Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 344 záznamů.  začátekpředchozí341 - 344  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Firemní styl - grafický manuál
Mandíková, Eva ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá firemním stylem, který je jednou z významných součástí firemní identity, pomocí které firmy mohou budovat svoji image. Dobrá image je pro jakoukoli společnost velmi důležitá, i přesto na ni některé menší firmy pozapomínají.
The positions of men and women to the advertising of beer
Bosáková, Júlia ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké postoje zajímají muži a ženy různých věkových kategorií a dosaženého vzdělání k reklamě na pivo. Na které reklamní apely reagují nejvíc a ke kterým se stavějí negativně.Jaký je jejich postoj k reklamě na pivo, když bereme v úvahu, že je to reklama na alkoholický výrobek a jak velkou roli sehrává aspekt reklamy při kupném rozhodování. Na základě výzkumů marketingových společností i vlastního výzkumu provedeného metodou dotazování jsem dospěla k požadovaným výsledkům. Práce je rozdělená do dvou hlavních častí, a to části teoretické, která stručně pojednává o marketingové komunikaci, reklamě a pivním průmyslu, jelikož to souvisí s tématem, a praktické části věnované již zmíněnému výzkumu.
Podpora prodeje se zaměřením na spotřebitele
Dibelka, Michal ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce je zaměřena na podporu prodeje, zejména pak na podporu prodeje spotřebiteli. V teoretické části jsou vymezeny mimo jiné spotřebitelské segmenty a podrobněji popsány nástroje podpory prodeje spotřebiteli. Praktická část je věnována dotazníkovému šetření, které pomáhá nalézt odpovědi na otázky jako např. "Jsou čeští spotřebitelé ovlivnitelní podporou prodeje?" nebo "Jaké formy podpory jim přijdou nejzajímavější a které jsou pro ně nejméně lákavé?".
Etika v marketingové komunikaci
Pešek, Ondřej ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá novými technikami marketingové komunikace. Těm nejvíce nahrává technologický pokrok a vytvořená imunita spotřebitelů vůči stávajícím klasickým postupům. Nastupují nové nestandardní postupy, které často stojí na pomezí zákona a etiky. Přitom etika podnikání je dnes již součástí obchodních aktivit většiny společností a podnikatelských činností. Ta se institucionalizovala do podoby etických kodexů. Práce přináší pohled na problematiku systému právní úpravy reklamy v ČR. Etická regulace je prováděna Radou pro reklamu v podobě tzv. samoregulace. Podrobně jsou probrány orgány RPR, její činnost i Kodex RPR a jeho uplatnění v praxi. Postižena je také oblast profesní etické regulace Public Relations. Trendy jsou přiblíženy na mnoha příkladech z praxe.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 344 záznamů.   začátekpředchozí341 - 344  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.