Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 70 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace systémové teorie na proces vývoje webu
Pařízek, Jan ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce aplikuje principy systémového myšlení na současný proces vývoje webových stránek. Řešeným problém jsou konflikty a názorové střety, ke kterým dochází mezi jednotlivými pracovníky týmu, který vývoj realizuje. V teoretické části práce vymezuje jednotlivé oblasti a aktivity, které jsou typické pro moderní přístup k webdesignu a celkový pohled na roli uživatele při návrhu. V praktické části je na tým odpovědný za webdesign pohlíženo jako na měkký komplexní systém. Na ten je následně aplikována Checklandova metodologie měkkých systémů, jejímž cílem je řešit problémy, ke kterým dochází.
Vliv ICT na marketing
Pyžjanov, Kirill ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tématem mé bakalářské práce je "Vliv ICT na marketing". Toto téma jsem si vybral, vzhledem k jeho současné aktuálnosti. Cílem této práce je poskytnout základní ucelený přehled o tomto poměrně novém pohledu na marketing, zároveň uvést a rozebrat některé praktické příklady postmoderního marketingu. Práce je členěna na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část sestává z prvních tří kapitol, praktická z dalších dvou kapitol. První kapitola se zabývá základními pojmy oblasti marketingu, dále se zaměřuje na moderní marketing. Druhá kapitola se věnuje postmodernímu marketingu, je zde představen obecně postmodernismus a jeho vliv na marketing. Druhá kapitola se rovněž věnuje vlivu ICT na marketing a pohledům (názorům) různých autorů na tuto problematiku. Třetí kapitola se pak zaměřuje na vliv ICT na marketing. Čtvrtá kapitola pak realizuje vlastní výzkum, což znamená, že prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumá vliv marketingových nástrojů na populaci v návaznosti na jejich věk. Výzkum je realizován mezi dvěma skupina respondentů, kdy první skupinu tvoří mladí lidé ve věku 18-30 let, druhou skupinu tvoří naopak lidé nad 50 let. Nedílnou součástí této kapitoly je i metodika práce. Následně je realizována komparace přístupu obou skupin k vybraným marketingovým nástrojům. Pátá kapitola je pak tvořena diskusí, ve které jsou porovnávána zjištění, ke kterým jsem v bakalářské práci dospěl s jinými výzkumy a literaturou a rovněž jsou zde formulována určitá doporučení pro praxi. Metodami, které jsou použity ke zpracování bakalářské práce, jsou zejména metoda kvantitativního výzkumu, která je realizována ve formě dotazníkového šetření, dále metoda analýzy, komparace a dedukce.
Sledování vývoje webu po zavedení jazykové mutace /pracovní název/
Fila, Ondřej ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Diplomová práce, Sledování vývoje webových stránek po zavedení jazykové mutace, je v první části zaměřena na teoretické základy webové analytiky (historie webové analytiky, metody sběru dat, základní metriky) a internetového marketingu (významnost internetového marketingu a jeho rozdělení, Pay Per Click reklama). Dále je zde představen analytický nástroj Google Analytics. V analytické a aplikační části je představena společnost Segway-Point a její webové stránky. Na těchto stránkách je sledován vývoj (návštěvnost, míra okamžitého opuštění, tok uživatelů, konverze, atd.) před a po zavedení jazykové mutace a upravováno nastavení reklamy pomocí nástroje Google AdWords. Výsledkem práce je vyhodnocení hypotéz a seznam rad a doporučení společnosti Segway-Point.
Analýza webové stránky z pohledu SEO
Volčíková, Anna ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato bakalářská práce řeší otázku, jak se starat o nový firemní web, aby se umisťoval na předních pozicích ve výsledcích vyhledávání fulltextových vyhledávačů. Problém je řešen formou analýzy konkrétního webu z hlediska SEO. Práce nejprve vysvětluje, jak fungují vyhledávače, co ovlivňuje řazení výsledků a jak se výsledky zobrazují. Tyto teoretické poznatky jsou následně aplikovány na praktickou situaci. Výsledkem analýzy je doporučení účetní firmě Daspet s.r.o. i ostatním provozovatelům firemních webů, jak optimalizovat nový web z hlediska SEO.
Problematika měření návštěvnosti webových stránek
Zaškolný, Jan ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Práce se nejprve zabývá webovou analytikou s cílem vymezit její užití a vysvětlit způsob, jakým měření návštěvnosti funguje. Poté dílo přináší informace o vybraných softwarových řešeních a službách pro webovou analytiku za účelem srovnání jejich funkcionality a vyhodnocení silných a slabých stránek jednotlivých produktů. Další část má podobu menší případové studie, zaměřuje se na skutečně naměřené výsledky a zkoumá hodnoty naměřené na ukázkových webových stránkách. Práce staví zejména na dvou metodách -- shromažďování dostupných informací a zejména implementování vybraných řešení do praxe. Zkoumání ukázalo, že v naměřených datech jsou jen drobné rozdíly. Naproti tomu, co se týče funkcionality a množství poskytovaných reportů jednotlivými nástroji, jsou rozdíly značné. Sledovaná řešení by se dala rozdělit do dvou skupin. První, do které patří Google Analytics, Piwik, Awstats, Open Web Analytics a Clicky, může být velmi nápomocná z hlediska její schopnosti poskytovat přehledným a organizovaným způsobem cenná data. Naproti tomu zbývající tři řešení se ukázala jako horší a nehodná doporučení.
Komunikace v prostředí internetu
Chadima, Antonín ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace v prostředí internetu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, a to: internet, komunikace, média, informace a sociální sítě. Praktická část práce kriticky reflektuje problematiku, která se týká komunikace v prostředí internetu. Tato reflexe se soustředí na absenci řeči těla v internetové komunikaci a také na rozšiřování univerzalismu mezi internetovými uživateli. Dále jsou v této části zkoumána rizika, která jsou spojena s komunikací na sociálních sítích. Na základě této kritické reflexe je provedena analýza SWOT, jejíž výsledky prezentuje závěrečná část této práce. Závěr práce se soustředí na návrhy opatření, které by mohly zmírnit rizika vznikající při komunikaci přes internet.
Audiovizuální produkce - Youtube a video na internetu
Vosecký, Ondřej ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Práce směřuje k několika cílům. Hlavní cíl je pomoci čtenáři pochopit pojmy a souvislosti digitálního videa, jeho distribuce a spravování. Úvodem jsou osvětleny technologické aspekty digitálního videa na teoretické úrovni. V této části je rozebrána komprimace videa, poměry stran videa, rozlišení, prokládání obrazu a ztrátové a bezztrátové komprese. Následující část je věnována zmapování hlavních distribučních kanálů videa na internetu. Těmi jsou YouTube a Vimeo. Tato kapitola vytváří ucelený popis fungování obou serverů, od přihlášení a nahrání videa, přes využití reklamy a použití speciálních funkcí, až po právní aspekty autorských práv a jiných licencí. Po přečtení práce by měl čtenář získat znalosti jak používat oba servery, a jak je co nejlépe využít pro rozšíření sledovanosti jeho videí. Cílem závěrečné kapitoly je poradit obchodní společnosti (uživateli), jak připravit video pro nahrání na internet či jiné médium. Je zde vytvořeno rozhodovací schéma, které navede uživatele při exportu videa na určitý typ jeho distribuce.
Aplikace e-learningu a bezpečnost dat
Menčík, Jan ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
V této bakalářské práci je řešeno téma bezpečnostních hrozeb pro webové aplikace s praktickou částí vyhodnocení zabezpečení vybraných e-learningových aplikací. Jsou zde popsány nejčastější současné hrozby pro webové aplikace, techniky útoků a techniky zabezpečení. Prostředí webu dalo vzniknout celé škále technik narušení bezpečnosti webových aplikací. První část práce je věnována především nejčastějším hrozbám a útokům. V další části práce jsou představeny techniky zabezpečení, a to jak obecné založené na zabezpečení protokolu, tak i techniky proti konkrétním hrozbám. Protokol, na kterém aplikace běží, je jednou z nejdůležitějších složek bezpečnosti, proto je v práci podrobněji popsáno fungování protokolu HTTPS a jeho bezpečnostních vrstev. Dále je rozebrána oblast bezpečnosti e-learningu. Čtenář bude seznámen s bezpečnostními riziky, se kterými se může setkat při provozu open-source e-learningových řešení. Na závěr teoretické části jsou popsány základní principy bezpečnostního testování pomocí metodiky definované OWASP (Open Web Application Security Project). Praktická část práce se věnuje výsledkům testování bezpečnosti 3 vybraných open-source software systémů: Moodle, Dokeos a eFront. Testování bylo zaměřeno na hrozby popsané v teoretické části práce a využívá poznatky z příručky OWASP Testing Guide v3. U každého testovaného e-learningového systému jsou popsány jednotlivé testovací útoky, jejich výsledky a celkové bezpečnostní doporučení. V závěru praktické části je uvedeno celkové vyhodnocení testovaných systémů.
Analýza marketingových aktivit vybraného eshopu
Bárta, Martin ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit vybraného eshopu, konkrétně oblasti internetového marketingu. Práce popisuje formy internetového marketingu a podrobně je zaměřena na analýzu zpětných odkazů. Celá praktická část je aplikována v konkurenčním prostředí eshopů s volejbalovým vybavením. Hlavním cílem práce je provést analýzu internetového marketingu eshopu Sportex.cz z pohledu konkurenční firmy, která nemá k dispozici žádné interní informace. Dalším cílem je zjistit, proč a zda je daný eshop lídrem ve vybraném segmentu trhu a jaké jsou jeho konkurenční výhody. Posledním cílem práce je podat doporučení potenciálním zájemcům o vstup na vybraný seg-ment trhu, zda na něj vstoupit či ne. Nejprve je v teoretickém úvodu popsáno, co je to internetový marketing a jeho srovnání s ostatními druhy marketingu. Následně jsou formy internetového marketingu stručně charak-terizovány. Na začátku praktické části je vložena kapitola o výběru a vymezení konkurenčního prostředí a je vybrán eshop pro podrobnou analýzu. V závěru práce jsou shrnuty výsledky ana-lýzy a je zhodnoceno, zda se podařilo dosáhnout cílů práce. Přínosem práce by mělo být vytvoření vzorového řešení, jak provádět analýzu internetového marketingu eshopu, zejména pak zpětných odkazů a také zhodnocení výsledků analýzy pro vybraný segment trhu.
Motivace uživatelů online uměleckých komunit
Kubíková, Alena ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Cílem této diplomové práce je prozkoumat různé typy motivace uživatelů k zapojení do online uměleckých komunit a konfrontovat je s možnostmi, které jim tyto komunity reálně nabízejí. První kapitola je věnována problematice motivace z hlediska psychologie, základním pojmům a jejich souvislosti se zkoumaným tématem. Druhá kapitola se zaměřuje na pojmy z oblasti virtuálních komunit. Uvedená témata slouží jako teoretická východiska pro kapitolu třetí, jejíž náplní je online umělecká komunita jako taková: vymezení tohoto pojmu, rozpoznání základních typů komunit, typů uživatelů a jejich motivace ke vstupu a zapojení. V závěru kapitoly jsou uvedené typy motivace konfrontovány s možnostmi, které online umělecké komunity svým uživatelům nabízejí. Poslední kapitola se zabývá empirickým výzkumem za pomoci dotazníkového šetření, jehož cílem je zjištění převažujících typů motivace, porovnání různých typů uživatelů, prozkoumání jejich vztahu k ostatním uživatelům a také návyků ve sdílení vlastní tvorby. Na základě výsledků jsou zformulována dílčí doporučení tvůrcům webů, na nichž tyto komunity vyrůstají.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 70 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.