Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 251 záznamů.  začátekpředchozí232 - 241další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Exportní strategie vybraného českého pivovaru
Štekr, Erik ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je Budějovické Budvar, jeho postavení na domácím trhu a na důležitých zahraničních trzích. Práce se zmiňuje i o celém pivovarském odvětví u nás i ve světě. Dalším tématem práce je známkoprávní spor Budějovického Budvaru s americkým pivovarem Anheuser-Busch.
Mezinárodní aktivity firmy Emco
Jahodová, Lucie ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Bakalářská práce "Mezinárodní aktivity firmy Emco" se skládá ze tří částí. V první části je charakterizována společnost Emco, její historie, ekonomické výsledky, struktura tržeb a jsou zde popsány její importní aktivity. V druhé části se autor zabývá současnou situací českého maloobchodu a vliv na firmu Emco. V třetí části jsou detailně popsány exportní aktivity firmy Emco.
Etika komuninakce prodejních zájezdů
Ježková, Slávka ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Práce se zaměřuje na hodnocení legislativní a etické problematiky komunikace prodejních zájezdů. Obsahuje stručnou historii přímého prodeje v ČR, hodnocení prodejních zájezdů - pozvánky, prodejní triky při prodeji, konkrétní příklady přímého prodeje na společnostech BECK a Tupperware. Část práce je dále věnována pravidlům Asociace přímého prodeje a spotřební politice v EU a ČR vztahující se k prodejním zájezdům.
Analýza českého mediálního trhu
Matějovská, Jana ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práci se zabývám analýzou českého mediálního trhu, přičemž jádrem je jeho analýza z pohledu potřeb pracovníků public relations. Cílem práce je zjistit, jak vidí současnou spolupráci s médii právě pracovníci PR. Ujasnit si, jakým způsobem probíhá a na základě čeho si vybírají typ média, s kterým komunikují. Provedla jsem kvalitativní průzkum -- písemné dotazování formou ankety. Dalším záměrem je vytvořit přehled dnes existujících médií dle tématiky, jakou se zabývají.
Plán prodeje výtahového komunikátoru do vybraných zemí EU
Mansfeld, David ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Tato prace predstavuje společnost 2N Telekomunikace a.s. a popisuje její strategii při vstupu na vybrané trhy Evropské Unie v výtahovým komunikátorem. Součástí je teoretický přístup, který přibližuje činnosti, které jsou obvyklé se vstupem podniků na mezinárodní trhy. Poznatky z této části jsou využity v praktickém popisu kroků, které učinila firma 2N, když na zahraniční trhy vstupovala.
Srovnání marketingových strategií leteckých společností na českém trhu
Presslová, Lucie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Máchalová, Dagmar (oponent)
Práce je členěna do 5 kapitol. V první kapitoje je obecně popsán marketing služeb a současná situace letecké sopravy na českém trhu. Další kapitoly pojednávají o historii, SWOT analýze a o marketingových strategiích nízkonákladových leteckých společností, Lufthansy a ČSA. V poslední, 5. kapitole je provedeno srovnání výše uvedených leteckých společností podle marketingových strategií a podle Skytrax Research a nastíněn jejich budoucí vývoj.
Sunsilk - Analysis of Brand Strategy
Mackovičová, Lucia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Tato práce analyzuje strategii a aktivity značky Sunsilk na českém trhu od její vstupu na trh v roce 2003 až do konce roku 2007 a hledá příčiny její neúspěchu. Především úspěch značky na zahraničních trzích, její pozitivní start na českém trhu a velmi dobré vnímání značky již krátce po vstupu na český trh jí předurčovali k dlouhodobě příznivým výsledkům. Značka přicházela s inovacemi, které na trhu doposud chyběli a podporovala své portfólio a aktivity zajímavou komunikací. I přes to nastal na konci roku 2005 zvrat ve vývoji a prodeje, tržní podíly a vnímání značky začali klesat a produkty značky Sunsilk jsou dnes stahovány z regálů obchodů. Jádrem analytické části této práce je popis a vyhodnocení vstupu značky na český trh vlasové kosmetiky, přehled projektů značky Sunsilk v létech 2004 až 2007 a vyhodnocení komunikace značky v tomto období. Důraz je kladen na novinky a změny v portfóliu a jejích komunikaci, která je svojí nekonzistencí považována za hlavní příčinu neúspěchu značky. Analýza je zaměřena na vnímání komunikace a značky spotřebiteli, porovnání vnímání s konkurenčními značkami a efektivnost komunikace. Pozornost je v této práci věnována i změnám v cenách na trhu vlasové kosmetiky a analýze změn portfólia značky Sunsilk.
Srovnání proexportní politiky České republiky a Spolkové republiky Německo
Seget, Tomáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Předmětem této diplomové práce je srovnání proexportí politiky v České republice a Spolkové republice Německo. V úvodních kapitolách se věnuje popisu teorie podpory a exportu a systémům proexportní politiky v obou srovnávaných zemích. Stěžejní částí práce je kapitola, která se věnuje jak rozdílům v celkové koncepci a přístupu k podpoře exportu ze strany státu, odlišnestem z hlediska využívaných nástrojů i rozdílům na úrovni jednotlivých institucí a jimi nabízených služeb.
Mezinárodní marketingová strategie vybrané společnosti
Koňáková, Jaroslava ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práce zpracovává marketingovou strategii pro vstup na trh Velké Británie pro společnost Stomi s.r.o. V první části práce jsou shrnuty relevantní teoretické koncepty a popsána metodika tvorby marketingové strategie v prostředí Business to Business. V praktické části práce je na základě této metodiky vypracována analýza trhu Velké Británie a navržena marketingová strategie.
Systém podpory investic v SRN a možnosti jeho využití pro české firmy
Kučerová, Renata ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Hladík, Josef (oponent)
Diplomová práce je napsána s cílem podat budoucím i současným českým investorům přehled o tom, jak jsou v Německu podporovány investice a jak tento systém mohou využít české firmy. Investoři jsou podporováni jednak přímo, sítí institucí, které pomáhají podnikatelům, a formou investičních a jiných pobídek. Nepřímá podpora spočívá ve vlastní kvalitě podnikatelského prostředí, proto práce detailně analyzuje jeho faktory, ale také další vlivy na aktivitu investorů - náročnost založení firmy, problematiku obchodního práva a množství administrativních překážek brzdících počátek podnikání. Součástí práce je také vlastní výzkum názorů českých firem v Německu, který doplňuje teoreticky popsaný systém podpory investic.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 251 záznamů.   začátekpředchozí232 - 241další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.