Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 299 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh zařízení pro nasazování o-kroužků na přepadový ventil vstřikovacího čerpadla
Matula, David ; Beran, Martin (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problémem navlékání o-kroužků na přepadový ventil vstřikovacího čerpadla CP4. Práce byla zpracována pro firmu Bosch Diesel s.r.o. v Jihlavě. V práci je nejprve uvedeno představení firmy a jejich produktů. V další části práce je provedena analýza současného stavu pracoviště. Následuje průzkum trhu v oblasti automatizovaného navlékání o-kroužků. Tento průzkum posloužil jako inspirace při konstrukci navlékací hlavy. Zkonstruovaná hlava byla vyrobena a otestována na testovacím pracovišti. Po otestování hlavy bylo vypracováno několik variant výsledné stanice navlékání o-kroužků. K výběru nejvhodnější varianty bylo použito multikriteriální metody. K vítězné variantě je vypracován konstrukční koncept pracoviště. Výsledný koncept byl hodnocen z ekonomického i technického hlediska.
Výfukové potrubí motoru formule Student
Bartoš, Tomáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukci výfukového potrubí a tlumiče výfuku pro vůz Formula Student. K pohonu vozu slouží jednoválcový atmosférický zážehový motor Husaberg FE 570. Výfuková soustava je koncipována tak aby byla v souladu s pravidly Formula Student. K vytvoření návrhu výfukové soustavy bylo využito jak teoretických poznatků, tak i softwarového prostředí Lotus Engine Simulation.
Automatický odhad rozestupu mezi automobily
Beran, Martin ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Sochor, Jakub (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá automatickým odhadem rozestupu mezi jedoucími automobily. Výsledné soubory obsahují upravený videozáznam se zobrazením rozestupů. Řešení je implementováno v jazyce C++.
Simulace přechodového režimu spalovacího motoru
Forbelský, Antonín ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na simulaci přechodových režimů motoru. V simulačním programu Lotus Engine Simulation byl vytvořen model jednoválcového motoru. Následně byla provedena simulace jednotlivých přechodových režimů. Práce se snaží popsat vliv momentu setrvačnosti motoru, výchozích otáček motoru a průběhu otevření škrticí klapky na průběh přechodových režimů. Pro všechny režimy také porovnává dva způsoby regulace paliva.
Sací potrubí zážehového motoru na CNG o výkonu 140kW
Wojcik, Rudolf ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh vícebodového vefukování CNG do sacího potrubí přeplňovaného zážehového motoru VW 1.4 TSI. Na základě reálného sacího potrubí byl pomocí programu Autodesk Inventor Professional 2012 vytvořen 3D model, který sloužil jako základ CFD analýzám mísení CNG se vzduchem, které byly provedeny v softwaru STAR-CCM+.
Aerodynamické prvky vozidel Formule 1
Mazáč, Petr ; Beran, Martin (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vypracováním rešerše na téma aerodynamické prvky vozidel Formule 1. Začátek práce je věnován základům aerodynamiky a vytváření přítlaku. Poté se zabývá vývojem aerodynamiky od počátku Formule 1 až po současnost. Následuje kategorizace jednotlivých aerodynamických prvků, které se vyskytly na monopostech, jak v současnosti, tak v minulosti, a jejich konstrukční popis. Shrnuje také aktivní aerodynamické prvky.
Systémy sériové diagnostiky motorových vozidel
Horpatzká, Michaela ; Svída, David (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá systémy sériové diagnostiky a jejich významem u moderních vozidel. Práce je členěna do pěti částí popisujících vývoj, základní úlohy OBD, okruhy trvale monitorované OBD, komunikaci řídící jednotky s testerem a praktickou ukázku použití univerzální diagnostiky Delphi
Indication apparatus installation for a diesel engine
Slávik, Andrej ; Ramík, Pavel (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
The issue of measuring combustion pressure has been a part of internal combustion engines since their inception. The measurement evaluates the course of pressure as a function of volume change. This dependence is plotted in indicator diagrams. Other parameters are evaluated directly, such as combustion noise, but also indirectly, i.e. by calculation from the values of indicator diagrams. Measurements can be performed with different types of sensors. However, these sensors must be properly positioned to measure the correct values. For a given motor with a problematic sensor location, a suitable sensor is selected using calculations. The engine cylinder head is processed by reverse engineering methods. According to the acquired knowledge and available solutions, two variants of piezoelectric sensor placement are proposed with the recommended use of variant no.1.
Vzdálená diagnostika spalovacího motoru v reálném čase
Jobánek, Vojtěch ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
V současné době se neustále zvyšuje důraz na rentabilní provoz vozidel v nákladní i osobní přepravě. Jednou ze snah je snížení neproduktivních časů řidiče i vozidla strávených údržbou a opravami. Výrazně minimalizovat tyto časy může včasná a správná diagnostika vozidla, videálním případě bez nutnosti návštěvy servisu. Vzdálená diagnostika vreálném čase včetně aplikace vyhodnocující aktuální stav vozidla představuje moderní nástroj pro efektivní využití vozidla.
Zavěšení kol sportovního automobilu
Martínek, Tomáš ; Beran, Martin (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem zavěšení přední a zadní nápravy jednosedadlového sportovního vozu. Po teoretickém úvodu do problematiky následuje návrh a optimalizace geometrických parametrů náprav. Další část je zaměřena na výpočty odpružení vozidla a na sestrojení řízení. Na závěr jsou uvedena konstrukční řešení jednotlivých dílů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 299 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.