Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí25 - 34další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv reklamy na spotřebitele
Vnoučková, Monika ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Cílem bakalářská práce "Vliv reklamy na spotřebitele" je získat povědomí o předvolebních prezidentských kampaních. A to z hlediska ovlivňování mínění občanů České republiky během předvolebního období a také z pohledu marketingových odborníků. V práci jsou rozepsané způsoby propagace a komunikační mix. Následně je popsán postup při tvorbě reklamní kampaně.
Strategická analýza podniku
Riegelová, Lucie ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Tato diplomová práce s názvem "Strategická analýza podniku" se zabývá teorií a praxí strategického řízení rozvoje podniku. Její součástí je obecná charakteristika strategického plánování a řízení, strategické analýzy a jednotlivých druhů strategií. Dále je v ní provedena kompletní strategická analýza konkrétního podniku. V závěru diplomové práce jsou rozebírány konkrétní výstupy strategické analýzy spolu s návrhem doporučení, která by měla přispět k úspěšnému rozvoji nové pobočky popisované personální agentury.
Strategická analýza podnikatelského záměru
Svoboda, Jan ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Cílem této práce je zhodnotit podnikatelský záměr. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou popsány důležité pojmy a jednotlivé analýzy. Praktická část seznamuje se záměrem investora. Dotazníkové šetření zjistilo požadavky potenciálních zákazníků. Ze získaných údajů je sestavena nabídka hotelu. V diplomové práci jsou externí a interní analýzy. Z nich vychází SWOT analýza.
Podnikatelský plán
Shvets, Anna ; Trachta, Václav (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce je sestavení podnikatelského planu pro založení společnosti Health Life s.r.o., jejímž předmětem podnikání bude provoz solné jeskyně. Práce je roz-dělena do dvou častí. První část práce se bude zabývat teoretickým výkladem základ-ních pojmů, týkajících se podnikaní a struktury podnikatelského plánu. Druhá část prá-ce je praktická a zabývá se zpracováním veškerých informací, potřebných pro založení reálné firmy. Výsledkem těchto časti je vypracovaný podnikatelsky plán, který pomůže posoudit, zda je projekt založení společnosti Health Life s.r.o. realizovatelný.
Podnikatelský plán
Bekesheva, Karina ; Trachta, Václav (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Táto bakalářská práce je podnikatelským plánem event agentury. Je složena z dvou čás-tí: praktické a teoretické. Teoretická část je zaměřena na teorie z knih a jiných zdrojů. V teoretické části jsou definice pojmů podnikání, podnikatelského plánu a některých strategických nástrojů. Je tam navíc zahrnuta historie podnikání v Kazachstánu. Prak-tická část zaměřená na tvorbu samotného podnikatelského plánu. Ona zahrnuje externí a interní analýzu, marketingovou strategie a finanční plán. Na základě podnikatelského plána musí být stanoveno, jestli podnik bude ziskový.
Podnikatelský plán zvolené firmy
Vlková, Martina ; Trachta, Václav (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá strukturou podnikatelského plánu, a jeho použití v praxi. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje obecnou strukturu podnikatelského plánu. Podává informace o obchodních společnostech a živnosti. Dále se také zabývá finanční analýzou, především horizontální a vertikální analýzou a analýzou poměrových ukazatelů. Závěr teoretické části tvoří informace o prezentaci firmy na Facebooku. Praktická část je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu pro taneční studio. Zpracovává SWOT analýzu, konkurenční analýzu pěti sil a finanční analýzu na závěr. Závěr uvádí informace o realizovatelnosti projektu.
Podnikatelský plán založení nové firmy - společnosti s ručením omezeným
Jakoubková, Markéta ; Trachta, Václav (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského plánu na in-ternetový obchod s ryze dámským oblečením a jeho posouzení z hlediska realizovatelnosti. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy a uvedeny veškeré podstatné náležitosti, které by podnikatelský plán měl obsahovat. Na ni navazuje část praktická, v níž se zabývám konkrétním podnikatelským záměrem, tudíž založení e-shopu The Butik. Kromě formálních náležitostí podnikatelského plánu je součástí i analýza konkurence, podrobně zpracovaná marketingová strategie, analýza potencionálního trhu či analýza úspěšnosti plánu. V přílohách jsou pak obsažená veškerá podrobná data z analýz. Cílem je zjistit konkurenceschopnost a realizovatelnost plánu.
Podnikatelský plán založení nové firmy - společnosti s ručením omezeným
Hrbáčová, Hana ; Trachta, Václav (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro nově vznikající společnost s ručením omezeným. Cílem této práce je zpracování podnikatelského plánu společnosti zabývající se výrobou čokoládových pralinek a tabulkové čokolády. Teoretická část stručně definuje základní pojmy a postupy dle platné legislativy a dále je zaměřena především na strukturu podnikatelského plánu. Praktická část se zabývá zpracováním podnikatelského plánu se všemi náležitostmi pro konkrétní společnost.
Podnikatelský plán založení živnosti
Karpenko, Oleksandra ; Trachta, Václav (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vypracování konkrétního podnikatelského plánu založení živnosti. Práce obsahuje dvě části. První část je teoretická, která vysvětluje základní mechanismy a účel podnikatelského plánu, dále vystihuje sektor podnikání -- konkrétně živnosti. Druhá část je praktická, která obsahuje vlastní zpracovaný podnikatelský záměr, který je schopný reálného vzniku založení truhlářství. Hotový podnikatelský záměr poslouží jednak pro samotného podnikatele, ale také jako vizitka pro investory, při získání potřebného cizího kapitálu např. v bance.
Business plan - Video Production
Šiška, Adrián ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu pro potřeby nové vznikající společnosti, jejíž činností je poskytování služeb videoprodukce. Teoretická část je pojata jako průzkum literárních zdrojů za účelem vymezení základních pojmů z problematiky podnikání. Praktická část se pak věnuje analýze prostředí, ve kterém by se měla společnost pohybovat. Na základě této analýzy jsou identifikovány příležitosti a hrozby z okolí podniku, jakož i jeho silné a slabé stránky. Kromě toho je v této části zpracován i marketingový mix podniku a finanční plán. Závěr práce obsahuje celkové zhodnocení proveditelnosti tohoto podnikatelského záměru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí25 - 34další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.