektoru spočívá v zajištění efektivnosti veřejných výdajů. Vytvoření modelu efektivnosti financování a poskytování sociálních služeb však není jednorázovým tématem, nýbrž jde o dynamický proces, který vyžaduje pravidelně hodnotit změněné sociálně ekonomické podmínky. V České republice se efektivnost systému poskytování a financování sociálních služeb doposud neměří. Jelikož na oblast sociálních služeb působí vliv celé řady kritérií a faktorů, je nutné uplatnit jiné pohledy na hodnocení efektivnosti služeb sociální péče, sociální prevence a sociálního poradenství. Efektivnost tak nelze hodnotit jako celek, nýbrž je nutné soustředit se na jednotlivé skupiny sociálních služeb i na jednotlivé služby v rámci dané skupiny. V předkládané práci je efektivnost měřena u dvou vybraných pobytových zařízeních sociálních služeb, a to domovů pro seniory a domovů pro osoby se zdravotním postižením. Aplikované metody pro hodnocení efektivnosti bylo možné využít pouze v omezené míře, neboť řada důležitých proměnných se v rámci oficiálních statistik nesleduje. V případě vícekriteriálních metod byl výpočet navíc ztížen dostupností vhodného softwaru.
Analýza trhu CRM systémů
Zelený, Martin ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Práce se zaobírá problematikou trhu systémů pro podporu vztahů se zákazníky, známými pod pojmem CRM. Cílem je analýza trhu CRM systémů v ČR z hlediska vývoje i součas-ného stavu. V první části představuje pojem CRM. Je uvedena i historie, vývoj, funkciona-lita a trendy v oblasti, které ovlivňují nebo mají potenciál ovlivnit vývoj trhu. Na základě dostupných informací a především konzultací s odborníky byla zhodnocena současná i bu-doucí situace na světovém, ale i tuzemském trhu CRM systémů. Jedním z faktorů, které ovlivňují trhy, jsou i kritéria, podle kterých se společnosti zavádějící CRM systém rozho-dují. Ta jsou uvedena spolu s výsledkem šetření v oblasti preferencí výběrových kritérií. Poslední část práce se soustředí na přípravu, uskutečnění a následující vyhodnocení prů-zkumu trhu ČR. Na základě tohoto průzkumu a v minulých letech realizovaných dotazní-kových šetření byly stanoveny hypotézy, které byly následně potvrzeny či vyvráceny. Práci doplňuje slovník použitých zkratek a termínů a v příloze opis dotazníku použitého v rámci průzkumu trhu.
Vývoj regulace nájemného na území ČR
Zelený, Martin ; Toth, Petr (vedoucí práce) ; Čadil, Jan (oponent)
Práce se zabývá vývojem regulace nájemného na území ČR a dopady této regulace na situaci v republice, především deformací trhu. Objasňuje úlohu státu v oblasti bydlení, bytovou politiku a její nástroje. Vysvětluje aktuální legislativní rámec, teorii regulace, zejména použití cenového stropu, který byl u nás zaveden. Ukazuje vývoj regulace nájemného na území ČR od vzniku bytové politiky až do současnosti. V závěru hodnotí tento vývoj a poukazuje na dopady, které regulace nájemného způsobila.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí42 - 51dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.