| |
| |
| |
| |
| |
|
Aplikace metody spojitého Q-učení
Věchet, S. ; Krejsa, Jiří ; Míček, P.
Standardní algoritmus Q-učení je omezen na použití diskrétních stavů a akcí a Q-funkce je obvykle reprezentována diskrétní tabulkou. Aby bylo možno se tomuto omezení vyhnout a rozšířit použití Q-učení na spojité stavy a akce, bylo nutné algoritmus modifikovat. Tato modifikace je předmětem článku. Diskrétní tabulka je zde nahrazena vhodným aproximátorem.
|
| |
| |
| |
|
Zavedení informačního systému Unicorn Universe na Unicorn College
Krejsa, Jiří ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Havelka, Martin (oponent)
Základním tématem bakalářské práce je problematika zavedení informačního systému do organizace. Cílem práce je popsat vybrané postupy, které jsou pro zavedení IS využívány, a rozebrání aplikace těchto postupů na jednom konkrétním případu. Práce by měla ukázat variabilitu metod, které jsou využívány, a současně prokázat obtížnost úlohy použití teoretického postupu v konkrétní situaci. Vybrané metody jsou popsány na základě dostupné literatury a elektronických zdrojů od domácích i zahraničních autorů. Praktická část zpřístupňuje metodiku využívanou podnikem, který se dlouhodobě věnuje zavádění informačních systému, a rozebírá jeden z projektů, ve kterém tento podnik svoji metodiku aplikoval. Hlavním přínosem práce je přehledné popsání procesu zavedení informačního systému a jeho aplikace na konkrétním příkladě. Zachycené výsledky potvrzují obtížnost úlohy, kterou v dnešní době opakovaně řeší všechny střední a velké organizace. Současně ospravedlňují pozornost, která je zavádění informačních systému věnována.
|